Як оформити компенсуючу накладну після страхового випадку ПДВ
Так, ПН складена на Ваше підприємство, незалежно від того, що оплата здійснена з боку СК.
Є роз’яснення податківців з цього приводу: «власник автомобіля при отриманні послуг з ремонту автомобіля, оплата за які здійснюється страховою компанією, відносить до податкового кредиту суму ПДВ за такою операцією (на підставі належним чином складеної та зареєстрованої в ЄРПН податкової накладної) та в тому ж звітному періоді визначає податкові зобов’язання на підставі п. 198.5 ст. 198 ПКУ, оскільки платіж за ремонт автомобіля був сплачений не ним, а страховою компанією» (роз’яснення ГУ ДПС у Житомирській області «Щодо формування податкового кредиту власником автомобіля у разі проведення його ремонту за рахунок страхових виплат від страхової компанії» опубліковано 06.12.23 р., посилання на повний текст: https://zt.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/733519.html ).
Вам потрібно скласти зведену компенсуючу ПН з типом причини 13 не пізніше останнього дня місяця, який відповідає даті складання ПН від постачальника (СТО).
Є певні особливості складення такої ПН.
Що стосується графи 2 такої ПН (номенклатура постачання): згідно з п.п.16.1 Порядку № 1307 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0137-16#n24 ) «у разі складання зведених податкових накладних, особливості заповнення яких викладені у пункті 11 цього Порядку, у цій графі платником зазначаються дати складання та порядкові номери податкових накладних, складених на такого платника податку при постачанні йому товарів/послуг, необоротних активів, за якими він визначає податкові зобов’язання відповідно до пункту 198.5 статті 198 та пункту 199.1 статті 199 Податкового кодексу України. При цьому у податкових накладних, складених у зв’язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів / послуг не в господарській діяльності, у яких відповідно до пункту 8 цього Порядку зазначено тип причини 13, у цій графі також зазначається опис (номенклатура) товарів / послуг постачальника (продавця)».
Тобто крім номера та дати вхідної ПН потрібно зазначити конкретну номенклатуру послуг згідно з вхідною ПН від СТО.
Щодо заповнення інших реквізитів ПН: згідно з п.11 Порядку № 1307 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0137-16#n24 ), «у зведених податкових накладних, у яких зазначено код ознаки 1 або 2, у графі "Отримувач (покупець)" платник податку зазначає власне найменування (П.І.Б.), у рядку "Індивідуальний податковий номер отримувача (покупця)" проставляється умовний ІПН "600000000000", рядок «Податковий номер платника податку або серія (за наявності) та номер паспорта» не заповнюється, а у верхній лівій частині зазначається відповідний тип причини відповідно до пункту 8 цього Порядку (…13 - Складена у зв’язку з використанням виробничих або невиробничих засобів, інших товарів/послуг не в господарській діяльності)».
Вам варто ознайомитися з матеріалом «Зведена компенсуюча податкова накладна з типом причини «13»: заповнення та зразок» від 17.10.2024 року за посиланням: https://7eminar.ua/news/1399-kompensuyuca-podatkova-nakladna-zmini-v-zapovnenni-i-zrazok .
Граничний строк реєстрації такої ПН в ЄРПН – не пізніше 20/го числа наступного місяця (п.201.10 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n5052 ).
В декларації з ПДВ така операція підлягає відображенню в рядку 4.1.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання


