Заголовок тимчасово відсутній
Перелік і склад статей калькулювання виробничої собівартості послуг установлюються підприємством (п.11. НП(с)БО 16 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00#o39 ).
Немає точно встановленого рахунку обліку таких витрат. Витрати з операційної оренди приміщення відносять за напрямом використання таких об’єктів (Дт 23, 91 – 94).
Для визначення статтей собівартості послуг підприємства керуються НП(с)БО 16 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0027-00#o39 за п. 11 Собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг)
складається з виробничої собівартості продукції (робіт, послуг), яка була реалізована протягом звітного періоду, нерозподілених постійних загальновиробничих витрат та наднормативних виробничих витрат.
До виробничої собівартості продукції (робіт, послуг) включаються:
- прямі матеріальні витрати;
- прямі витрати на оплату праці;
- інші прямі витрати;
- змінні загальновиробничі та постійні розподілені загальновиробничі витрати.
Якщо підприємство вважає, що використовує орендовані приміщення для виробничих потреб, але не може визначити на виробництво, яких саме послуг їх віднести, то їх включають у склад загальновиробничих послуг (рах. 91). За п. 15.4. та п. 15.6 НП(с)БО 16 є стаття витрат - витрати на утримання, експлуатацію та ремонт, страхування, операційну оренду основних засобів, інших необоротних активів загальновиробничого призначення та витрати на опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення та інше утримання виробничих приміщень.
Витрати, пов'язані з операційною діяльністю, які не включаються до собівартості реалізованої продукції (товарів, робіт, послуг), поділяються на адміністративні витрати, витрати на збут та інші операційні витрати.
Якщо приміщення використовується в адміністративних цілях (загальногосподарські витрати, спрямовані на обслуговування та управління підприємством), тоді витрати операційної оренди відносять на рах. 92 . Стаття
витрати на утримання основних засобів, інших матеріальних необоротних активів загальногосподарського використання (операційна оренда, страхування майна, амортизація, ремонт, опалення, освітлення, водопостачання, водовідведення, охорона).
Таким чином, використання орендованого приміщення у вашу випадку можна з одного боку розглядати як місце , де створюються послуги – включити у їх виробничу собівартість, а “юридична адреса” як частина адміністративних витрат. Але рішення приймає підприємство і закріплює перелік і склад витрат у наказі про облікову політику.
Більше інформації https://7eminar.ua/news/1776-gotujemosya-do-podatkovoyi-perevirki-shho-pereviriti-u-sobivartosti-tovariv-robit
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Коригування ПДВ при поверненні товару під час військового стану
тов, платник пдв, який на період військового стану користується податковою …
Запровадження графіку змінності для нових працівників у ФОП
ФОП узяв до штату 2-х товаришів по роботі: один …

