Коригування зведеної податкової накладної: повернення авансу і помилки
Потрібно скласти датою ПН від постачальника РК з кодом причини коригування 201 «Коригування зведеної податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 ПКУ» до раніше складеної зведеної ПН, де Ви тільки вилучаєте відповідний рядок ПН.
Додавати нічого не потрібно.
Є певні роз’яснення податківців щодо заповнення такого РК, наприклад:
«у розрахунку коригування вказується дата складання та порядковий номер зведеної податкової накладної, що була складена відповідно до вимог п. 198.5 ст. 198 та п. 199.1 ст. 199 ПКУ, до якої складається такий розрахунок коригування.
…У розрахунках коригування, складених до податкових накладних, зареєстрованих в ЄРПН починаючи з 01.12.2018, код ознаки, що вказується у полі «До зведеної податкової накладної», має відповідати коду ознаки «Зведена податкова накладна», який вказано у зведеній податковій накладній, до якої складається розрахунок коригування.
Такий розрахунок коригування підлягає реєстрації в ЄРПН платником податку, який склав таку зведену податкову накладну» (роз’яснення ГУ ДПС у Рівненській області «Щодо складання розрахунку коригування до зведеної податкової накладної» опубліковано 30.11.2023 р., посилання на повний текст: https://rv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/732408.html ).
Також є загальне роз’яснення ДПС України:
«в розрахунку коригування у полі «До зведеної податкової накладної» зазначається код ознаки – 1.
В табличній частині розрахунку коригування зі знаком «–» в тих графах, заповнення яких передбачено, зазначити показники рядків податкової накладної, складеної відповідно до п. 198.5 ст. 198 Податкового кодексу України (далі - ПКУ), які коригуються. При цьому у графі 1.2 такого розрахунку коригування в обов’язковому порядку вказується номер за порядком рядка зведеної податкової накладної, що коригується.
Другим рядком зазначаються виправлені показники. При цьому у графі 1.2 такого розрахунку коригування вказується новий черговий порядковий номер рядка, якого не було в зведеній податковій накладній, що коригується.
У графі 2.1 розрахунку коригування у всіх рядках, які заповнюються у зв’язку з таким коригуванням, зазначається код причини коригування «201» – «Коригування зведеної податкової накладної, складеної відповідно до пункту 198.5 статті 198 ПКУ».
Рядку податкової накладної, що коригується, зазначеному із знаком «-» та новому(им) рядку(ам) з виправленими показниками, що його замінює(ють), присвоюється однаковий порядковий номер групи коригування, який зазначається у графі 2.2 табличної частини розрахунку коригування, та наводиться однакова причина коригування.
У графі 3 «Опис (номенклатура) товарів/послуг, вартість чи кількість яких коригується» розрахунку коригування до такої зведеної податкової накладної зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, складених з метою нарахування податкових зобов’язань згідно із п. 198.5 ст. 198 ПКУ, які зазначені у відповідній податковій накладній та відповідно до яких проводиться коригування.
У розрахунку коригування, складеному до зведеної податкової накладної з типом 13, у цій графі також зазначається опис (номенклатура) товарів/послуг постачальника (продавця)» (категорія ЗІР 101.15 відповідь на питання «Який порядок заповнення розрахунку коригування у разі виправлення обсягу постачання або зменшення податкових зобов’язань зведеної податкової накладної, складеної відповідно до вимог п. 198.5 ст. 198 ПКУ?», посилання на повний текст: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42332 ).
Також додаємо, що строк реєстрації такої РК – не пізніше 20/го числа наступного місяця (п.201.10 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n5052 ).
В декларації з ПДВ така операція відображається в рядку 4.1.1 (або 4.2.1 чи 4.3.1 в залежності від ставки ПДВ).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

