Заголовок тимчасово відсутній
Вважаємо, що датою завершення усіх митних процедур. Курс НБУ береться на початок дня такої дати.
Згідно з п.п.97.4 «б» ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n8035 ), РК до ПН, яка складена на операції з експорту товарів, на які розповсюджується РЕЗ, складається «з метою приведення показників податкової накладної у відповідність з показниками митної декларації без зміни ставки оподаткування - після завершення вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту товарів та подання усіх необхідних додаткових декларацій для митного оформлення за відповідною митною декларацією».
Також є відповідне роз’яснення ДПСУ України: «після завершення вивезення за межі митної території України у митному режимі експорту товарів та подання усіх необхідних додаткових декларацій для митного оформлення за відповідною митною декларацією з метою приведення показників податкової накладної у відповідність з показниками митної декларації може бути складений розрахунок коригування другого типу (далі – РК-2). Зокрема, РК-2 може бути складений у разі зміни курсу валют, внаслідок чого відбулося збільшення вартості експортованого товару в гривневому еквіваленті. РК-2 підлягає реєстрації в ЄРПН. Якщо показники податкової накладної з урахуванням поданого на реєстрацію РК-2 не відповідають показникам митної декларації, такий розрахунок коригування не буде зареєстровано. В ЄРПН може бути зареєстровано тільки один РК-2» (категорія ЗІР 101.29 відповідь на питання «Яким чином відкоригувати дані податкової накладної, якщо відбулась зміна ціни товару внаслідок зміни валютного курсу?», посилання на повний текст: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42209 ).
Крім того, «розрахунок коригування з метою приведення показників податкової накладної у відповідність із показниками митної декларації (далі – РК-2) складається після завершення вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту та подання усіх необхідних додаткових декларацій для митного оформлення за відповідною митною декларацією. Якщо процедуру оформлення митної декларації не завершено, РК-2 не може бути зареєстрований в Єдиному реєстрі податкових накладних (далі – ЄРПН).
Відповідно до п. 9 прим. 35 розд. XXI «Прикінцеві та перехідні положення» Митного кодексу України від 13 березня 2012 року № 4495-VI ознаку завершення вивезення товарів за межі митної території України у митному режимі експорту платник самостійно зазначає в останній додатковій декларації до відповідної митної декларації.
В ЄРПН може бути зареєстровано тільки один РК-2, при цьому у графі 2.1 розділу Б табличної частини такого РК-2 вказується код причини коригування – 502» (категорія ЗІР 101.29 відповідь на питання «Яким чином та на підставі яких документів складається розрахунок коригування з метою приведення показників податкової накладної у відповідність із показниками митної декларації після завершення вивезення товарів?», посилання на повний текст: https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=42202 ).
Отже з наведеного, на нашу думку випливає, що РК з типом причини 502 потрібно складати на дату завершення митної процедури, що підтверджено відбитком особистої печатки службової особи митниці. Та застосовується валютний курс НБУ на початок цієї дати - це відповідає вимогам п.п.39.-1.1 ПКУ ( https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/2755-17#n9831 )
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Звірка військового обліку: документи та працівники для подання ТЦК
А ще які документи треба до тцк тов подати на звірку? Бо хочемо через пошту…
Заповнення податкової накладної на безоплатну передачу товару: нюанси
Відповідь АІ схвалено експертом
Як правильно подати звіт про внесок на підтримку осіб з інвалідністю
Виправлення звітності: способи, наслідки та можливі штрафи за помилки
Необхідність формування резерву для ювілейних відпусток працівників підприємства
Є відповідь АІ
Чи потрібно подавати звіт J0500701 для ОСББ без працівників
Чи потрібно подавати звіт J0500701 без найманих працівників
Податківці вимагають дисконтувати фінансову допомогу для оподаткування
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Включення мобілізованих та працівників у відпустці до Додатку 4ДФ
входять всі працівники з якими укладені трудові договори,включаючи мобілізованих?,працівники,які цілий місяць у відпустці без збереження зарплати(воєнний стан)? Чи тільки ті,які показані у Додатку 4ДФ…
Як правильно розрахувати нарахування ЄСВ для працівника з інвалідністю
Перехід з "Дія Сіті Стартап" на "Дія Сіті": необхідні дії
Помилки при заповненні звіту про працевлаштування осіб з інвалідністю
Норматив робочих місць получається 2, середньооблікова кількість штатних осіб з інвалідністю 6, різниця між…
Облік кредиту на поповнення обігових коштів за програмою 5-7-9
Отримали кредит в банку на поповнення обігових коштів по програмі 5-7-9. Відсотки частину повертає держава. Кредит на 3 роки. Суть кредиту такий що в нас є ліміт коштів які ми можемо використовувати на протязі 3 років, з кожним місяцем ліміт кредиту…
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом
Чи потрібно здавати звіти ТОВ за вересень 2026 року
Перехід підприємства до нової категорії: звітність та податки
Відповідь АІ схвалено експертом
Чи потрібно здавати пусту декларацію з ПДВ при відсутності операцій
Є відповідь АІ
Зразок заповнення звіту щодо працевлаштування осіб з інвалідністю
Відповідь АІ схвалено і доповнено експертом


