Схема введення в експлуатацію нежитлової будівлі для ТОВ ПДВшників
В такому разі треба оформити акт введення в експлуатацію.
Для госпрозрахункових підприємств типофої форми такого акту наразі не затверджено, тому можна або розробити власну його форму із указуванням усіх обов'язкових реквізитів, притаманнях первинних документів, або можна послуговуватися формою із наказу № 818 - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z1336-16#n40.
Саме на підставі цього документа в обліку роблять запис: Дт 103 Кт 151. І з наступного місяця починають нараховувати амортизацію.
Приклад заповнення такого акту можна знайти за посиланням: Акт введення в експлуатацію основних засобів.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Бронювання власників ТОВ: чи можливо забронювати обох
Облік щомісячних платежів ПДВ: витрати або податковий кредит
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Оплата добових при закордонному відрядженні: нюанси та нормативка
Підготовка ФОП до обов’язкової реєстрації платником ПДВ у 2026 році
Як ФОП правильно оформлює накази про робочий час
Вибір способу оплати в фіскальному чеку для Глово
ресторан співпрацює з сервісом доставки глово: клієнти оплачують за замовлення …
Коригування податкової накладної після скасування акта: що робити
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Оформлення стажування для працівника ФОП: поради та нюанси
ФОП 2 групи. Має торгівельне місце. Є термінал, пРРО. Планує …

