Відеоблоги

Банкрутство та неплатоспроможність: як перевірити контрагента по новому реєстру

Ви дізнаєтесь:

  • Про обов’язок повідомляти ТЦК про зміни персональних даних
  • Як уникнути штрафу за неоновлення облікових даних
  • Чи може Міноборони отримати облікові дані призовників, військовозобов’язаних та резервістів самостійно, з офіційних ресурсів
Оберіть відео для перегляду

5(3)

Оцініть відео:

Банкрутство та неплатоспроможність: як перевірити контрагента по новому реєстру

00:05:42

Ольга Хільчук

5(3)

Оцініть відео:

Щоб перевірити себе у реєстрі банкрутів, з 1 червня 2024 року потрібно користуватися новим реєстром. Що це за реєстр та як в ньому працювати?


Автоматизована система «банкрутство та неплатоспроможність» запрацювала в тестовому режимі

ДП «Національні інформаційні системи» анонсувало, що з 1 червня запрацювала нова автоматизована система «Банкрутство та неплатоспроможність» в тестовому (дослідному) режимі.

У повідомленні ДП говорить про те, що нова автоматизована система містить у собі наступні складові частини:

  • вебпортал електронних сервісів з питань банкрутства;

  • єдиний реєстр боржників;

  • єдиний реєстр арбітражних керуючих;

  • електронний кабінет арбітражного керуючого;

  • спеціальна сторінка вебсайту Мін’юсту.

Це призвело до того, що 31 травня 2024 року певні електронні системи перестали працювати та збирати або акумулювати інформацію. Приміром, це крайня дата накопичення даних в реєстрі арбітражних керуючих та в реєстрі підприємств, щодо яких порушено впровадження у справі про банкрутство.

Отже, у старих реєстрах ми не знайдемо свіжої актуальної інформації. Це потрібно врахувати зацікавленим підприємствам.


Вхід в реєстр

На стартовій сторінці нових реєстрів бачимо чотири блоки:

  1. Реєстри (закрита частина)

  2. Відомості для кредиторів та інвесторів

  3. Єдиний реєстр арбітражних керуючих України

  4. Електронний кабінет арбітражного керуючого


Перевірка даних в реєстрі боржників щодо відкритих справ про банкрутство

Щоб перевірити себе у реєстрі боржників, натискаємо на блок «Відомості для кредиторів та інвесторів»

Відкривається нове робоче поле, в якому за допомогою електронного цифрового підпису перевірятимемо актуальність інформації по конкретному підприємству. В цьому випадку використовуємо КЕП саме того підприємства, по якому хочемо перевірити відповідні дані:

  • обираємо АЦСК;

  • додаємо електронний цифровий підпис;

  • вносимо пароль ключа та тиснемо «Увійти».

Вхід означає безпосередню перевірку наявності справ про банкрутство. Якщо такі відсутні – будемо мати інформаційне повідомлення: «Не знайдено жодної справи про банкрутство».


Інформація, представлена в реєстрі боржників

Якщо записи будуть наявні, ми побачимо їх у відповідній стрічці. Інформація згрупована наступними полями:

  • номер справи;

  • найменування суб’єкта господарювання;

  • дата відкриття;

  • стаття, по якій відкрито справу про банкрутство;

  • ознака боржника;

  • судова процедура;

  • дата відкриття і т.д.

Тобто у цьому реєстрі міститься велика кількість інформації. Тому, якщо є потреба, перевірте ваші підприємства на наявність таких відкритих актуальних справ.