Вартість основних фондів без ПДВ у бухгалтерському обліку
Під час введення в екплуатацію об'єкта будівництва Вам треба орієнтуватися не на означений акт, а на ті дані, які вказані в обліку.
Збудовані основні засоби ставлять на баланс за первісною вартістю (п. 7 НП(С)БО 7 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0288-00#o52). Остання формується з усіх витрат, які підприємство понесло під час будівництва (п. 8 НП(С)БО 7). Їх в бухобліку збирають на субрахунку 151. Ось саме ці всі витрати (тобто ті, які зібрані на субрахунку 151), які мають йти без ПДВ (звичайно, якщо Ваше підприємство - платник цього податку) Ви й перекидаєте на субрахунок 103 під час введення об'єкта будівництва в експлуатацію.
У п. 11 згаданого Вами акту вказується кошторисна вартість будівництва за затвердженою проектною документацією. Тобто, грубо кажучи, там вказують кошторисну (планову) вартість будівництва, передбачену проектною документацією. В ньому ще є п. 12 "Вартість основних фондів, які приймаються в експлуатацію ______ тис. гривень, у тому числі витрати на будівельні роботи _______ тис. гривень, витрати на машини, обладнання та інвентар _______тис. гривень." Але ми б не радили його використовувати під час введення в бухобліку об'єкта будівництва в експлуатацію (тобто з метою відображення запису: Дт 103 Кт 151). Адже такий акт складають з іншою метою (по суті, з метою узаконення будівництва). І там взагалі ніде не сказано, що ця сума має бути без ПДВ. Тому припускаємо, що з метою оформлення означеного акту може братися якась зовсім інша сума. А в бухобліку вартість основного засобу формується за своїми чітко описаними правилами.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Сплата ЄСВ за заробітну плату працівника на сумісництві
Чи необхідно підвищувати зарплату відповідно до нової мінімалки
Розрахунок лікарняних: як визначити зарплату за відпрацьовані дні
Виправлення помилки в декларації з ПДВ: ліміти на дату
В декларації з ПДВ у службовому рядку 19.1 було …
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Обов'язок нарахування компенсуючих ПЗ при знищенні товару війною
Особливості обліку ПДВ при змішаній діяльності підприємства
Два ПРРО для одного договору оренди: чи подавати 20-ОПП
Зорієнтуйте будь ласка, ФОП орендує 2 різних приміщення у торговому …

