Правильне оформлення актів приймання матеріалів без укладення договорів
Так, вважаємо, ви можете оформити передавання матеріалів одним узагальненим актом із посиланням на рахунки-постачальників, якщо таке формулювання підходить Вашому замовнику.
Також можна додати, що "До складу цієї частини Акта входять рахунки (накладні) постачальників, що додаються до нього та є його невід’ємною частиною.
Умови приймання.
Підрядник підтверджує, що матеріали відповідної якості та в обсязі, необхідному для виконання підряду, отримано в повному обсязі."
Можна працювати по рахунках. Однак за можливості краще укласти договір купівлі-продажу.
Статею 181 ГКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15#n1317 визначено, що госодарський договір Господарський договір укладається в порядку, встановленому Цивільним кодексом України, з урахуванням особливостей, передбачених цим Кодексом.
Відповідно до ст. 639 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n3174 договір може бути укладений у будь-якій формі, якщо вимоги щодо форми договору не встановлені законом. Якщо сторони домовилися укласти договір у певній формі, він вважається укладеним з моменту надання йому цієї форми, навіть якщо законом ця форма для даного виду договорів не вимагалася. Якщо сторони домовилися укласти договір за допомогою інформаційно-комунікаційних систем, він вважається укладеним у письмовій формі.
ГКУ ст. 179 визначає: "Укладення господарського договору є обов'язковим для сторін, якщо він заснований на державному замовленні, виконання якого є обов'язком для суб'єкта господарювання у випадках, передбачених законом, або існує пряма вказівка закону щодо обов'язковості укладення договору для певних категорій суб'єктів господарювання чи органів державної влади або органів місцевого самоврядування."
Врахуйте, що при укладенні господарського договору сторони зобов'язані у будь-якому разі погодити предмет, ціну та строк дії договору (ст. 180 ГКУ).
Для стандартних договорів купівлі-продажу товарів, робіт і послуг немає ніяких законодавчих обмежень щодо вибору форми договору. Згідно зі статтею 205 Цивільного кодексу України ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n1165 ) договір купівлі-продажу можна укладати в усній або письмовій (електронній) формі.
Однак, письмовий договір є надійним інструментом, оскільки, у ньому прописано предмет, ціну та строк дії договору, порядок розрахунків, зобов'язання та відповідальність сторін, що не можливо прописати в рахунку.
Але так буває, що сторін цілком задовольняє усна домовленість, і це не порушення законодавства.
Добре, коли пізніше між сторонами не виникає суперечок, але що робити, якщо копію договору необхідно надати контролюючому органу, який зупинив реєстрацію податкової накладної чи запідозрив фіктивність операції?
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Нарахування ЕСВ для ФОП при працевлаштованості: нові правила
Правильність обліку ПДВ для маркетингових подарунків в магазині
Сплата ПДФО та ВЗ при оренді авто у фізособи
Облік товарів і ПРРО для ФОП: нюанси без готівки
Як нарахувати борг працівнику за виконавчим листом у 1С
Підкажіть, яким документом нарахувати в 1С суму …
Коригування податкового кредиту при банкрутстві контрагента: коли
Наша ситуація:
Контрагента-постачальника , який винен нам …
Перехід на спрощену систему: чи знімуть статус ризикового платника
Уточнення щодо податку на прибуток та річної декларації 2024 року
Внесення запису про зміну прізвища в трудову книжку робітниці
Зберігання особистого ключа електронного підпису: законодавчі нюанси
Добрій день проконсультируйте будь ласка …

