Заголовок тимчасово відсутній
Відкрита корпоративна картка на директора. При потребі поповнюємо на умовну суму, витрачає кошти в рамках господарської діяльності. Надає чеки, видаткові і інші підтверджуючі документи на придбання.
Чи обовязково всі чеки підкладати під авансові звіти?
Якщо в бухобліку проводити без аван. звітів достатньо банків. виписки?
Чи існує денний ліміт на оплати з корпоративної картки?
Якщо є операції з купівлі через інтернет з розрахунком на Новій Пошті, якою датою проводити надходження товару по чеку від постачальника або по чеку на переказ коштів за даний товар, різні дати по чекам?
Так, обов'язково.
1. Адже саме вони підтверджують факт понесення витрат і їхню спрямованість (тобто, що саме придбано і для чого). Вказує на таку необхідність й пп. 170.9.3 ПКУ - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20250401#n3965. Згідно з ним документальне підтвердження суми фактичних витрат на відрядження або виконання окремих цивільно-правових дій шляхом надання підтвердних документів, що засвідчують суму таких витрат, у разі здійснення безготівкових розрахунків з використанням платіжних інструментів, включаючи корпоративні (бізнесові) платіжні інструменти або особисті платіжні інструменти, чи їх реквізити, та повернення особі, яка видала кошти/електронні гроші під звіт, суми надміру витрачених коштів/електронних грошей, розмір яких розрахований згідно з підпунктом 170.9.1 цього пункту, здійснюється платником податку до закінчення місяця, наступного за місяцем, у якому платник податку:
а) завершує таке відрядження;
б) завершує виконання окремої цивільно-правової дії за дорученням та за рахунок особи, яка видала кошти/електронні гроші під звіт.
2. Відповідно до пп. 170.9.4 ПКУ у разі якщо під час відрядження або виконання окремих цивільно-правових дій платник податку застосував платіжні інструменти, включаючи корпоративні (бізнесові) платіжні інструменти або особисті платіжні інструменти, чи їх реквізити, для проведення розрахунків у безготівковій формі та/або для отримання готівки в межах суми добових витрат та за відсутності оподатковуваного доходу, звіт про використання коштів/електронних грошей, виданих на відрядження або під звіт, не складається і не подається.
Отже, якщо директор буде розраховуватися тільки корпоративною карткою, то згідно пп. 170.9.4 ПКУ авансовий звіт він може не подавати (за умови, що в нього не виникає оподатковуваного доходу). Але в такому разі теж треба аби він подав підтвердні документи (чеки, тощо). Відповідно на їх підставі в купі із банківською випискою можна провести відповідні суми в обліку.
Щоправда, попри таку можливість пп. 170.9.4 ПКУ на практиці в такому разі теж зазвичай складають авансові звіти.
3. На законодавчому рівні такого ліміту немає. Але підприємство може його встановити самостійно (наприклад, в розпорядчому документі про використання корпоративної картки).
4. Придбані активи оприбутковують тоді, коли до підприємства перейшов контроль на них. Як правило, під час купівлі на території України це відбувається під час вручення продавцем товару перевізнику (ст. 334 ЦКУ - https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/435-15#n1806), тому саме цією датою й варто оприбутковувати товар. Факт його оплати на новій пошті в цьому разі вже не грає ролі.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібно нараховувати ПДВ при списанні кредиторської заборгованості
Втрата статусу платника ПДВ: проблеми з податковим кредитом
Включення ПДВ в кредит при оплаті в неробочий день
Чи може ФОП на спрощеній системі надавати послуги нерезидентам
Документи для кадрів на ФОП: обов'язки та штрафи за недотримання
Співпраця з ФОП: реклама освітніх програм та комунікація
ПДВ на подарунки: податкові накладні та ПДФО для працівників
Перехід на загальну систему: ПДВ за січень і лютий
ПДВ при списанні товарів: що потрібно знати про процедуру
Укладання двомовного договору для ФОП з нерезидентом: нюанси
ФОП 3 група (5%) надає послуги компанії нерезиденту та має …
Чи може ФОП перевести кошти на рахунок Wise
Визначення днів для компенсації відпустки при звільненні працівника
Правила заповнення податкової накладної на реекспорт товарів
Частина імпортованого товару не розмитнилась через перевірку Держпродспоживслужби, деякий час знаходилась …

