Заголовок тимчасово відсутній
Так, можна організувати електронний документообіг (ЕДО) лише з окремими контрагентами. Бажано таке погодити з контрагентом.
Немає вимоги переходити "всім або нікому".
Можна навіть застосувати змішаний документообіг з одним контрагентом. Ви за згодою з контрагентами визначаєте, які самі документи будуть складатися в електронній формі. Можлива ситуація, коли лише якісь визначені документи будуть складатися в електронному вигляді, а інші (наприклад, видаткові накладні) — у паперовому. Це не заборонено. Юридична сила документа не може бути заперечена тільки через його форму.
Закон про бухоблік (ч. 2 ст. 9) дозволяє складати первинні документи в електронній формі. Якщо електронний документ складений належним чином (тобто містить електронні підписи осіб, що мають повноваження підписувати такий документ, та містить обов’язкові реквізити первинного документа), то він має таку ж юридичну силу, що і паперовий документ (ст. 8 Закону про електронні документи).
Тобто, на юридичну силу електронного документа наявність або відсутність додаткової угоди ніяк не вливає. Якщо електронний документ оформлений належним чином, то його юридична сила не може бути заперечена
Погодження між сторонами може бути оформлене:
Окремим договором про електронний документообіг, або
Додатковою угодою до основного договору, або
Обміном листами/заявою-погодженням (але краще договір/угода).
У договорі слід передбачити:
перелік документів, що передаються в електронному вигляді (зокрема ВН);
формат, система обміну (M.E.Doc, СОТА, FREDO, Вчасно тощо);
способи підтвердження отримання, зберігання;
порядок вирішення спорів (напр., якщо не дійшов документ тощо).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Чи потрібна експертна оцінка для продажу основних засобів
Переваги спрощеної системи для фермерського господарства на землях Постанови
ФОП: можливість укладення договорів на різних системах оподаткування
Переплата по зарплаті: як рознести в 1С та коригування
Як правильно відобразити премію в табелі обліку зарплати
Чи потрібно ФОП на окупованій території сплачувати ЄСВ
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

