Заголовок тимчасово відсутній
1) ТОВ купило у физ лица тягач. Нужно ли ТОВ оплатить налоги за физ лицо? и какая ставка НДФЛ (18 % или 5%
2) ТОВ купило у физ лица легковой авто. Нужно ли ТОВ оплатить налоги за физ лицо? и какая ставка НДФЛ (18 % или 5%
3) как это отразить в Податковому розрахунку сум доходу ЄСВ ПДФО
Так, ТОВ виступає податковим агентом і має утримувати та сплачувати податки. Оподаткування залежить від черговості продажу.
У разі, якщо стороною договору купівлі - продажу об’єкту рухомого майна є юридична особа, така особа вважається податковим агентом платника податку та зобов’язана виконати всі функції податкового агента (п.173.3 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4182). Підпунктом 168.1.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20241201#n3877 визначено, що податковий агент, який нараховує (виплачує, надає) оподатковуваний дохід на користь платника податку, зобов’язаний утримувати податок із суми такого доходу за його рахунок. Тож з вартості транспотрного засобу ТОВ потрібно утримати ПДФО та ВЗ, суму зазначену в договорі слід сплатити зменшену на суму податків.
1.Перший та другий продаж протягом року - ставка ПДФО - 5%, третій та наступні - 18%. ВЗ- 5% незалежно від черговості.
Відповідно до п.173.1 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4182 дохід від продажу визначається виходячи з ціни, зазначеної у договорі купівлі-продажу, але не нижче оціночної вартості цього об’єкта, визначеної згідно із законом. Ставка ПДФО 5% застосовуються за наявності:
- оцінки майна, проведеної відповідно до Закону про оцінку майна;
- нотаріального посвідчення договору купівлі-продажу.
На думку ДПС положення ст. 173 ПКУ передбачають наявність права власності на майно, оцінки майна, документа про сплату податку до бюджету та укладання договору купівлі-продажу з відповідним нотаріальним його посвідченням. Якщо вищезазначені умови не виконуються, то податківці наполягають на тому, що доходи від продажу рухомого майна оподатковуються не за правилами ст. 173 ПКУ, а як інші доходи відповідно до пп. 164.2.20 ПКУ за ставкою 18% (див. лист ДПС від 01.06.2017 р. №441/6/99-99-13-02-03-15/ІПК, лист ДПС від 03.02.2016 р. №1131/П/99-99-17-03-03-14, лист ДПС від 10.11.2016 р. №24277/6/99-99-13-02-03-15)
2. Перший продаж - не оподатковується, другий -ПДФО -5%, ВЗ - 5%, третій - ПДФО - 18%, ВЗ - 5%.
Дохід, отриманий від продажу протягом звітного року одного з об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, не підлягає оподаткуванню.
Дохід, отриманий від продажу протягом звітного року другого об’єкта рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда, підлягає оподаткуванню за ставкою 5%
Дохід, отриманий платником податку від продажу протягом звітного року третього та наступних об’єктів рухомого майна у вигляді легкового автомобіля та/або мотоцикла, та/або мопеда або іншого транспортного засобу підлягає оподаткуванню за ставкою 18%. (п.173.2 ПКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17/ed20250101#n4182)
3. В 4 ДФ отриманий від продажу рухомого майна дохід відображають з ознакою «105».
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Запізнення повідомлення до ТЦК: наслідки для підприємства та працівника
Відповідь АІ схвалено експертом
Заповнення РК до ПН: зміни назви та ознаки імпорту
Коректне внесення даних у книгу обліку розрахункових операцій
Чи потрібно ТОВ до 8 осіб подавати звіт по інвалідності
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Встановлення терміналу для ФОП: чи потрібен ПРРО для магазину
Заповнення звіту по квотах: норми та особливості подачі
Як правильно подати звіти для пенсії ФОП 3 групи
Чи потрібен ФОП ПРРО для підписки на сервіс
Відповідь АІ схвалено експертом
Звіт по інвалідності після закриття ФОП: чи подавати
Переведення співробітника зі сумісництва на основне місце роботи
Ризики продажу товарів між ФОП та ТОВ на системах оподаткування
Оренда приміщення між ФОП та ТОВ: можливості і нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Понаднормові та нічні години для працівника з 5-денним тижнем
Відповідь АІ схвалено експертом
Облік працівників з інвалідністю: повна чи часткова зайнятість
Відповідь АІ схвалено експертом
Включення витрат на імпорт у собівартість: необхідність декларування
Є відповідь АІ
Порядок нарахування відпустки при захворюванні під час відпустки
Є відповідь АІ
Документація для норм списання пального при позичці авто
Є відповідь АІ
Питання щодо звітності та виплат для новоствореного ТОВ
Відкрили ТОВ спрощена система, неплатник ПДВ. 1. Подати 20опп про місце діяльності? 2. Засновник буде Директором. Чи можемо не подавати повідомлення,щоб не сплачувати зп поки не буде діяльності? Якщо подали повідомлення і ведеться діяльність, не нижче…

