Заголовок тимчасово відсутній
Виникла необхідність у підписанні «не стандартних» для підприємства договорів, де виконані роботи і використані матеріали, включено у вартість робіт (тобто акт -1н рядок ремонт ТЗ).
Як правильно документально оформити операцію, щоб можна було використані матеріали віднести до витрат? Якими документами і чи всі ці документи підписуються обома сторонами?
На які нормативні акти спиратись при оформленні цих док-в?
За такого варіанту вартість використаних матеріалів має формувати собівартість послуг.
Тобто їх треба списувати в дебет рахунку 23 (Дт 23 Кт 201). Документальним підтвердженням для цього може слугувати накладна - вимога на внутрішнє переміщення (наприклад, коли є потреба перемістити матеріали зі складу в ремонтний відділ) та виробничий звіт. Ці документи Ви можете оформляти в довільній формі. І їх не треба підписувати в двосторонньому порядку.
Двостороннього підпису потребує лише акт приймання - передачі виконаних робіт. Який підтверджує, що Ви виконали, а замовник прийняв виконані Вами роботи. І саме на його підставі Ви в обліку маєете робити записи: Дт 361 Кт 703, Дт 703 Кт 641, Дт 903 Кт 23 та Дт 301, 311 Кт 361.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Вирахування зарплати сумісника під час війни: юридичні нюанси
Чи потрібен звіт про прийняття працівників для фізосіб
Чи сплачує пенсіонер з ФОП 3 групи єдиний соціальний внесок
Есв сплачується фопом 3 група, якщо він пенсіонер 3 групи? Дякую

