Чи дозволено формувати реєстр наказів замість книги наказів
Ні, не можна.
Якщо на підприємстві впровадили автоматизовану систему діловодства, реєструйте накази в автоматизованій системі.
Якщо автоматизованої системи немає, реєструйте накази в паперових журналах реєстрації. Правила № 1000/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#n15 не дозволяють вести журнали реєстрації наказів в електронному вигляді — за допомогою Word чи Excel.
Накази реєструйте у журналі, що відповідає виду наказів (п. 2 гл. 3 розд. III Правил № 1000/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15#n319). Щороку на підприємстві оформляйте чотири журнали реєстрації наказів:
- Журнал реєстрації наказів з основної діяльності
- Журнал реєстрації наказів з адміністративно-господарських питань
- Журнал реєстрації наказів з кадрових питань тривалого зберігання
- Журналі реєстрації наказів з кадрових питань тимчасового зберігання
Кожен журнал реєстрації вносьте до номенклатури справ як окрему справу.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

