Заголовок тимчасово відсутній
про що свідчить така ситуація. потрібно було включити РК на зменшення в квітні? як зараз виправити цю операцію - подати уточненку?
Якщо ми Вас вірно зрозуміли, мова йде про РК до ПН на платника ПДВ.
Згідно з п.192.1 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4621 ) такий мінусовий РК реєструє покупець – платник ПДВ.
Згідно з п.89 підр.2 розд.ХХ ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n8035 ) граничний строк реєстрації таких РК складає «протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем)».
Отже у разі якщо аналізувати дати складання та фактичної реєстрації РК – виходить, що РК зареєстровано несвоєчасно.
Тому такий РК підлягає включенню до складу декларації з ПДВ за травень 2025 р.
З цього приводу є роз’яснення ДПС України: «…зменшення податкових зобов’язань з ПДВ продавцем на підставі розрахунку коригування, зареєстрованого в ЄРПН покупцем – платником ПДВ відображається постачальником у податковій декларації з ПДВ:
за звітний (податковий) період, у якому відповідно до п. 192.1 ст. 192 ПКУ здійснено перерахунок та складено такий розрахунок коригування – у разі своєчасної реєстрації в ЄРПН такого розрахунку коригування;
за звітний (податковий) період, у якому такий розрахунок коригування зареєстровано в ЄРПН – у разі несвоєчасної реєстрації такого розрахунку коригування в ЄРПН.
ПКУ не передбачено механізм фіксації дати отримання покупцем розрахунку коригування на зменшення суми компенсації вартості товарів/послуг» (категорія ЗІР 101.15 відповідь на питання «У податковій декларації якого звітного податкового періоду продавець має право зменшити податкове зобов’язання на підставі розрахунку коригування до податкової накладної, якщо контрагентами не використовується електронний сервіс ДПС для обміну розрахунками коригування?», посилання на повний текст: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42264 ).
Отже саме тому, ще раз підкреслюємо – такий РК слід включати до складу декларації за травень 2025 р.
Щодо перевищення – вважаємо, що його можна позбавитися, надавши «технічний» УР до декларації за квітень 2025 р.
Тобто в графах 4 та 5 Ви зазначаєте однакові суми.
Єдине – в графі 5 УР по рядку 7.1 «коригування обсягів постачання та податкових зобов'язань» зазначаєте з урахуванням показників РК, також зазначаєте відхилення в графі 6 УР.
Але такі суми не повинні вплинути на рядок 9 (усього зобов’язань з ПДВ ) та рядок 18 (ПДВ до сплати). Для цього потрібно відключити автоматичний розрахунок. Тоді перевищення повинно зникнути.
Додатково пропонуємо отримати ІПК.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання

