Списання пального для директора: облік та документальне оформлення витрат
Так, в ідеалі такі витрати треба було б розподіляти.
Адже директор тепер працює не лише як адмінперсонал, а й як виробничий персонал. Тому витрати на паливо та оренду тепер доречно було б розподіляти між 23 та 92 рахунками. Щодо оренди це можна робити пропорційно кількості днів, протягом яких авто використовувалося в адміністративних та виробничих цілях. Оформляти це можна бухдовідкою.
А паливо можна розподіляти на підставі шляхових листів, в яких вказана мета поїздки. Сам розподіл витрат можна документувати бухдовідкою.
Якщо підприємство не може розподілити такі витрати, то можна їх тоді у всій сумі списувати на той рахунок, в яких цілях директор більше зайнятий. Тобто, якщо він більше виконує адмінроботу, то на рахунок 92.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Право на соціальну відпустку при звільненні: важливі нюанси та документи
Розрахунок середньої: врахування премій та обмеження суми
Правильне заповнення ПДВ для послуг культурно-масових заходів
Перехід ФОП на ПДВ: виписка податкових накладних у 2026 році
Оподаткування орендної плати в резидентів Дія сіті: нюанси
Обов'язкові процедури річного перерахунку ПДФО, ВЗ та ЄСВ
Підкажіть, будь ласка, які процедури в кінці року є обов'язковими …
Новий закон про ліцензії: як обліковувати доходи працівника
Повернення передплати: чи потрібно проводити через ПРРО
Ставка ЄСВ для інваліда з зарплатою нижче мінімалки 2026 року
Підкажіть, будь ласка, яка ставка ЄСВ повинна застосовуватись до інваліда з …

