Заголовок тимчасово відсутній
Так нараховується
При передачі приміщення в оренду, орендодавець продовжує нараховувати амортизацію на це майно. Це пояснюється тим, що об'єкт оренди залишається на балансі орендодавця і ніякі зміни в обліку, такі як переведення об'єкта на окремий субрахунок, не звільняють від обов'язку нараховувати амортизацію. Оскільки передане в оренду приміщення є активом підприємства, то амортизацію на такий актив орендодавець продовжує нараховувати за тими ж правилами, що і до передачі в операційну оренду. Тобто амортизаційні відрахування за об’єктом операційної оренди відображають на рахунку 13 «Знос (амортизація) необоротних активів» (п.7розд.ІІІ НП(С)БО14 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0487-00#n88).
Нараховану амортизацію на переданий в оренду об’єкт включають до витрат. При цьому «витратний» рахунок, на який потрапить нарахована амортизація, буде залежати від того, чи є оренда основним видом діяльності для підприємства.Таким чином, навіть якщо приміщення здається в оренду, нарахування амортизації не призупиняється.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Звільнення працівника на лікарняному: нюанси нарахування зарплати та ЄСВ
ЗED: ПДВ та перша подія при експорті готової продукції
Чи зобов'язаний ФОП сплачувати ЄСВ за себе в 2025
Оподаткування ЄСВ подарунків у Дія Сіті для працівників
Чи має право працівник на додатковий день відпочинку
Як зареєструвати виробничі потужності для ФОП на загальній системі
Заява-розрахунок після 01.01.2026 та виплати по вагітності
Уточнення по об'єднаній звітності: проблеми з виключенням особи
Правила заповнення Реєстраційної заяви ПДВ для юрособи 3 групи
Визначення страхового стажу для лікарняних: важливі нюанси
Потрібна допомога для вирахування страхового стажу для лікарняних, щоб % правильно застосувати …

