Заголовок тимчасово відсутній
Уточнюючий звіт можна ще подати.
Термін подання уточнюючої звітності (Додаток 4ДФ) 1095 днів з урахуванням терміну зупинення перебігу строків давності.
ДПС роз'яснюють:
«Враховуючи те, що контролюючий орган має право провести перевірку та самостійно визначити суму грошових зобов’язань платника податків у випадках, визначених ПКУ , не пізніше закінчення 1095 дня, то і право подання податковим агентом уточнюючого Розрахунку з додатком 4ДФ до нього можливе виключно протягом зазначеного терміну, а отже подати вказаний Розрахунок після строку позовної давності положеннями ПКУ не передбачено» https://cv.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/782158.html
На період з 18 березня 2020 року по останній календарний день місяця (включно), в якому завершується дія карантину, встановленого Кабінетом Міністрів України на всій території України з метою запобігання поширенню на території України коронавірусної хвороби (COVID-19), зупиняється перебіг строків давності, передбачених ст. 102 ПКУ (абзац одинадцятий п. 52-2 підрозд. 10 розд. ХХ «Перехідні положення» ПКУ).
Строк давності для самостійного виправлення помилок, що допущені платником у раніше поданій звітності, подовжується на період його зупинення з 18 березня 2020 року до 31 липня 2023 року (включно), оскільки з 01.08.2023 відновлено перебіг строку давності. (роз'яснення ДПС https://dp.tax.gov.ua/media-ark/news-ark/751158.html).
Для Додатку 1 термін давності не передбачений. Уточнити самостійно можна звітність за періоди до 2011 року.
За подання уточнюючої звітності будуть застосовані штрафні санкції. За порушення платником податків порядку подання інформації про фізичних осіб - платників податків штрафні санкції застосовуються, якщо недостовірні відомості або помилки призвели до зменшення та/або збільшення податкових зобов’язань платника податку та/або до зміни платника податку.
Якщо некоректне відображення доходів привело до збільшення або зменшення податкових зобов’язань - стягується штраф в розмірі 1020 гривень. Повторне порушення протягом року тягне за собою накладення штрафу у розмірі 2040 гривень (п.119.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n2388).
Ящо ПДФО, ВЗ та ЄСВ не сплачені - будуть застосовані штрафні санкції.
Несвоєчасна сплата ПДФО та ВЗ тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 10% суми податку, що підлягає перерахуванню в бюджет (п.125-1.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n18003).
Ті самі дії, вчинені умисно, - тягнуть за собою накладення штрафу в розмірі 25% суми податку, що підлягає нарахуванню та/або сплаті до бюджету (п. 125-1.2 ПКУ).
На суми несвоєчасно сплачених та/або несплачених (неперерахованих) податковим агентом визначених податкових зобов’язань відповідно до п. 129.4 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n2457контролюючим органом нараховується пеня за кожний календарний день такої несплати (неперерахування), включаючи день погашення податкового зобов’язання, з розрахунку 120% річних облікової ставки Національного банку України, діючої на кожний такий день.
Крім того можуть застосовуватися адміністративні штрафи за ст. 163-4 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10#n1409 у вигляді попередження або штрафу у розмірі від двох до трьох неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (34 -51 грн).
За несплату або несвоєчасну сплату єдиного внеску накладається штраф у розмірі 20 % своєчасно не сплачених сум (п.2 ч.11 ст.25 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2464-17#n554).
На суму недоїмки нараховується пеня з розрахунку 0,1 % суми недоплати за кожний день прострочення платежу (ч.10 ст.25 Закону «Про збір та облік єдиного внеску на загальнообов'язкове державне соціальне страхування» від 08.07.2010 № 2464 https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2464-17#n554).
Нарахування пені починається з першого календарного дня, що настає за днем закінчення строку внесення відповідного платежу, до дня його фактичної сплати (перерахування) включно ( пп.5 п.2 розд.VI Інструкції про порядок нарахування і сплати єдиного внеску на загальнообов’язкове державне соціальне страхування, затвердженої наказом Мінфіну від 20.04.2015 № 449 Ihttps://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0508-15#n1479).
Крім того, за порушення порядку нарахування, обчислення і строків сплати ЄСВ посадові особи платників ЄСВ несуть адміністративну відповідальність (абз. 2 ч. 1 ст. 26 Закону про ЄСВ).
Згідно зі ст. 165-1 КУпАП https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/80731-10 - Несплата або несвоєчасна сплата ЄСВ, у сумі, що не перевищує трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 грн), – тягне за собою накладення штрафу від 40 до 80 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (680 -1 360 грн).
Несплата або несвоєчасна сплата ЄСВ, у сумі більше трьохсот неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (5100 грн) тягне за собою накладення штрафу від 80 до 120 неоподатковуваних мінімумів доходів громадян (1360-2040 грн).
В зв'язку з мораторієм на застосування штрафних санкцій, який діяв до 31.07.2023, пеня буде розраховуватися з 01.08.2023.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Відображення звільнення та прийняття працівників у Д1
Оформлення переведення працівників між сумісництвом та основним місцем роботи
Заповнення уточнюючої декларації з податку на прибуток 2025 року
Для…
Є відповідь АІ
Відсутність слова "вулиця" у реквізитах фіскального чеку
Є відповідь АІ
Включати чи виключати дні лікарняного у розрахунок відпустки
Є відповідь АІ
Звітність щодо працевлаштування осіб з інвалідністю для підприємства
Приватне підприємство 3 група без ПДВ.
Одна людина у штаті(особа з інвалідністю 3 група).
Чи потрібно подавати звіт про внесок за працевлаштування осіб з інвалідністю?
Якщо так тоді як заповнити такий звіт і за які періоди подати.
Дякую…
Є відповідь АІ
Чи потрібно нараховувати ЄСВ при звільненні мобілізованого працівника
Є відповідь АІ
Донарахування ЄСВ у липні: відпустка, лікарняний і мінімальна зарплата
Обов'язковість відображення виплат самозайнятим у звіті Додатку 4 ДФ
Є відповідь АІ
Реєстрація ФОП: чи потрібні виробничі потужності та медична книжка
Відображення причепа у формі 20-ОПП та ПДВ нюанси
Як у такому випадку відобразити цей причіп у формі № 20-ОПП та яку ознаку права користування зазначити?
Чи потрібно за такою…
Є відповідь АІ
Реєстрація касирів у чекбокс: ключі та можливості для ФОП
Працюватиме з чекбокс
Чи потрібно додавати в систему чекбокс два касира зі своїми ключами
Чи можливо зареєструвати одного касира з ключем депозит сайн від чекбокс…
Права інваліда 3 групи на відпустку та звільнення в компанії
Нарахування заробітної плати та звітність про працевлаштування інвалідів
Чи вважається дрібленням бізнесу створення ТОВ для ФОП
Куди подавати декларацію з акцизного податку для ФОП
Є відповідь АІ
Звільнення директора та оплата зарплати: можливості та документи
Звіт по інвалідах: чи подають його підприємства з менш ніж 8 працівниками
Маркетингові витрати: податкові наслідки від роздачі брендованої продукції
ТОВ є платником ПДВ та резидентом Дія сіті платником податку на особливих умовах (ПНВК). Товариство закуповує брендовану продукцію (худі, наклейки, блокноти, чашки з логотипом) для роздачі своїм партнерам та клієнтам у маркетингових цілях.
Питання


