Чи потрібно сплачувати екоподаток за утилізацію шин підприємства
Чи повинні ми платити екоподаток?
Дякую.
Так, повинні.
Є абсолютно конкретна консультація в ЗІР https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42144
згідно якої навіть якщо ви списали шини чи акумулятор у відходи і в той же день передали спецалізованому підприємству, оце "зберігання " протягом одного дня або навіть одної години призводить до необхідності подати декларацію з екологічного податку та розрахувати та сплатити його.
Питання: За який податковий (звітний) період вперше подається податкова декларація екологічного податку СГ, який здійснює тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо) у разі наявності або відсутності відповідного дозволу на розміщення таких відходів?
Відповідь: За календарний квартал, в якому було вперше здійснено тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо), які не взяті на облік у встановленому порядку як вторинна сировина, незалежно від наявності відповідного дозволу на розміщення відходів.
Відповідно до п.п. 242.1.3 п. 242.1 ст. 242 Податкового кодексу України від 02 грудня 2010 року № 2755-VI (далі – ПКУ) об’єктом та базою оподаткування екологічним податком за розміщення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи на об’єктах (далі – екологічний податок) є обсяги та види (класи) розміщених відходів, крім обсягів та видів (класів) відходів як вторинної сировини, що розміщуються на власних територіях (об’єктах) суб’єктів господарювання. Розміщення відходів – постійне (остаточне) перебування або захоронення відходів у спеціально відведених для цього місцях чи об’єктах (місцях розміщення відходів, сховищах, полігонах, комплексах, спорудах, ділянках надр тощо), на використання яких отримано дозволи уповноважених органів (п.п. 14.1.223 п. 14.1 ст. 14 ПКУ). Суми екологічного податку обчислюються платниками самостійно щокварталу виходячи з фактичних обсягів розміщення відходів, які не мають ознак вторинної сировини, ставок податку та коригуючих коефіцієнтів (п. 249.6 ст. 249 ПКУ). Базовий податковий (звітний) період дорівнює календарному кварталу (п. 250.1 ст. 250 ПКУ). Форма податкової декларації екологічного податку (далі – Декларація) затверджена наказом Міністерства фінансів України від 17.08.2015 № 715. Зокрема, розрахунок суми екологічного податку здійснюється у додатку 3 до Декларації по кожному об’єкту. Платники екологічного податку складають Декларації, подають їх протягом 40 календарних днів, що настають за останнім календарним днем податкового (звітного) кварталу, до контролюючих органів за місцем розміщення спеціально відведених місць чи об’єктів та сплачують екологічний податок протягом 10 календарних днів, що настають за останнім днем граничного строку подання Декларації (п. 250.2 ст. 250 ПКУ). Отже, суб’єкт господарювання, що здійснює тимчасове розміщення відходів, в тому числі небезпечних (акумулятори, шини, люмінесцентні лампи тощо), які не взяті на облік у встановленому порядку як вторинна сировина, незалежно від наявності відповідного дозволу на розміщення відходів подає вперше Декларацію за календарний квартал, в якому було вперше здійснено розміщення таких відходів.
Слід розрахувати податок, подати декларацію за цей квартал. Шини належать до малонебепечних відходів, податок визначено 246.2.ПКУ (5,50 грн за тону). Також там визначені коефіцієнти (246.4, 246.5 ПКУ). Формула - в п. 249.6. Подавати слід Декларацію та Додаток 3.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Здача в оренду житлової нерухомості ФОП: нотаріальне посвідчення
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Складення податкової накладної при договорі комісії з ПДВ
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Алгоритм дій бухгалтера при передачі станка фірмі
Подвійне оподаткування ПДВ: ризики та наслідки для підприємства
Пенсія по інвалідності та пільги зі сплати ЄСВ для ФОП
Відповідь АІ схвалено експертом
Нарахування заробітної плати директору на послуги в БАС проф
Налаштування 20-ОПП для орендованих приміщень та майданчика
ТОВ вирішило продавати вживані та завезені авто на майданчику
Взяло в оренду нежитлове приміщення в 40 кв м та відкритий майданчик 100 кв м Питання: як в 20-ОПП назвати ці об'єкти орендовані, офіс по юр адресі маємо вже…
Є відповідь АІ
Формування податкової накладної при оплаті від іншого ФОП
Навчання керівника з військового обліку: чи є нові нюанси
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Питання реєстрації ПДВ та обов'язків платника у жовтні
02.10.26 р. ТОВ подало заяву на добровільну реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р., ліміт в 1 млн грн не перевищено. 05.10.26р. в електронному кабінеті є дані про реєстрацію платником ПДВ з 01.11.26 р. Є вірогідність, що до кінця місяця ТОВ перевищить ліміт в 1 млн…
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібно показувати дохід за виконані роботи без оплати
Переплата за оренду землі: можливість повернення коштів на рахунок
у мене переплата по оренді землі (у нас пільга знаходимись у зоні бойових дій). Ми можемо повернути ці кошти на розрахунковий рахунок?
Дякую…
Відповідь АІ схвалено експертом
Зарахування квоти працевлаштування інвалідів: питання донарахування зарплати
Є відповідь АІ
Можливість розміщення коштів ФОП на ощадному рахунку
Фоп 2,чи кошти які надійшли на р/р від підприємницької діяльності можна класти на ощадний рахунок і отримувати відсотки , розмір % маємо враховувати в ліміт Фопа ? дякую…
Відповідь АІ схвалено експертом

