Лектори відеокурсу
-
Вікторія Величко
Практикуючий консультант з питань оподаткування та бухгалтерського обліку -
Тетяна Крупа
Головний бухгалтер в компанії BOSCH SERVICE з понад 20-річним досвідом роботи в галузях виробництва, оптової торгівлі, послуг і будівництва -
Світлана Мороз
Провідний аналітик відділу підтримки програм лінійки BAS компанії «Системи для бізнесу»
Про що дізнаєтесь?
- Види собівартості та витрати які її формують: що перевіряють податківці
- Калькулювання собівартості товарів та послуг: який метод обрати
- Брак і відходи у виробництві: як обліковувати
- Важливі питання в обліковій політиці виробничих і будівельних підприємств
- Практичні кейси розрахунку собівартості товарів, послуг і визнання доходів, витрат будівництва
- Особливості оподаткування і визначення фінансового результату у будівництві
Сертифікат учасника
4.9(50)
Про курс «Собівартість виробництва і послуг»
Вікторія Величко
4.9(50)
5(62)
Урок 1. Собівартість продукції/послуг: визначення, види собівартості
Вікторія Величко
5(62)
5(46)
Урок 2. Витрати виробництва: особливості класифікації
Вікторія Величко
5(46)
4.9(41)
Урок 3. Первинні та інші документи для підтвердження собівартості (частина 1)
Вікторія Величко
4.9(41)
4.9(41)
Урок 3. Первинні та інші документи для підтвердження собівартості (частина 2)
Вікторія Величко
4.9(41)
4.9(30)
Урок 4. Визначення собівартості в обліковій політиці підприємства: обов'язкові елементи (частина 1)
Вікторія Величко
4.9(30)
4.9(29)
Урок 4. Визначення собівартості в обліковій політиці підприємства: обов'язкові елементи (частина 2)
Вікторія Величко
4.9(29)
5(28)
Урок 5. Калькулювання собівартості: об’єкт і методи калькулювання (частина 1)
Вікторія Величко
5(28)
4.9(25)
Урок 5. Калькулювання собівартості: об’єкт і методи калькулювання (частина 2)
Вікторія Величко
4.9(25)
5(20)
Урок 6. Виробнича собівартість: визначення, правила розрахунку, типові помилки (частина 1)
Вікторія Величко
5(20)
4.9(21)
Урок 6. Виробнича собівартість: визначення, правила розрахунку, типові помилки (частина 2)
Вікторія Величко
4.9(21)
5(18)
Урок 7. Собівартість реалізованої продукції (робіт, послуг): визначення, правила розрахунку, типові помилки
Вікторія Величко
5(18)
5(16)
Урок 8. Облік загальновиробничих витрат
Вікторія Величко
5(16)
4.9(15)
Урок 9. Облік витрат допоміжних виробництв (частина 1)
Вікторія Величко
4.9(15)
4.9(10)
Урок 9. Облік витрат допоміжних виробництв (частина 2)
Вікторія Величко
4.9(10)
4.8(14)
Урок 10. Як налаштувати початкові параметри для обліку собівартості в BAS Бухгалтерії
Світлана Мороз
4.8(14)
5(1)
Урок 1.1 Законодавче регулювання діяльності. Ліцензування та дозволи
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 1.2 Перевірки від ДПС, ДАС
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 2.1 Методи визнання доходів і витрат у будівництві: оцінка фінрезультату; ступінь завершеності робіт
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 2.2 Методи визнання доходів і витрат у будівництві: вимірювання і оцінка виконаної роботи; бухгалтерські проведення визнання доходу
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 3.1 Формування собівартості будівництва
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 3.2 Розподіл загальновиробничих витрат. Незавершене будівництво
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 4.1 Особливості оподаткування у будівництві
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 4.2 Визначення фінансового результату
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 5.1 Облікова політика: орієнтовний перелік документів будівельної організації
Тетяна Крупа
5(1)
5(1)
Урок 5.2 Основні пункти облікової політики
Тетяна Крупа
5(1)
0(0)
Cторінка після екзамену
0(0)
8510
Чи можна з комплектувати в одну позицію комплектцючі :
Ніж + рулетка+конектор+розпилювач ... = компектуючі ?
Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Питання з приводу послуг фізичним особам згідно рахунку, де в рахунку пишеться:1. рахунок є актом наданої послуги; 2.згода фізособи є попередня сплата по цьому рахунку. На підставі вищевказаного в обліковій політиці прописано, що первинним документом для підп-ва є рахунок, який сплачений фізособою. Питання: як на вашу думку,Вікторія,для податківців цей варіант підходить? Підпису фізособи не має, а є сплата, як згода щодо надання послуги та електрона переписка в каналі(ст.207 ч.1 ЦКУ)? Дякую.
