Коли подавати звіт екологічного податку: дати та штрафи
Наявність дозволу на викиди вимагає подання деклараціїї навіть якщо викиди не здійснювалися. Декларація подається вперше за період, в якому виник об'єкт оподаткування. Тбо, в 2024 році подавати було не потрібно.
Неподання деклараціїї , несвоєчасне подання - штраф відповідно до ст.120.1 ПКУ 340 грн за перше порушення, за повторне порушення 1020 грн.
Суб’єкт господарювання отримує дозвіл на викиди до початку експлуатації об’єкта, у тому числі до проведення пусконалагоджувальних робіт. Тобто підставою для отримання дозволу на викиди є наявність у суб’єкта господарювання об’єкта, з якого надходять в атмосферне повітря забруднюючі речовини або їх суміші − об’єкта обчислення екологічного податку.
Якщо платник податку з початку звітного року не планує здійснення викидів протягом звітного року, то такий платник податку повинен повідомити про це відповідний контролюючий орган за місцем розташування джерел забруднення та скласти заяву про відсутність у нього у звітному році об’єкта обчислення екологічного податку. В іншому разі платник податку зобов’язаний подавати податкові декларації відповідно до ст. 250 ПКУ.
Підставою для виникнення у суб’єкта господарювання податкових зобов’язань з нарахування та сплати податку є наявність об’єкта оподаткування. ЗІР https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=41543
Тому, перший раз за період, в якому отримано дозівіл (тобто з'явився об'єкт), потрібно подати декларацію.
Якщо в наступному році 2026 році) не планується здійснювати викидів, то щоб не подавати декларацію, слід буде завчасно повідомити (до початку року), що в 2026 році викидів не буде. В іншому разі слід буде подавати , навіть пусту.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Перегляд термінів амортизації медобладнання: документи та податкові наслідки
Заповнення звіту по інвалідам: нюанси щодо розділів 1 та 2
Облік витрат на корпоративну карту: звіт, ПДВ та курс
1) Чи має бути авансовий звіт? 2) Є лише інвойс на оплату, акту…
Оформлення операцій з корпоративною картою та виплатою зарплати
Питання щодо заповнення звіту про працевлаштування інвалідів
Коли нараховувати лікарняні за перші 5 днів
Облік доходу ФОП при недоплаті за експортний товар
Як ТОВ закрити суму внеску після повернення орендодавцю
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Перерахування лікарняних на рахунок родича при блокуванні рахунків
Помилка у датах: як уникнути штрафів за ПДВ
Використання пального для генератора: облік та вимоги бухгалтерії
Відповідь АІ схвалено експертом
Податкова накладна: можливість реєстрації після терміну та наслідки
Відповідь АІ схвалено експертом
Амортизація основного засобу при його продажу в жовтні
Податкові та митні наслідки включення роялті у контракті
Порядок відображення в декларації внесення майна в капітал фірми
Як відобразити звільнені від ПДВ обсяги в декларації
Відповідь АІ схвалено експертом
Розрахунок оплати за навчальні збори та донацію працівника
Розрахунковий період липень-серпень 2026.
Цей працівник був прийнятий на роботу 11.08.2026.
У серпні 2026 він відпрацював 15…
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запит податківців під час перевірки ФОП: правомірність дій
1. акти та звіти про виготовлення готової продукції та списання матеріалів;
Повідомлення податкової про зміни в директорі та звітуванні
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом


