Наслідки складання податкових документів після завершення перевезення вантажу
На наш погляд, можна.
Відповідно до ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#n155 підставою для бухобліку господарських операцій є первинні документи. При цьому наразі в Законі про бухоблік немає обов'язкової умови про те, що первинний документ треба складати саме під час здійснення господарської операції (така приписка в ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік існувала до кінця 2016, а потім її видалили). Тобто ніхто не забороняє це зробити й пізніше. Відповідно в такому разі в первинному документі слід вказати фактичну дату його складання (адже це один із обов'язкових реквізитів первинного документа - ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік).
Оскільки дані з первинки мають співпадати із даними податкової накладної, то й податкову накладну в такому разі має бути оформлено цією ж датою.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Обов'язок нарахування компенсуючих ПЗ при знищенні товару війною
Особливості обліку ПДВ при змішаній діяльності підприємства
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …

