Блокування податкової накладної: коли включати в декларацію ПДВ
рішення буде 25 червня в яку декларацію включати її
В червні, або в будь-яку іншу протям 365 днів з дня її складання.
Після прийняття та набрання чинності рішення про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних, вони реєструються тією датою, якою вони були відправлені в ДПС з метою реєстрації. І така дата зафіксована в квитанції до податкової накладної. Згідно з п. 19 Порядку ведення Єдиного реєстру податкових накладних податкові накладні або розрахунки коригування, реєстрацію яких зупинено, реєструються у день прийняття в установленому порядку та набрання чинності рішення про реєстрацію. В цей же час п. 12 Порядку прийняття рішень про реєстрацію або відмову в реєстрації податкових накладних / розрахунків коригування в Єдиному реєстрі податкових накладних визначено, що рішення про реєстрацію або відмову в реєстрації податкових накладних в ЄРПН набирає чинності в день його прийняття. Це означає, що ми маємо право таку податкову накладну включити до податкового періоду, в якому її було складено, у разі якщо вона була вчасно відправлена на реєстрацію або у будь-який інший податковий період, що вписується в межі, визначені ст. 198 ПКУ, а саме 365 календарних днів з дати складання такої податкової накладної.
Якщо ж податкова накладна була подана на реєстрацію несвоєчасно із порушенням терміну, установленого п. 10 ст. 201 ПКУ, тоді після розблокування вона може бути відображена в декларації покупця в періоді розблокування або в будь-якому наступному звітному періоді протягом 365 календарних днів з дня її складання. Це зовсім не означає, що ми зобов’язані коригувати декларацію за попередні періоди щоб включити до податкового періоду такі розблоковані податкові накладні. Але у разі якщо ви виявили помилку, чи отримали розрахунок коригування до того періоду, в якому було складено таку податкову накладну, а потім і розблоковано, такі розрахунки коригування або помилки призводять до збільшення рядка 18 Декларації з ПДВ та відповідно збільшують суму до сплати. Ви сміливо можете таку податкову накладну включити до декларації за той податковий період.
Якщо ж контрагент встигає розблокувати податкову накладну до граничного терміну подання звітності з ПДВ, то ми маємо право включити її до поточного періоду або в інший наступний місяць. Так, як в травень вже не зможете включити бо рішення буде тільки 25 червня, то зможе включити вже в декларацію за червень 2025, або в будь-яку іншу протягом 365 днів з дня складання.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

