НА
Наталія
20.10.2023 | 10:46
Відповідь надано
Заголовок тимчасово відсутній
Доброго дня, в договорі оренди складського приміщення адреса складу вказана стара, фактично вулиця переіменована. Орендар отримав справку на місця зберігання алкоголя на стару адресу( згідно договору) . Які податкові ризики? які наслідки якщо в ттн на отримання товару на цей склад вказали вже нову адресу? Який вихід з цієї ситуаціі? дякую
СК
Стефанія, консультант
експерт
21.10.2023 | 16:47
Очікує відповідь
Податкова вносила пояснення, що змінювати адреси у договорах оренди не потрібно, це на розсуд підприємств-контрагентів (можна обмежитися інформаціними листами тощо). В той же час, Довідка отримується на підставі договору оренди. іншого не передбачено. Довідка про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру видається суб’єкту господарювання протягом семи календарних днів від дня подання заяви. Орган ДПС, що видає довідки, реєструє їх у журналі обліку видачі довідок за формою згідно з додатком 3, в якому також зазначається вид продукції та відомості про ліцензію на відповідний вид діяльності.
У довідці про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру зазначаються адреса місця зберігання та вид продукції, яка буде зберігатись. ( https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=27202 ЗІР 113.04)
Крім того , зігдно роз'ясненню податкової (воно стосувалося втрати чи пошкодження довідки, бо на разунок зміни назви вулиці актуальних розяснень немає)- Пунктом 2.5 Порядку № 251 передбачено, що довідка про внесення місця зберігання спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів (далі – Довідка) повинна перебувати у місці зберігання та пред’являтися працівникам контролюючих органів, які мають відповідні повноваження на здійснення перевірки.
Чинним законодавством з питань ліцензування виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів не передбачено видачі дубліката Довідки.
Водночас, у разі пошкодження чи втрати Довідки платнику необхідно подати до контролюючого органу який вносив місце зберігання до Єдиного реєстру одночасно заяву на виключення з Єдиного реєстру та заяву на повторне включення місця зберігання до Єдиного реєстру для отримання Довідки, оформленої на новому бланку. (https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=35361 ЗІР 113.04)
Отже, стандартизованого механізму заміни довідки у разі зміни вулиці - немає, а договір зміняти не є обов'язковим. Зважаючи на це, вважаємо, що визнання недійсності ТТН у разі вказання нової адреси наразі не має ніяких підстав.Але, з огляду на те, що вагалі зміни до установчих, реєстраційних та інших документів підприємства моють бути внесені, хоч і без встановлення терміну таких змін, слід на мій погляд, після того, як орендодавець внесе зміни до свого місіезнаходження (чи складу) відповідно із законом, внести зміни до догвору, та згодом подати заяву про скасування довідки та одночасно надання нової, як це передбачено у разі втрати довідки , див вище. Раді допомогти, звертайтесь ще!
У довідці про внесення місця зберігання до Єдиного реєстру зазначаються адреса місця зберігання та вид продукції, яка буде зберігатись. ( https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=27202 ЗІР 113.04)
Крім того , зігдно роз'ясненню податкової (воно стосувалося втрати чи пошкодження довідки, бо на разунок зміни назви вулиці актуальних розяснень немає)- Пунктом 2.5 Порядку № 251 передбачено, що довідка про внесення місця зберігання спирту, алкогольних напоїв, тютюнових виробів (далі – Довідка) повинна перебувати у місці зберігання та пред’являтися працівникам контролюючих органів, які мають відповідні повноваження на здійснення перевірки.
Чинним законодавством з питань ліцензування виробництва та обігу алкогольних напоїв та тютюнових виробів не передбачено видачі дубліката Довідки.
Водночас, у разі пошкодження чи втрати Довідки платнику необхідно подати до контролюючого органу який вносив місце зберігання до Єдиного реєстру одночасно заяву на виключення з Єдиного реєстру та заяву на повторне включення місця зберігання до Єдиного реєстру для отримання Довідки, оформленої на новому бланку. (https://zir.tax.gov.ua/main/bz/view/?src=ques&id=35361 ЗІР 113.04)
Отже, стандартизованого механізму заміни довідки у разі зміни вулиці - немає, а договір зміняти не є обов'язковим. Зважаючи на це, вважаємо, що визнання недійсності ТТН у разі вказання нової адреси наразі не має ніяких підстав.Але, з огляду на те, що вагалі зміни до установчих, реєстраційних та інших документів підприємства моють бути внесені, хоч і без встановлення терміну таких змін, слід на мій погляд, після того, як орендодавець внесе зміни до свого місіезнаходження (чи складу) відповідно із законом, внести зміни до догвору, та згодом подати заяву про скасування довідки та одночасно надання нової, як це передбачено у разі втрати довідки , див вище. Раді допомогти, звертайтесь ще!
