Ви дізнаєтесь:
- Про обов’язок повідомляти ТЦК про зміни персональних даних
- Як уникнути штрафу за неоновлення облікових даних
- Чи може Міноборони отримати облікові дані призовників, військовозобов’язаних та резервістів самостійно, з офіційних ресурсів
Щоб перевірити себе у реєстрі банкрутів, з 1 червня 2024 року потрібно користуватися новим реєстром. Що це за реєстр та як в ньому працювати?
Автоматизована система «банкрутство та неплатоспроможність» запрацювала в тестовому режимі
ДП «Національні інформаційні системи» анонсувало, що з 1 червня запрацювала нова автоматизована система «Банкрутство та неплатоспроможність» в тестовому (дослідному) режимі.
У повідомленні ДП говорить про те, що нова автоматизована система містить у собі наступні складові частини:
-
вебпортал електронних сервісів з питань банкрутства;
-
єдиний реєстр боржників;
-
єдиний реєстр арбітражних керуючих;
-
електронний кабінет арбітражного керуючого;
-
спеціальна сторінка вебсайту Мін’юсту.
Це призвело до того, що 31 травня 2024 року певні електронні системи перестали працювати та збирати або акумулювати інформацію. Приміром, це крайня дата накопичення даних в реєстрі арбітражних керуючих та в реєстрі підприємств, щодо яких порушено впровадження у справі про банкрутство.
Отже, у старих реєстрах ми не знайдемо свіжої актуальної інформації. Це потрібно врахувати зацікавленим підприємствам.
Вхід в реєстр
На стартовій сторінці нових реєстрів бачимо чотири блоки:
-
Реєстри (закрита частина)
-
Відомості для кредиторів та інвесторів
-
Єдиний реєстр арбітражних керуючих України
-
Електронний кабінет арбітражного керуючого
Перевірка даних в реєстрі боржників щодо відкритих справ про банкрутство
Щоб перевірити себе у реєстрі боржників, натискаємо на блок «Відомості для кредиторів та інвесторів»
Відкривається нове робоче поле, в якому за допомогою електронного цифрового підпису перевірятимемо актуальність інформації по конкретному підприємству. В цьому випадку використовуємо КЕП саме того підприємства, по якому хочемо перевірити відповідні дані:
-
обираємо АЦСК;
-
додаємо електронний цифровий підпис;
-
вносимо пароль ключа та тиснемо «Увійти».
Вхід означає безпосередню перевірку наявності справ про банкрутство. Якщо такі відсутні – будемо мати інформаційне повідомлення: «Не знайдено жодної справи про банкрутство».
Інформація, представлена в реєстрі боржників
Якщо записи будуть наявні, ми побачимо їх у відповідній стрічці. Інформація згрупована наступними полями:
-
номер справи;
-
найменування суб’єкта господарювання;
-
дата відкриття;
-
стаття, по якій відкрито справу про банкрутство;
-
ознака боржника;
-
судова процедура;
-
дата відкриття і т.д.
Тобто у цьому реєстрі міститься велика кількість інформації. Тому, якщо є потреба, перевірте ваші підприємства на наявність таких відкритих актуальних справ.
Маєте професійні питання за темами відео?
Ставте їх експертам у сервісі «Особистий консультант» безлімітно й отримуйте відповіді на кожне протягом доби.
Щоб отримати роз’яснення від лекторів, скористайтеся розділом «Консультації лекторів». Відповіді надаються у відеоформаті щовівторка.