Заголовок тимчасово відсутній
Так, можна, але пропишіть це в обліковій політиці підприємства.
Згідно з: П(С)БО 9 «Запаси» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0751-99#o4, П(С)БО 16 «Витрати» https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00#o12 Підприємство має право самостійно визначити періодичність списання витратних матеріалів, якщо це обумовлено обліковою політикою.
Первинні документи: накладні / ліміти-забірні картки / вимоги, акти списання (написані, наприклад, комісією), маршрути монтажників (якщо витратні брали з собою). Це підтвердження фактичного використання.
Наявність внутрішнього регламенту: У наказі по підприємству або в обліковій політиці, пропишіть, наприклад: «Списання витратних матеріалів здійснюється щоквартально на підставі актів використання матеріалів у виробництві / при монтажі».
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

