Документація для заправки генератора: вимоги та процедури переміщення пального
Якщо відбувається доставка пального з місця зберігання до місця знаходження генератора, то відбувається перевезення пального автомобільним транспортом, що не є акцизним складом пересувним. У такому випадку необхідне оформлення заявки на переміщення пального. Це обов’язкова вимога для переміщення пального, крім як у тарі до 5 літрів. Про це зазначає податкова у ЗІР: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=41503
Чи необхідно подавати заявку на переміщення пального СГ - не платнику акцизного податку, який використовує пальне для власного споживання, при переміщенні пального в каністрах транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними?
ВідповідьКоротка: Так, за виключенням переміщення пального у тарі до 5 літрів (включно).
Відповідно до п. п. 14.1.212 п. 14.1 ст. 14 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) реалізація пального або спирту етилового для цілей розд. VI «Акцизний податок» ПКУ – будь-які операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального або спирту етилового з переходом права власності на таке пальне або спирт етиловий чи без такого переходу, за плату (компенсацію) чи без такої плати на митній території України з акцизного складу/акцизного складу пересувного для, зокрема, власного споживання чи промислової переробки. Не вважаються реалізацією пального операції з фізичної передачі (відпуску, відвантаження) пального на митній території України, зокрема, у споживчій тарі ємністю до 5 літрів (включно), крім операцій з реалізації такого пального його виробниками.
Відповідно до п.п. 230.1.5 п. 230.1 ст. 230 ПКУ, транспортні засоби, що набули статусу акцизних складів пересувних, а також транспортні засоби, що використовуються суб’єктом господарювання, який не є розпорядником акцизного складу, для переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки, повинні обліковуватися в Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, створення та ведення якого забезпечується центральним органом виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику, у порядку, затвердженому центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику.
Включення/виключення транспортних засобів до/з Переліку транспортних засобів, що переміщують пальне або спирт етиловий, здійснюється, зокрема, на підставі заявок на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними (далі – Заявка), із зазначенням періоду переміщення такого пального або спирту етилового. Такі Заявки подаються суб’єктами господарювання, які не є розпорядниками акцизних складів, до переміщення митною територією України у транспортних засобах, які не є акцизними складами пересувними, власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки.
Форма Заявки затверджується центральним органом виконавчої влади, що забезпечує формування та реалізує державну фінансову політику. Такі Заявки у формі електронних документів надсилаються центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику. Забороняється переміщення пального або спирту етилового, зокрема, транспортними засобами, що не зазначені у Заявках, які надіслані центральному органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику.
Форма Заявки та Порядок її заповнення (далі – Порядок № 188) затверджені наказом Міністерства фінансів України від 08.05.2019 № 188. Пунктом 2 Порядку № 188 визначено, що Заявки складають суб’єкти господарювання, які не є розпорядниками акцизних складів та здійснюють переміщення на митній території України власного пального або спирту етилового для потреб власного споживання чи промислової переробки.
Отже, у разі переміщення суб’єктом господарювання - не платником акцизного податку, який використовує пальне для власного споживання, пального в каністрах транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, такий суб’єкт господарювання повинен подати Заявку до центрального органу виконавчої влади, що реалізує державну податкову політику (за виключенням переміщення пального у тарі до 5 літрів (включно)).
Податкова розповідає- https://kyiv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/680918.html
Скільки заявок на переміщення пального подається суб’єктом господарювання, якщо один транспортний засіб використовується для доставки пального декілька разів на добу?
Форма заявки та Порядок її заповнення затверджені наказом Міністерства фінансів України від 08 травня 2019 року № 188 «Про затвердження форми заявки на переміщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними, та Порядку її заповнення».
Згідно з п. 1 розд. II Порядку заявка складається щодо кожної операції з переміщення пального або спирту етилового із зазначенням кількох транспортних засобів (у разі потреби).
Період переміщення пального або спирту етилового не може перевищувати 30 календарних днів.
Відповідно до п. 2 розд. II Порядку до заявки вносять інформацію за кодом товару згідно з УКТ ЗЕД.
Згідно з п. 3 розд. II Порядку у графах 4-22 заявки надається інформація щодо пунктів навантаження пального, у графах 13 - 22 – щодо пунктів розвантаження пального. У графах 25, 26 заявки зазначають цифрами дати початку та закінчення періоду транспортування.
У разі, якщо один транспортний засіб використовується декілька разів на добу для переміщення пального з одним і тим самим кодом УКТ ЗЕД і при цьому не змінюються дані щодо адрес місцезнаходження пунктів навантаження та розвантаження пального відповідно, суб’єктом господарювання подається одна заявка.
Якщо такий транспортний засіб переміщує паливо з різними кодами УКТ ЗЕД, на кожне таке переміщення суб’єктом господарювання подається нова заявка.
У разі, якщо в зазначений період відбуваються зміни у відомостях щодо пунктів навантаження/розвантаження, вони мають відображатись окремими рядками поданої заявки, або у новій заявці.
З цього можна зробити висновок, що можна складати заявку на декілька днів (наприклад, на два тижні чи більше, але до 30 днів), при цьому — якщо пальне одне й те саме. Також, на різні пункти розвантаження — окремі заявки.
Форма заявки є в кабінеті, J1304901
Заявка на перемiщення пального або спирту етилового транспортними засобами, що не є акцизними складами пересувними
Щодо бочок: так, можливо придбати цей актив у керівника як фізичної особи. Оподаткування доходу від продажу товарів: 18% ПДФО та 5% військового збору, ознака доходу 127. Якщо не проводиться оцінка та не укладається нотаріальний договір, то застосовується ставка податку як з продажу товарів, а не як рухомого майна за п. 173.1 ПКУ.
Тільки зауважимо: на облік їх можна взяти як основний засіб або малоцінний необоротний матеріальний актив (якщо вартість менша за 20 тисяч грн), але не як нематеріальний актив (адже нематеріальний актив — це, зокрема, авторське право, інтелектуальна власність тощо).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання


