Відеозапис | 27 листопада 2025
Лектор вебінару
-
Вікторія Ясевич
Спеціалістка з 20-річним досвідом роботи головним бухгалтером та 6-річним – фінансовим директором. Співзасновниця компанії, яка допомагає бізнесу вирішити питання відсутності фінансиста та маркетолога
Про що дізнаєтесь?
- Чому неправильне застосування знижок може серйозно вплинути на прибутковість вашого бізнесу.
- Основні формули для розрахунку знижок і вивчите, як визначити точку беззбиткової знижки та коли застосування знижок може бути ефективним.
- Типові помилки підприємств у роботі зі знижками та як уникнути їх для максимізації прибутку.
Матеріали та Сертифікат
Оберіть відео для перегляду
0(0)
Оцініть відео:
Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами. Теорія
01:02:23
Вікторія Ясевич
0(0)
Оцініть відео:
Додаткові матеріали Презентація
0(0)
Оцініть відео:
Як не «спалити» прибуток різдвяними знижками і правильно прорахувати акції перед святами. Практика
00:05:46
Вікторія Ясевич
0(0)
Оцініть відео:
Програма
- ТЕОРІЯ + кейси
- Типова помилка: «знижка = жест доброї волі», а не фінансовий інструмент.
- Основні формули для розрахунку знижок.
- Формула 1: Маржа → прибуток після знижки.
- Формула 2: Точка «беззбиткової» знижки.
- Еластичність попиту: коли знижка має сенс.
- Види знижок і яким чином вони працюють найкраще.
- Психологія знижок.
- Типові помилки бізнесів.
- ПРАКТИКА
- Практична задача №1 — Розрахунок реальної ціни після знижки.
- Практична задача №2 — Скільки потрібно продати після знижки, щоб заробити більше?
- Практична задача №3 — «Яка максимальна безпечна знижка?»
- Практична задача №4 — Оцінка трьох видів акцій.
- Практична задача №5 — Побудова промостратегії.
0(0)
28
Коментувати
Коментарі
0/700
Коментарів поки немає
Почніть розмову…
