Заголовок тимчасово відсутній
Так, можна.
Реєстрацію вхідної й вихідної кореспонденції слід обов'язково організувати на підприємстві, проте можна її вести й в електронній формі.
Відповідно до п. 7 гл. 3 розд. ІІІ Правил організації діловодства та архівного зберігання документів у державних органах, органах місцевого самоврядування, на підприємствах, в установах і організаціях, затверджених наказом Мін'юсту від 18.06.2015 р. № 1000/5 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0736-15/conv#n319 (далі — Правила № 1000/5), на підприємствах може застосовуватись одна з трьох форм реєстрації документів — журнальна, карткова та автоматизована (з використанням спеціальних комп'ютерних програм).
Журнальну форму реєстрації документів доцільно використовувати лише на підприємствах з обсягом документообігу до 600 документів на рік.
Форми відповідних журналів наведені в додатках 5 та 6 до Правил № 1000/5.
Якщо впроваджуєте автоматизовану форму реєстрації документів формують банк реєстраційних даних в електронній формі, а за наявності локальної мережі — центральний банк реєстраційних даних для використання працівниками інформації про всі документи і місце їх розташування (п. 9 гл. 3 розд. ІІІ Правил № 1000/5).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Критерії для бронювання працівників на військовий облік підприємств
Звітність ФОП 3 групи при продажу нерухомості і автомобілів
Проблема відсутності реквізитів еквайрингу у фіскальному чеку
Як правильно заповнити декларацію при нерівномірному доході
Лікарняні у звіті: чи правильно відображено ознаку доходу
Терміни повернення фінансової допомоги без ризику дисконтування
Запит на зразок заповнення документації з заробітної плати
Електронний підпис або печатка: що обирати для ПДВ
ФГ-юрособа платник 4 групи ЄП.
У своїй …
Допомога у створенні положення про касу комунального підприємства
Правильне оформлення рахунку покупця та податкової накладної на ПДВ
Зміна дат виплати авансу та зарплати в грудні можливість
Виплата заробітної плати по графіку: аванс 21 числа та зарплата …
Порядок відображення лікарняного в звіті ЄСВ за місяцями
Співробітник підпрємства знаходиться на лікарняному декілька місяців.У нього бумажний …
Які документи потрібні для застосування ставки ЄСВ 8.81%
Стягнення заборгованості з зарплати: відображення у формі 4ДФ
Бронювання працівників на 45 днів: умови та процедура розшуку
Чи можливо виплатити зарплату та податки на звільнення
Зорієнтуйте, будь ласка, чи зможу я 31.12.25 року …

