Заголовок тимчасово відсутній
Так, все вірно.
Складається акт списання (за формою затвердженою на підприємстві). У документі:вказується причина списання;
вартість товару;члени комісії (відповідальні особи);висновок, що відновленню не підлягає.Також оформляється документ на передачу в брухт – отримаєте прибуток від реалізації брухту.
Податкова накладна: виписуєте податкову накладну на умовне постачання, самі на себе. тип причини: 13 – використання товарів поза межами госп. діяльності. Вказується собівартість (не договірна ціна, бо продажу не було).
Висновок, акт списання, списати собівартість через 947, виписати податкову накладну з ПДВ на умовний продаж (тип причини 13). Нарахувати податкові зобов’язання з ПДВ. Потім буде дохід від брухту — відобразити його в доходах на 712 рах
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Подання звіту 20-ОПП: окремо чи в одному документі
Нарахування зарплати за відпустку: грудень та січень нюанси
Як правильно відображати відпустку по догляду за дитиною
Чи потрібно подавати звіт 20-ОПП при новій оренді
Який рівень середньої зарплати зберегти для бронювання
Чи може ФОП 2 групи отримати довідку під час лікарняного
Документи та процес оформлення для прийому неповнолітніх на роботу
Для прийняття на роботу неповнолітнього які документи потрібні і як правильно …

