Чи потрібно подавати сканкопію трудової книжки до ПФУ
Так, скани подати потрібно.
Починаючи з 10.06.2021 відповідно до норм Закону України від 05.02.2021 № 1217-IX «Про внесення змін до деяких законодавчих актів України щодо обліку трудової діяльності працівника в електронній формі», роботодавцям та застрахованим осрбам надано п'ять років для переведення трудових книжок у електронний формат. Тобто повністю перейти на електронні трудові маємо до червня 2026 року.
Сканувати трудову книжку потрібно, щоб підтвердити дані, про періоди роботи. Разом з трудовою слід додати всі документи, що можуть вплинути на страховий стаж, зокрема диплом про освіту, військовий квиток.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Запит щодо наказу та заяви на благодійну допомогу 4240
Збільшення окладу: як правильно врахувати нову мінімалку
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок ЄСВ для працівника за сумісництвом: нові нюанси
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Оподаткування комісій за овердрафт для резидентів Дія Сіті
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

