Автоматична реєстрація ПДВ після зняття з ризикових груп
Під автоматичну реєстрацію після зняття ризикового статусу підпадають ПН, якщо одначасно винуються таі умови (п. 6-1 Порядку № 1165 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/1165-2019-%D0%BF#n23):
- реєстрацію таких податкових накладних/розрахунків коригування зупинено на підставі відповідності платника податку критеріям ризиковості платника податку згідно з рішеннями, прийнятими починаючи з дати останнього включення платника податку в перелік платників податку, які відповідають критеріям ризиковості платника податку, до дати подання інформації та копій документів, за результатами розгляду яких прийняте рішення про невідповідність критеріям ризиковості платника податку;
- дата подання для реєстрації в Реєстрі таких податкових накладних/розрахунків коригування припадає на період, що не перевищує 180 днів до дати подання інформації та копій документів, за результатами розгляду яких прийняте рішення про невідповідність критеріям ризиковості платника податку або рішення про відповідність критеріям ризиковості платника податку, якщо щодо такого рішення комісією центрального рівня задоволено скаргу та скасовано рішення комісії регіонального рівня про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку;
- на початок операційного дня, протягом якого здійснюється така автоматична реєстрація в Реєстрі, операції в таких податкових накладних/розрахунках коригування не відповідають критеріям ризиковості здійснення операцій згідно з додатком 3 та стосовно платника податку відсутнє чинне рішення про відповідність платника податку критеріям ризиковості платника податку;
- щодо таких податкових накладних/розрахунків коригування платника податку комісією регіонального рівня не прийнято рішення про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до Порядку прийняття рішень про реєстрацію/відмову в реєстрації податкових накладних/розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, затвердженого наказом Мінфіну від 12 грудня 2019 р. № 520;
- у день такої автоматичної реєстрації в Реєстрі наявна сума податку, на яку платник податку має право зареєструвати такі податкові накладні та/або розрахунки коригування в Реєстрі, обчислена відповідно до пункту 200-1.3 або 200-1.9 статті 200-1 Кодексу.
Всі інші ПН, які не підпадають під ці умови, мають розблоковуватися шляхом подання Повідомлення, пояснення і копій підтверджуюих документів.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

