Заголовок тимчасово відсутній
Сьогодні т.т. 08.04.25р. (ТОВ на загальній системі) отримали товар за видатковою накладною виписаною 31.03.25р та акт на доставку такого товару від сторонньої ТОВ (транспортної компанії) від 08.04.25р. Чи потрібно виправляти дату в видатковій накладній? Просити переробити первинку?
Відповідь залежить від умов поставки визначених у договорі.
Адже товар у постачальника може бути відвантажений 31.03.2025 р., а право власності вам перейде згідно акта приймання-передачі 08.04.2025 р.
Договір поставки укладається між постачальником і покупцем й умови щодо обміну документами ними погоджуються. Документообігу у цьому випадку буде видаткова накладна + ТТН + Акт приймання-передачі після доставки.
Часто акт приймання-передачі посвідчує дату передачі права власності, отримання доходу та виконання зобов’язань перед покупцем.
Потреба в акті приймання-передачі може з’явитися, коли доставка товару відбувається стороннім перевізником або самим постачальником за таких обставин, коли є дві дати:
- дата відвантаження зі складу постачальника;
- дата доставки (безпосередньої передачі товару) покупцю.
В обліку ПДВ , якщо передоплати не було, то податкове зобов’язання виникає на дату відвантаження товару (початок руху від постачальника до покупця). Документом тут буде видаткова накладна та ТТН на цю дату.
А дата переходу права власності на товар (зазначається у договорі) може бути інша, наприклад: дата передачі товару покупцю (дата доставки). Якраз цю дату й може посвідчити акт приймання-передачі товару. Це важливо, бо дата переходу права власності у бухгалтерському обліку буде дорівнювати даті визнання доходу від продажу.
Таким чином, потрібно звернутися до умов договору поставки. При цьому акт приймання- передачі товару може бути потрібний для того, щоб:
- посвідчити дату переходу права власності на товар;
- визначити дату визнання доходу у постачальника;
- бути доказом факту передачі товару від однієї особи до іншої на зберігання (обробку);
- посвідчення факту виконання свого зобов’язання постачальником перед покупцем.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Критерії для бронювання працівників на військовий облік підприємств
Звітність ФОП 3 групи при продажу нерухомості і автомобілів
Проблема відсутності реквізитів еквайрингу у фіскальному чеку
Як правильно заповнити декларацію при нерівномірному доході
Лікарняні у звіті: чи правильно відображено ознаку доходу
Терміни повернення фінансової допомоги без ризику дисконтування
Запит на зразок заповнення документації з заробітної плати
Електронний підпис або печатка: що обирати для ПДВ
ФГ-юрособа платник 4 групи ЄП.
У своїй …
Допомога у створенні положення про касу комунального підприємства
Правильне оформлення рахунку покупця та податкової накладної на ПДВ
Зміна дат виплати авансу та зарплати в грудні можливість
Виплата заробітної плати по графіку: аванс 21 числа та зарплата …
Порядок відображення лікарняного в звіті ЄСВ за місяцями
Співробітник підпрємства знаходиться на лікарняному декілька місяців.У нього бумажний …
Які документи потрібні для застосування ставки ЄСВ 8.81%
Стягнення заборгованості з зарплати: відображення у формі 4ДФ
Бронювання працівників на 45 днів: умови та процедура розшуку
Виплата благодійної допомоги працівникам: можливості та обмеження підприємства
Правильний розрахунок відрядження з вихідними днями: покрокова інструкція
Питання про продовження відрядження та виплату добових працівнику
Наказ на відрядження працівника бюджетної установи за кордон був на …

