Вимоги резиденства: розрахунок кваліфікованого доходу за період
Для цілей утримання статусу резидента Дія.City важливо, що сума кваліфікованого доходу має становити не менше ніж 90 % від загального доходу за визначений період — як зазначено у частині 4 статті 5 Закону № 1667‑IX та підтверджено роз'ясненнями ДПС :
“…сума кваліфікованого доходу юридичної особи, отриманого за перших три календарні місяці… повинна становити не менш як 90 % суми її загального доходу за такий період, а сума кваліфікованого доходу, отриманого… за кожен календарний рік… становить не менш як 90 % суми загального доходу…”
Періоди, за які потрібно здійснювати розрахунок:
Первинний три місяці — після реєстрації як резидента.
Кожен календарний рік — впродовж перебування у статусі.
по розрахунках визодить, що протягом 2025 року кваліфікований дохід близько 99%.
Але. про який період зараз йде мова, коли саме було набуто статус резидента? якщо наприклад в січні 2025 року - то умову не виконано, ризик втрати статусу. А якщо перші три місці - це січень-березень - умову виконано. Якщо перші три місяці- це березнь-травень - умову не виконано. Якщо першітри місяці це квітень-червень і доходу взагалі немає - умову виконано
ДПС у Львівській області https://lv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/612436.html
...платник податку, який був резидентом Дія Сіті – платником податку на особливих умовах, зобов’язаний перейти до сплати податку на прибуток підприємств на загальних підставах починаючи з:
першого числа року, наступного за податковим (звітним) роком, в якому у резидента Дія Сіті сума кваліфікованого доходу, отриманого за перших три календарних місяці, наступні за календарним місяцем, в якому юридичною особою набуто статус резидента Дія Сіті, становить менше 90 відсотків суми її загального доходу за такий період, а сума кваліфікованого доходу, отриманого за такий календарний рік перебування у статусі резидента Дія Сіті, становить менше як 90 відсотків суми загального доходу юридичної особи за той самий період (за наявності загального доходу) незалежно від дати внесення до реєстру Дія Сіті запису про втрату платником податку статусу резидента Дія Сіті;
першого числа місяця, наступного за податковим (звітним) кварталом, у якому до реєстру Дія Сіті внесено запис про втрату платником податку статусу резидента Дія Сіті з інших підстав, передбачених Законом №1667. При цьому такий платник податку подає річну декларацію з податку на прибуток резидента Дія Сіті – платника податку на особливих умовах за податковий (звітний) період, що закінчується останнім днем кварталу, в якому до реєстру Дія Сіті внесено запис про втрату ним статусу резидента Дія Сіті.
Отже, у разі якщо винкає така оставина, коли за перші три місці отримано тільки той неквалікований дозід, про який йдеться в питанні, то підприємство не може бути платником податку на особивих умовах (ПНВК) з 1 січня 2026 року, але - це не означає автоматично втрати резидентства, це питання вирішується Мінцифри по результатах поданого звіту про відповідність.
Якщо ж мова про підприємство, у якого ці "три місяці після місяця набуття статусу" не припадають на вказаний період - то за календарний 2025 рік поки що сума кваліфікованого дозоду відповідає вимогам.
Якщо Ваше питання стосується не перебування, а тільки первинного набуття статусу , в майбутньому, то:
Відповідно до частини 1 статті 5 Закону України «Про стимулювання розвитку цифрової економіки в Україні» (далі — Закон) резидентом Дія.City може стати юридична особа, зареєстрована на території України в установленому законодавством України порядку. Компанія, яка бажає отримати статус резидента Дія.City, повинна відповідати таким вимогам: зокерма, однією з них є
Закон № 1667-IX (частина 4 статті 5) визначає:
«сума кваліфікованого доходу юридичної особи, отриманого за перших три календарні місяці, наступні за календарним місяцем, в якому юридичною особою набуто статус резидента Дія.City…» , тобто - ретроспективно досягнення 90% не вимагається, достатньо зг. ч.1 ст5 умови - 1) здійснює один або кілька видів діяльності, визначених частиною четвертою цієї статті, що вказано у її статуті та/або відомостях про неї, що містяться у Єдиному державному реєстрі.
Отже, якщо питання стосується того, чи може компанія претендувати на подання завки, якщо в березні був некваліфікований дохід, - так, може, цей факт не впливає на можливість, але за перші три місяці перебування - так, повинно бути 90%.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ

