Консультації лекторів

Online-відповіді на запитання з Сергієм Дробоття

5.0(7)

647

40
Оберіть відео для перегляду

5(7)

Оцініть відео:

Online-відповіді на запитання

02:44:47

Сергій Дробоття

5(7)

Оцініть відео:
5.0(7)

647

40
15.08.2022 року були направлені податкові накладні на реєстрацію. Через проблеми з сервером податкової квитанції про реєстрацію не прийшли, і 16.08.2025 р. повторно надіслали ПН на реєстрацію. Зараз податкова по акту перевірки нарахувала пеню за несвоєчасну реєстрацію ПН. Чи можна оскаржити нарахування пені, якщо є квитанції про відправлення ПН, де зазначена дата відправлення 15.08.2022 р.
Вітаю. В декларації з ПДВ за травень 2024р. не відобразили обсяг придбання тмц без ПДВ. Чи варто подавати УР з цього приводу? В яких випадках потрібно обов"язково показувати або уточнювати цей показник? Які наслідки невідображення у декларації таких даних? Дякую
Вітаю! Яким чином виправити таблицю 1 додатка 2, якщо заповнено навпаки. Починаючи найближчим звітним (податковим) періодом та закінчуючи звітним (податковим) періодом, який є найбільш давнім до дати подання
 декларації (найдавніший звітний (податковий) період. Кредит від одного і того ж постачальника в трьох періодах.
 1 9 2024 1111111111111111 9 2024 500000
 2 7 2024 1111111111111111 7 2024 300000
 3 6 2024 1111111111111111 6 2024 400000
 А погашався (з,їдався) правильно. Спочатку 6-й місяць, потім 7-й, а потім 9-й. Якщо не уточнювати, які наслідки ?
 Дякую !
ТОВ ,юрид.особа на загальних підставах оподаткування,платник ПДВ.Продали с/г продукцію СОЯ нище собівартості (с/в) тут ПДВ 14% по сої . А також до с/в віднесли зберігання сої де ПДВ 20% Питання : податкову накладну на різницю нище с/в скласти де ПДВ 14% чи окремо 14% і 20% ? Дякую
Доброго дня! Підкажіть будь ласка чи є період, за який податкова не має права штрафувати з питань обліку ПДВ? І якщо зараз планується перевірка, то який максимальний період перевірки?
 Дякую
Вітаю. В грудні від постачальника не платника пдв отримали акт за компенсацію витрат на комунальні послуги та компенсація за спожиту електроенергію за 12.24 на 8564,65.
 з 01.01.25 постачальник став платником пдв. пн виписує за касовим методом - по надходженню грошей.
 17.01.25 сплатили 8564,65 постачальнику за надані в грудні 24 послуги.
 постачальник виписує пн на 8564,65 31.01.25
 чи вірно робить постачальник виписав пн 31.01.25.,коли сплата була 17.01.25? є якісь моменти,при виписанні пн по касовому методу?
 які документи повинен надати постачальник в підтвердження нарахування пдв за касовим методом?
 дякую.
Підприємство з загальної системи переходить на єдиний податок без ПДВ з 01.04.2025р. Маємо дебеторську заборгованність за непоставлену сировину в сумі 210 000 грн (в т. ч. ПДВ-35000 грн), треба виписати компенсуючу податкову накладну, який тип причини вказувати в такому випадку 10? Чи можна вказувати не одну, а дві податкові накладні в колонці 2 (Опис товарів), які колонки потрібно заповнювати в такому випадку, якою датою треба виписати до 31.03.2025?
Добрий день! Купили товари, які використали в негосп.діяльності. Постачальник зареєстрував податкову з порушення термінів (ПН від 03.02 зареєстрована 06.03). В якому місяці в такому випадку включати цю ПН до ПК та нараховувати компенсуючі зобовязання згідно п.198.5 (лютий чи березень місяць), адже товари використані в не госп.діяльності в лютому, а податкова зареєстрована з порушення термінів і має потрапляти вже в березень до ПК?
Що проставляти в графі 7 Таблиці 1 Додатку 2, якщо від'ємне значення не отримано правонаступником від рерганізованого платника податку? Ставити "-" чи "0", чи взагалі нічого не проставляти?
Податкова постійно блокує Податкові з одним і тим же приписом- Відповідно до п.201.16 ст.201 Податкового кодексу України, Порядку зупинення реєстрації податкової накладної / розрахунку коригування в Єдиному реєстрі податкових накл (далі – Порядок), затв пос КМУ від 11.12.2019 № 1165 (зі змінами), реєстрація податкової накл від 10.01.2025 №20 в Єдиному реєстрі под накл зупинена. Обсяг пост товару/послуги 3925 ,перев величину залишку, визначеного як різ обсягу придбання такого овару/послуги та обсягу його пост, що відg п.1 Критеріїв ризиковості здійснення операцій (додаток 3 Порядку). Я подалп Таблицю даних J1312303/.26.02.25. Пакет прийнято. Але досі немає розблокування податк. Які мої дії
ТОВ платник податку на прибуток на загальних підставах та платник ПДВ: отримує від нерезидента послугу надання гарантії перевізникам (раніше Вами надана консультація - не є базою нарахування ПДВ), чи потрібно включати до Декларації суму отриманої послуги, якщо потрібно - то в якому рядку Декларації потрібно зазначити цю суму? Дякую
Підприємство(платник ПДВ) придбало принтер 05.08.2024. Як потім з’ясувалось Продавець= був ризиковий. Рішення про розблокування ПН від 30.01.2025 р. (направлення ПН на реєстрацію 27.08.2024). Підприємство планує не декларувати і списати цей ПК ( 3 тис.). Чи убезпечить це Покупця від критерію ризиковості код ознаки 13 (придбання у ризикованого постачальника)? Чи є негативні наслідки такого списання (неправомірні витрати)? В якому місяці можна списати цей ПК?
Ми тов платник податку на прибуток+ пдв; покупець 03.02.25р.нам перераховує аванс. наш постачальник в прибутковій накладній вказує назву товару "гідроакумулятор 0,75 л. t8.390/mx340, freudenberg-8479",а в податковій накладній назва товару "гідроакумулятор 0,75 л. t8.390/mx340, freudenberg" (податкова зареєстрована). ми в податковій накладній покупцю вказуємо назву товару "гідроакумулятор 0,75 л. t8.390/mx340, freudenberg-8479". реєстрація зупинена. відповідно до п.201.16 ст.201 податкового кодексу україни.обсяг постачання товару/послуги 8479 перев величину залишку, визнач як різниця обсягу придбання такого товару та обсягу його поста,п.1 критерії ризиковості.які наші дії?
Добрий день! Чи потрібно при списані кредиторської заборгованості перед постачальником-резидентом нараховувати компенсуючі зобовязання згідно п.198.5? Якщо так, то як тоді надалі продавати товар, оскільки компенс.податкова з типом 13 "сторнує" вхідний ПК по певним кодам УКТ ЗЕД і при продажу такого товару надалі будуть блокуватися ПН на покупців, бо не вистачатиме суми залишку товару в розрізі кодів УКТ ЗЕД після реєстрації ПН з типом 13.
Вітаю шановний експерте. ФОП на загальній системі платник ПДВ з річним оборотом до 90 тис грн, планує перехід на єдиний податок 3 група з 1 квітня 2025р. Чи може він відмовитись бути платником ПДВ? Якщо да, які дії він повинен зробити? Дякую
ЮО (загальна система, платник ПДВ), директор з січня 2025р сплачує з корпоративної карти напряму послуги сервісів ZOHO-BOOKS, NOTION LABS, OPENAI *CHATGPT, MIDJOURNEY INC7, MEETALFRED, реклама FACEBOOK. Із документів є квітанція про оплату, що приходить на ел/пошту та виписка банку, де вказан номер меморіального ордера і № корпор.карти. Чи є наслідки для ПДВ на ці послуги,чи нараховувати ПДВ? Якщо "так", то якою датою? І якщо "так" і не нараховували ПДВ в січні, то як виправити?
Вітаю! Виникло питання як вірно подати Уточнений розрахунок ПЗ зПДВ за січень 2025р. та вірно подати декларацію з ПДВ за лютий 2025р. Ситуація склалась така помилково в січні 25р. зареєстрували податкову накладну на невірного Контрагента , помилку виявили 27.02.25 , 27.02.25 направили та зареєстрували ПН на вірного Контрагента за 01.25р.,наразі в електронному кабінеті відхилення за 01.25р. сума -2114 грн., в лютому на дату виникнення помилки склали РК до ПН ,яке зареєстроване 11.03.2025р. Яким чином подати УР ПЗ зПДВ за січень 25р. , щоб зняти відхилення ,та в який період включити РК до ПН ,який складений 27.02.25 та зареєстрований 11.03.25р.
Вітаю, ТОВ, платник ПДВ. Працівник підприємства з особистої картки оплатив в гривнях послугу, річну ліцензію Microsoft Office , на Microsoft*Subscription, msbill.info, для використання на ноутбуці, підприємство відшодкувало працівнику підзвітні кошти (згідно договору про дистанційну роботу та поданого працівником Звіту ). Чи виникає в такій ситуації обєкт оподаткування ПДВ при отриманні послуг від нерезидента з місцем постачання на території України? хто має нараховувати та сплачувати цей ПДВ в разі необхідності? дякуємо.
Договор на 120 000.Передплата по договору 50% 60000. позиція 1,2,3. Виписана податкова накладна на 60 000.
 Наступна подія відвантаження позиція 1, та позиція 2-80 000. Виписана податкова накладна на 40 000,00
 Наступна подія відвантаження позиція 3 -40000. Виписана податкова накладна на 20 000,00.
 Чи правильно виписані податкові?Чи треба було коригувати передплату?
ТОВ, квартал, РІ. В грудні 23р оплачено нерезиденту аванс в розмірі 76тис, в червні 24р отримано акт вик.робіт на 96 тис. ПН на 96 тис. зареєстровано в червні 24р. Плануємо зареє-ти зараз ПН на 1-у подію – оплату за 12/23р. Але, ТОВ заявляє щомісячно бюджетне відшкодування і якщо зареєструю ПН за 12/23, подати уточнюючу деку, то в 04/24, враховуючи заявлене бюдж.відшкодування, р.21 стає від’ємним. Виходить, що в 04/24 ми завищили БВ. 1) Чи є вихід з цієї ситуації? 2) Чи обов’язково при поданні уточн.деки за 12/23, при наявності р.19,20.2,21, подавати уточнюючі за кожен наступний місяць, аж до січня 25р?