Заголовок тимчасово відсутній
Підкажіть, які документи оформлюються при модернізації нематеріальних активів?
При модернізації нематеріальних активів (НА) можуть бути оформлені такі документи:
Наказ (розпорядження) керівника
Документ, що затверджує рішення про модернізацію нематеріального активу, визначає відповідальних осіб та обґрунтовує потребу в удосконаленні.
Договір (якщо залучаються сторонні підрядники)
Якщо модернізацію здійснює стороння організація, потрібно укласти договір на виконання робіт.
Акт виконаних робіт (форма довільна)
Підтверджує фактичне виконання робіт, якщо модернізацію виконував підрядник.
Акт внутрішнього виконання робіт (довільна форма)
Якщо модернізацію проводили власними силами, оформлюється акт, де вказуються види робіт, їх обсяг і результат.
Кошторис витрат
Складається, щоб визначити вартість модернізації — витрати на оплату праці, матеріали, послуги тощо.
Первинні документи на придбання матеріалів і послуг
Накладні, акти, рахунки-фактури, які підтверджують витрати, пов’язані з модернізацією.
Акт введення в експлуатацію модернізованого нематеріального активу
Після завершення робіт комісія оформлює акт, який підтверджує, що актив готовий до подальшого використання.
Бухгалтерська довідка
Оформлюється для відображення витрат на модернізацію в обліку — збільшення первісної вартості нематеріального активу.
Оновлена інвентарна картка обліку нематеріального активу
Вносяться зміни щодо вартості активу, строку корисного використання (за потреби) та інших характеристик.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
Коригування ПДВ при поверненні товару під час військового стану
тов, платник пдв, який на період військового стану користується податковою …
Запровадження графіку змінності для нових працівників у ФОП
ФОП узяв до штату 2-х товаришів по роботі: один …

