Виписка актів наданих послуг: нюанси та домовленості з бюджетом
До мене звернулась організація(бюджет) з проханням виписувати їм Акт наданих послуг не останнім числом місяця, а датою наступного місяця після надання послуги, а краще взагалі щоб акт був без дати. Чи маю я так вчинити ? Як міні з ними вести обмін документами ? В договорі з ними написано, що оплата здійснюється до 12 числа наступного місяця після звітного. От вони і хочуть, щоб акт був датою з 1-го по 12-те число.
Акт без дати точно не може бути.
Адже згідно з ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/996-14#n155 дата складання є одним із обов'язкових реквізитів первинного документа. Тому дата в акті має бути вказана.
Щодо ж до дати оформлення акту, то звичайно, що краще це робити одразу після завершення госпоперації (тобто, якщо фактично послуга повністю надана на кінець місяця, то й акт бажано оформляти цією датою). Разом з тим, відмітимо, що наразі в Законі про бухоблік немає обов'язкової умови про те, що первинний документ треба складати саме під час здійснення господарської операції (така приписка в ч. 1 ст. 9 Закону про бухоблік існувала до кінця 2016, а потім її видалили). Тобто ніхто не забороняє це зробити й пізніше. Відповідно в такому разі в первинному документі слід вказати фактичну дату його складання (адже ще раз підкреслимо, що це один із обов'язкових реквізитів первинного документа - ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік).
Тобто формально оформити акт наданих послуг, по великому рахунку, можна навіть більш пізньою датою. Інша справа, що Ви як надавач вказану послугу маєте відобразити в бухобліку в себе доході саме тоді, коли фактично він виник.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Узагальнення товарів у фіскальному чеку та способи оплати
Алгоритм дій для переходу з ПДВ на ЄП 3 групу
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Як розпочати ведення касової книги для ТОВ з ПРРО
Чи існує посада продавець-касир у сучасних компаніях
Документація для ФОП: сплата без призначення та РРО облік
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
ПДВ на реалізацію с/г продукції нижче собівартості: нюанси
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Питання про застосування 7% ПДВ на медичні ваги
ТОВ-платник ПДВ, продаємо різні ваги. Придбали у постачальника медичні …
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …

