Професії

Організація бухгалтерського обліку на підприємстві. Практичні кейси складання облікової політики
(модуль 1 із 16)

4.8(3818)

40110

627
Модуль 1

4.7(158)

Оцініть відео:

Урок 1. Організація бухгалтерського обліку на підприємстві

00:34:53

Вікторія Козак

4.7(158)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.5(118)

Оцініть відео:

Урок 2. Облікова політика на практиці

00:29:33

Вікторія Козак

4.5(118)

Оцініть відео:


4.8(68)

Оцініть відео:

Розбір домашнього завдання до модуля 1

00:08:02

Вікторія Козак

4.8(68)

Оцініть відео:

4.8(3818)

40110

627
Коментарі36
0/700
Доброго дня ! Товариством збудована будівля, документи на право власності будівлі отримані 26.04.24 , первинні документи на роботу отримані 20.06.24 , також деякі підрядники надали документи 30.09.24 (такі як розробка документації). Підкажіть якою датою повинно бути введення в експлуатацію ?

На рахунку 151 не було коштів то не могли 26.04.24 ввести в експлуатацію Та як додати до вартості суму отриману 30.09.24 , як модернізація ?
Вітаємо! Ваше запитання передали організаторам .Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (2)
Доброго дня! Фірма високодохідник, неправильно відносила ноутбуки з вартістю менше 20 тис. на основні засоби, амортизуя їх прямолінійним методом (згідно стандарту 7, це допустимо і для НМНА) . В обліковій політиці спосіб амотризації для НМНА- прямолінійний.

Чи можна поміняти змінами до діючого наказу про облікову політику з нового року для нових МНМА спосіб нарахування амортизації, як 100% при вводі в експлуатацію?
Вітаємо! Ваше запитання передали організаторам .Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Що дає перелік повязаних осіб? які наслідки для підприємства? Наприклад у нашого підприємства є двоє учасників ТОВ, вони ж є ФОПами на 3 групі єдиного податку, один з них регулярно надає для ТОВ послуги з програмування спеціального обладнання для підтримання мікроклімату в теплицях. Це обладнання є нашою продукцією. Якщо я включу цього цього власника , тобто його як ФОПа до списку повязаних осіб, що це дає? і які наслідки , якщо не включити його до списку повязаних осіб?
Показати всі (5)
Добрий день. Як побачити домашні завдання ?
Вітаємо! Ваше запитання передали організаторам .Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Якщо у штаті немає головного бухгалтера, а є економісти, то хто буде здійснювати контроль? Можливо, можна контроль покласти на цих економістів відповідно до

їх посадових інструкцій і їх ознайомити під підпис замість гол. бухгалтера?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Підкажіть, будь ласка, як правильно розрахувати курсові різниці за всією монетарною статею і який іще є вид розрахунку курсових різниць?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Якщо в обліковій політиці прописати метод списання запасів "Фіфо", то як правильно прописати розрахунок собівартості? Дякую.
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (2)
Добрий день Підкажіть будь ласка, немає директор, працівників, лише засновник у 2023 році, але є операції по реалізації Коли роботи облікову політику? У 2023 році засновником і чим тоді затверджувати,як правило наказом директора , чи можна її роботи коли вже є директор у 2024 році?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Показати всі (1)
Добрий вечір. Підкажіть будь ласка чому не вірна відповідь А на тест: Первинні документи повинні мати такі обов’язкові реквізити.
Використання суб’єктом господарювання печатки не є обов’язковим ст. 58-1 ГКУ https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/436-15 .
Доброго дня, цікавить інф. стосовно терміну зберігання докуменів, особливо тих, термін зберігання , яких 5 років. Чи правильно я розумію, що у випадку перевірки податкової 7-ми років діяльності суб'єкта господарювання, я маю право не надавати первинні документи 6-ти літньої давності?
Наприклад, граничний строк подачі декларації з податку на прибуток за 2022р. – 28.02.2023р.
Перевіряти таку декларацію можуть до 28.02.2026р. Але, треба мати на увазі, що згідно з пп.44.3.4.
ПКУ, строки зберігання документів та інформації, розраховуються з дня подання податкової звітності
чи іншої звітності, передбаченої цим Кодексом, для складення якої використовуються зазначені
документи та/або інформація, а в разі її неподання - з передбаченого цим Кодексом граничного
строку подання такої звітності, а для документів, пов’язаних з виконанням вимог іншого
законодавства, контроль за дотриманням якого покладено на контролюючі органи, - з дня здійснення
відповідної господарської операції (для відповідних дозвільних документів - з дня завершення строку
їх дії). Тобто в нашому прикладі, документи за 2022р. повинні зберігати 1825 днів починаючи з
28.02.2023р., тобто до 28.02.2028р.
З урахуванням призупинення строків перевірок та строків зберігання документів з 18 березня
2020 року до 31 липня 2023 року в нашому прикладі декларацію з податку на прибуток за 2022р.

можуть перевіряти до 31.07.2026р. (додається період з 01.03.2023 по 31.07.2023р.), а документи за
2022р. повинні зберігатися до 31.07.2028р. (додається період з 01.03.2023 по 31.07.2023р.).
Якщо до декларації з податку на прибуток за 2022р. 20.08.2024р. подано уточнюючий
розрахунок, то перевіряти таку декларацію можуть до 20.08.2027р., а документи за 2022р. повинні
зберігати 1825 днів починаючи з 20.08.2024р., тобто до 20.08.2029р.
Показати всі (1)
Здравствуйте! Когда а учетной политике меняем сумму ОС с 60000,00 грн на 20 000,00 грн, нужно все, что до 20 000 грн перебросить на МНМА и переделать всю отчетность,я правильно поняла? И надо ли новую учетную политику показывать налоговой?
Згідно п. 2.6 Методичних рекомендацій щодо облікової політики підприємства, затверджених
наказом Мінфіну від 27.06.13 р. № 635, вартісні ознаки предметів, що входять до складу малоцінних
необоротних матеріальних активів, відповідно до Положення (стандарту) 7 можуть установлюватися
підприємством самостійно. Зміна вартісних ознак предметів, що входять до складу малоцінних
необоротних матеріальних активів, розглядається як зміна облікових оцінок. У зв'язку із зміною
вартісних ознак зміни в бухгалтерському обліку щодо основних засобів, зарахованих на баланс в
попередніх періодах, не проводяться.
Згідно п.6. Національного положення (стандарт) бухгалтерського обліку 6 "Виправлення
помилок і зміни у фінансових звітах", облікова оцінка може переглядатися, якщо змінюються
обставини, на яких базувалася ця оцінка, або отримана додаткова інформація. За своїм
характером зміна в обліковій оцінці не стосується попередніх періодів та не є виправленням
помилки.
Тобто, у разі зміни вартісного критерію для МНМА в бухобліку він діє перспективно, а це
значить, що заднім числом перекласифіковувати і змінювати групу для старих об’єктів, які вже
введено в експлуатацію, не потрібно. Нова межа стосуватиметься лише тих необоротних активів, які
вводяться в експлуатацію після зміни в обліковій політиці.
Облікова політика надається податковій інспекції тільки у разі отриманого запиту на її подачу
в рамках проведення податкових перевірок та інших запитів. Обов’язку подавати облікову політику у
податковий орган разом зі звітами або окремо не передбачено законодавством.
Добрий день. У нас ТОВ тількі на початку своєї діяльності, дуже схоже на приклад у домашньому завданні, тільки чистий дохід зовсім маленький і не має найманих працівників. По критеріям мы підходим до мікропідприємств, але у податковій нам сказали що ми повинні здавати звітність як мале підприемство, це ж не вірно? Що з цім робити, як далі здавати звітність.
Питання вище стосується модуля 12 «Фінансова звітність та зовнішній аудит фінансової
звітності». На даному модулі буде детально розглянуто порядок та форми складання фінансової
звітності. Забігаючи наперед, відповідь на питання нижче.
Порядок подання фінансової звітності регламентується Законом України «Про бухгалтерський
облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.99 № 996-XIV та Порядком подання фінансової
звітності, затверджений постановою Кабміну від 28.02.2000 № 419. 
Згідно п.3. ст.11 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» та
п.2. Порядку подання фінансової звітності від 28.02.2000 № 419, для мікропідприємств, малих
підприємств, непідприємницьких товариств і представництв іноземних суб’єктів господарської
діяльності, крім тих, що зобов’язані складати фінансову звітність за міжнародними стандартами,
встановлюється скорочена за показниками фінансова звітність у складі балансу та звіту про фінансові
результати.
Зміст і форму Фінансової звітності малого підприємства в складі Балансу (форма № 1-м) і Звіту
про фінансові результати (форма № 2-м) та порядок її заповнення, а також зміст і форму Фінансової
звітності мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про фінансові результати
(форма № 2-мс) та порядок її заповнення затверджено Національним положенням (стандартом)
бухгалтерського обліку 25 "Спрощена фінансова звітність".
Тобто, якщо підприємство підпадає під критерії мікропідприємств, то згідно з законодавством
повинно подавати Фінансову звітність мікропідприємства в складі Балансу (форма № 1-мс) і Звіту про
фінансові результати (форма № 2-мс). Державна податкова служба не регламентує порядок та форми
подання фінансової звітності.