Код ДКПП для компенсації ремонту основного засобу орендодавцю
Законодавством не встановлено чітких норм з цього питання.
На нашу думку, підприємство може керуватися роз’ясненнями податківців щодо компенсації комунальних послуг за договором оренди.
Найчастіше податківці зазначають, якщо відшкодовуються витрати за договором оренди, то таке відшкодування є частиною орендної плати, а тому в ПН зазначають той самий код ДКПП, що й для оренди .
Але податківці не завжди дотримуються такої думки. Зокрема, в «ЗІР» читаємо запитання (категорія консультації 101.16 https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=30603 ): «Які графи податкової накладної заповнюються у разі компенсації орендарем вартості комунальних послуг, електроенергії, прибирання і т. п.?».
ДПС відповідає, що при складанні ПН за операціями з відшкодування орендарем орендодавцю вартості послуг, пов’язаних з утриманням та обслуговуванням орендованого майна (у тому числі комунальних послуг та енергоносіїв, земельного податку, податку на нерухоме майно тощо), у графі 2 ПН зазначають «Послуги з оренди», у графі 3.3 — код послуги згідно з Державним класифікатором продукції та послуг (далі — ДКПП), у графі 4 — «послуга».
Якщо потрібно визначити код послуги згідно з ДКПП, враховуючи лист Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 11.05.2017 №3411-08/15258-03 https://tax.gov.ua/zakonodavstvo/podatkove-zakonodavstvo/listi-dps/72119.html , платник податку може звернутися до ДП «Науково-дослідний інститут метрології вимірювальних і управляючих систем», яке є розробником ДКПП, за адресою: 79008. М. Львів, вул. Кривоноса, 6.
Тобто ДПС уникнула відповіді на це запитання і порекомендувала звернутися до науково-дослідного інституту.
Наразі підприємство має два варіанти:
- якщо відшкодування вартості ремонту передбачено договором оренди, то в ПН писати код ДКПП — 68.20 або інший залежно від об’єкта оренди.
- якщо відшкодування витрат передбачено окремим договором, то в ПН проставляти код, який зазначений у “вхідній” ПН від виконавця ремонтних робіт. Водночас у графі 2 ПН фіксують ту назву послуги, яка зазначалася у ПН постачальника, і додають перед цією назвою слова про відшкодування витрат. Наприклад, якщо постачальник виставив послуги «Ремонтні роботи...», при перевиставленні таких витрат можна написати: «Відшкодування витрат на ремонтні роботи...». Одиницю вимірювання, ціну зазначають таку, як у ПН постачальника. А кількість пишуть у тому розмірі, в якому відшкодовують витрати.
Крім ПН, має бути договір, яким установлюється відшкодування витрат. А ще має бути первинний документ, за яким витрати передають іншому підприємству. Таким документом може бути акт приймання-передачі. На підставі такого акта і складають ПН.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

