Заголовок тимчасово відсутній
Потрібно на дату виявлення помилки (до 16/01/25 р.) скласти РК з кодом 104 «Зміна номенклатури».
Тобто Ви вилучаєте рядок 1 ПН b SM-07 - 2 шт. - 2305 б/ПДВ = 4610 грн., та додаєте рядок 2 ПН SM-07 Graphite - 1 шт. – 2270, та рядок 3 ПН и Slinex SM-07 White - 1шт. – 2340 грн. Номер з/п групи коригування в трьох рядках – «1». Це відповідає загальним вимогам формування РК, які зазначені в п.23 Порядку № 1307 ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/z0137-16#n24 ), а саме: «показники рядка податкової накладної, що коригується, зазначаються із знаком «-» окремо в кожній графі;
додається(ються) новий(і) рядок(ки) з виправленими показниками (за потреби), якому(им) присвоюється новий черговий порядковий номер, що не зазначався в податковій накладній;
рядку податкової накладної, що коригується, зазначеному із знаком «-», та новому(им) рядку(ам) з виправленими показниками, що його замінює(ють), присвоюється однаковий порядковий номер групи коригування, який зазначається у графі 2.2 табличної частини розділу Б розрахунку коригування, та наводиться однакова причина коригування».
Також додаємо, що в РК заповнюються графи 7 та 8, графи 9 та 10 не заповнюються.
Реєструє такий РК в будь якому випадку постачальник, так як не відбувається зміна суми ПДВ (п.192.1 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4621 ).
Та на дату повернення 16/01/25 р. складаєте РК з кодом 103 «Повернення товару або авансових платежів», де Ви вилучаєте рядок 2 ПН з НН SM-07 Graphite - 1 шт. – 2270, також заповнюються тільки графи 7 та 8 РК, графи 9 та 10 не заповнюються. Номер з/п групи коригування – «1».
Якщо це РК на ПН до платника ПДВ – РК реєструє цей платник, оскільки це РК на зменшення ПДВ, у разі якщо це РК до ПН на неплатника – реєструє постачальник (п.192.1 ПКУ, https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n4621 ).
Щодо строків реєстрації РК – якщо РК з кодом 104 буде складено в першій половині січня 2025 р. – потрібно зареєструвати не пізніше 05/02/25 року.
Щодо реєстрації РК з кодом 103 – якщо реєструє постачальник, то граничний строк – не пізніше 18/02/25 року, якщо реєструє покупець: «протягом 18 календарних днів з дня отримання такого розрахунку коригування до податкової накладної отримувачем (покупцем)», це все зазначено в п.89 підр.2 розд.ХХ ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n8035 ).
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь АІ відхилено експертом
Штраф за порушення строків реєстрації РК: правомірність дій ДПС
Питання щодо сплати ЄСВ для ФОП з інвалідністю 3 групи
Проблеми зі здачею звіту після реєстрації ТОВ в Києві
Максимальна кількість працівників на неповний робочий день та зниження окладу
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Відповідальність керівника за відсутність працівника на виклику ТЦК
Відповідь АІ схвалено експертом
Врахування осіб з інвалідністю у нормативі зовнішніх сумісників
Є відповідь АІ
Продовження строкового договору: додаткова угода чи новий договір
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Як правильно оформити податкову накладну на умовний продаж
Відповідь АІ схвалено експертом
Пролонгація поворотної фінансової допомоги: юридичні нюанси та ризики
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи зобов'язаний ФОП подавати звіт по інвалідах без працівників
Відповідь АІ схвалено експертом
Звільнення працівниці у відпустці: облік компенсації та звітність
При звільненні їй було нараховано компенсацію за…
Є відповідь АІ
Облік витрат на медогляд працівників: код доходу в звітності
Чи потрібно анулювати бронювання працівника в день звільнення
Включення інформації про прийняття на роботу у військовий облік
Необхідність зміни звання працівника з рядового на солдата
Чи зобов'язані подавати звіт по інвалідам лише наймані працівники
Чи може ТОВ на ЄП надавати благодійну допомогу ЗСУ
Кроки дій підприємства при невиході працівника на роботу
Відповідь АІ схвалено експертом
Продовження договору фінансової допомоги: юридичні нюанси та можливості
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом

