Виправлення помилок у звіті ЄСВ: штрафи та правила заповнення
Який буде штраф при виправленні такої помилки?
Якщо Ви самостійно подаєте Уточнюючі Додатки 4ДФ, в якому буде виправлятись тільки помилковий код, то штрафів не буде.
ДПС в ЗІР, категорія 103.26, зазначає наступне : якщо у разі подання податковим агентом уточнюючого податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників податків - фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску уточнюються реквізити підприємства або вносяться зміни до номеру облікової картки найманого працівника, то до такого податкового агента застосовується відповідальність передбачена п. 119.1 ст. 119 ПКУ з врахуванням п. 119.3 ст. 119 ПКУ https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=35031
Що означає фраза " з врахуванням п. 119.3 ст. 119 ПКУ" : зазначені штрафи не застосовуються у випадках, якщо помилки щодо реєстраційного номера облікової картки платника податків у податковій звітності про суми доходів, нараховані (сплачені) на користь платника податків, суми утриманого з них податку були виправлені податковими агентами самостійно, у тому числі протягом 30 календарних днів з дня надходження повідомлень про помилки, виявлені контролюючим органом (п.119.3 ПКУ).
Отже, якщо Ви подасте Уточнюючі Податкові розрахунки та виправите помилковий код, то можна говорити про незастосування штрафів на підставі норми п.119.3 ПКУ. Виправляти потрібно всі Додатки 4ДФ, в якому відобразили невірний код.
Порядок проведення коригувань Розрахунку визначений розд. V Порядку №4 від 13.01.2015р. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0111-15#n610 Розрахунки "Звітний новий" та "Уточнюючий" подаються на підставі інформації з раніше поданих Розрахунків і містять інформацію лише за рядками з реквізитами або сумами нарахованого податку на доходи фізичних осіб, військового збору, які уточнюються.
Отже, "Уточнюючий" Податковий розрахунок подається у складі головного розрахунку+ Додаток 4ДФ, в якому виправляється тільки помилковий рядок.
В Додатку 4ДФ неправильний рядок повністю заповнюється, в графі 10 зазначаємо ознаку "1"- рядок на виключення. Потім заповнюємо правильний рядок і в графі 10 зазначаємо ознаку "0"- рядок на введення. В Уточнюючому Додатку 4-ДФ рядок ВСЬОГО не заповнюється. Якщо у Звітному Додатку 4-ДФ був заповнений рядок 04 та 05, то в Уточнюючому його потрібно продублювати.
Податкові розрахунки нумеруються в хронологічному порядку, тому якщо Звітний Податковий розрахунок був №1, то Уточнюючий буде № 2. В Уточнюючому розрахунку рядки 07-110 не заповнюються. В головному розрахунку заповнюємо тільки рядок 064.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Здача в оренду житлової нерухомості ФОП: нотаріальне посвідчення
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Складення податкової накладної при договорі комісії з ПДВ
Ліквідація ФОП 3 групи: потрібен додаток 1 у декларації
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Алгоритм дій бухгалтера при передачі станка фірмі
Подвійне оподаткування ПДВ: ризики та наслідки для підприємства
Пенсія по інвалідності та пільги зі сплати ЄСВ для ФОП
Вибір КВЕД для податкової накладної при ремонті приміщення
Об'єднаний звіт для ФОП з найманим працівником у вересні
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування заробітної плати директору на послуги в БАС проф
Налаштування 20-ОПП для орендованих приміщень та майданчика
ТОВ вирішило продавати вживані та завезені авто на майданчику
Взяло в оренду нежитлове приміщення в 40 кв м та відкритий майданчик 100 кв м Питання: як в 20-ОПП назвати ці об'єкти орендовані, офіс по юр адресі маємо вже…
Включення премії та максимального ЄСВ у декретний лікарняний
Питання по розрахунку: В грудні 2025 року була нарахована виплачена премія за 3-й 2025р. Чи включається сума премії в розрахунок декретних саме в цьому…
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування ПДВ при безкоштовному розповсюдженні товарів: дати важливі
Відповідь АІ схвалено експертом
Вплив закінчення оренди на неамортизовані витрати підприємства
Є відповідь АІ
Формування податкової накладної при оплаті від іншого ФОП
Навчання керівника з військового обліку: чи є нові нюанси
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Питання реєстрації ПДВ та обов'язків платника у жовтні
02.10.26 р. ТОВ подало заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р., ліміт в 1 млн грн не перевищено. 05.10.26р. в електронному кабінеті є дані про реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р. Є вірогідність, що до кінця місяця ТОВ перевищить ліміт в 1 млн…
ПДВ при благодійній передачі зошитів та канцтоварів: нюанси
Оподаткування купівлі вживаного ноутбука фізособою для ТОВ
Відповідь АІ схвалено експертом