Відповідь від 15 хвилин!
Підключіть сервіс «Особистий консультант» та отримайте рішення всіх ваших робочих завдань від найкращих експертів-практиків країни.
ЯН
Яна
25.12.2025 | 14:22
Відповідь надано
Чи потрібно підвищувати оклади після обнулення індексації зарплати
Доброго дня. Я не індексую ЗП. а в місяці коли виникає індексація я піднімаю оклад …
ОМ
Мещерякова Оксана
25.12.2025 | 14:06
Відповідь надано
Чи стосуються КВЕДи 80.10, 80.20 і 80.30 охоронної діяльності
К охранной деятельности, о которой идет речь в законе 4698 относятся только КВЄДЫ 80.10 …
ВІ
Вікторія
25.12.2025 | 13:03
Відповідь надано
Вибір оптимальної системи оподаткування для манекенниці як ФОП
Доброго дня! яким ФОПом вигідніше зареєструватися манекенниці, у якої відсутні наймані працівники та річний дохід …
НА
Наталія
25.12.2025 | 11:47
Відповідь надано
Питання щодо КВЕД та податкових ризиків для ФОП і ТОВ
Доброго дня, ФОП 2 група постачає продукцію ТОВ на загальній системі . ФОП МАє КВЕД роздрібної …
НА
Наталія
25.12.2025 | 11:02
Відповідь надано
Штрафи за готівкові розрахунки між юрособами в 2024-2025 роках
Доброго дня, яка штрафна санкція за готівковий розрахунок між юридичними особами в сумі більше 10 …
ІК
Кратюк Ірина
25.12.2025 | 10:41
Відповідь надано
Чи нараховується доплата за роботу у вихідні дні
Добрий день. В грудні працівники згідно наказу працювали в вихідний день з оплатою в подвійному …
ОК
Коваль Ольга Василівна
25.12.2025 | 01:20
Відповідь надано
Коли відносити оплату за товар: листопад чи грудень
ФОП на єдиному податку реалізував товар 30.11 була оплата карткою через пост термінал кошти …
ЮЛ
Юлія
25.12.2025 | 00:20
Відповідь надано
Де знайти списки ФОПів для перевірки у 2026 році
Скиньте будьласка де подивитись списки ФОПів яких планують перевіряти в 2926р.
ЕВ
Евгения
24.12.2025 | 22:15
Відповідь надано
Чи враховуються інші операційні доходи при розрахунку прибутку
Чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг) 2000
Інші операційні доходи 2120
Інші операційні доходи 2120
ІБ
Бунак Інга Дмитрівна
24.12.2025 | 20:43
Відповідь надано
Включення відпускних у середню зарплату: місяць нарахування чи виплати
ІТ-компанія, резидент Дія сіті, Чи входять нараховані та виплачені відпускні в середню 1200евро? якщо …
ЕА
Акулинская Екатерина
24.12.2025 | 20:32
Відповідь надано
Проблеми з активним ПРРО після закриття ФОП: що робити
ФОП на другій групі закрився 23.12.25 , ПРРО здав на початку місяця, найманих працівників …
ЯН
Яна
24.12.2025 | 19:46
Відповідь надано
Як правильно виписати ПН з заокругленням для ПДВ
Добрий вечір! Підкажіть, будь ласка, Під-во отримало оплату за товар трьома платежами, всі в …
МА
Марина
24.12.2025 | 19:44
Відповідь надано
Розрив доходів ФОП: як визначити річний ліміт правильно
Доброго вечора! ФОП 2 група реалізований товар відправляє покупцям накладеним платежем Новою поштою з подальшою …
ОЛ
Олена
24.12.2025 | 18:57
Відповідь надано
Відсутність відповіді на запитання щодо зарплати викликає занепокоєння
Добрий вечір , направляла декілька питань , ніхто не відповів , та самі питання десь зникли