В даному випадку мова йде про документ, який фіксує факт наданих послуг. Технічно це не просто рахунок, а рахунок-акт. Якщо підприємство рахунок-акт використовує замість акту, з погляду бухгалтерського обліку він буде первинним документом за наявності обов’язкових реквізитів згідно ч. 2 ст. 9 Закону про бухоблік. Організаційно це можна прописати в Обліковій політиці підприємства, Положенні про документообіг, Договорі або публічному договорі. І на самому документі необхідно визначити, що оплата згідно рахунку є підтвердженням факту надання послуг та відсутністю претензій з боку замовника послуг. Для ДПС цього буде достатньо.
При виробництві ( шланг ) буває що 1 бухта брак ( з дірочкою або нерівний напис ) . Підприєсмтво відправляє таку продукцію на повторну переробку ( дробимо плавимо ) і повторно виробляємо продукцію з цієї сировини . Як це відобразити в бух обліку ? ( раніше ніяк не відображали )))
По суті це браковані вироби, які після усунення недоліків (переробки) можуть використовуватися за прямим призначенням та їх виправлення технічно можливе й економічно доцільне (виправний брак). Для відображення витрат на виправлення браку використовуємо рахунок 24. Тобто всі витрати на переробку необхідно відобразити через 24 рахунок та включити до собівартості реалізованої продукції ( Дт 90 Кт 24).
Де які лектори стали на своїх вебінарах стверджувати, що бухгалтерська довідка використовується тільки для виправлення помилок. Хочу почути Вашу точку зору. Дякую. Ви суперова)),
Бухгалтерська довідка може використовуватись як документ для виправлення помилок, а також замість первинного документа.
Наприклад,
- наприкінці року ви надіслали акти звірки контрагентам, але вони повернулись не всі. При цьому в Договорах зазначено, що не «повернення акту звірки впродовж місяця після його отримання вважається згодою із сумою зобов’язань або заборгованостей». На підставі цього бухгалтер може скласти бухгалтерську довідку, якою підтвердити дебіторську та кредиторську заборгованість;
- для списання дебіторської заборгованості;
- якщо на момент закриття звітного періоду первинка від контрагента запізнюється, дможна задокументувати операцію внутрішнім документом – бухгалтерською довідкою.
Добрий вечір! Ми надаємо рекламні послуги, а інколи продаємо товар скажить, а нам теж треба писати технологічну карту?
На надання послуг я би зробила технологічну карту, оскільки це основний документ технологічної документації, в якому плануються технологія виробництва, обсяги робіт/послуг, засоби виробництва і робоча сила та ін. І при перевірці це спрощує обгрунтування собівартості наданих послуг.
Добрий вечір! На уроці 3 Ви розповідали, що рахунок не може бути актом надання послуг, якщо він виписан в межах України. Питання, а якщо в рахунку пишуть рахунок є актом - такий варіант підходить (такі рахунки надають провайдери, послуги зв'язку) ?
Так. Рахунок у класичному розумінні є пропозицією сплатити за товари, роботи, послуги. Рахунок-фактура – виписується виключно по факту , а на передоплату виписаний бути не може. Тому, якщо ви бажаєте спростити процедуру документального оформлення, то можна зробити рахунок-акт. Але це треба визначити в Обліковій політиці підприємства, Положенні про документообіг, Договорі або публічному договорі. І на самому документі необхідно визначити, що оплата згідно рахунку є підтвердженням факту надання послуг та відсутністю претензій з боку замовника послуг.
добрий день, ТОВ, вид діяльності надання транспортно-експедиційних послуг, на дату балансу визнається дохід, виходячи із ступеня завершеності (п.10 ПСБО 15), наприклад, 60% в сумі 20 тис грн, на дату балансу понесені витрати в сумі 15 тис грн. Питання- як відбувається визнання витрат - в сумі 15 тис грн або 60% від суми 15 тис грн, тобто в сумі 9 тис грн? На дату балансу закривається рахунок 231 або залишається незавершене виробництво в сумі 15-9=6 тис грн?
Вітаю! Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
І ще одне питання щодо витрат по ТОВ, виробництво та трансп.послуги, квартальний платник. Попередньо усі витрати по вантажних авто (крім зарплати, яка спочатку лягала на 91 рах) відносилися відразу на 903 рах, хоча є виробництво. Цього року всі "свіжі" витрати - списання пального, ремонти та інше, заносимо на 91 рахунок. Тільки амортизація залишилася на 903 рах., оскільки авто придбані давно. Наскільки ризиковано залишити її на 903 рах.? Чи вартує переробити на 91? Чи можна взяти тільки 24 рік?
Вітаю! Ваше запитання було передано нашому лектору/експерту з даної теми. Як тільки надійде відповідь на питання, Ви отримаєте сповіщення на e-mail 📩
Вітаю. ТОВ, виробництво та транспортні послуги, квартальний платник. Так склалося, що ТЗВ списувалися відразу на 231 рах. Цього року вирішили виправити. З отриманими послугами сторонніх організацій по доставці сировини зрозуміло. А от як вірно розрахувати та провести ТЗВ у випадку доставки тмц власним транспортом? Це потрібно зробити калькуляцію транспортних послуг? А одиниця - тона вантажоперевезення. І тоді проводити операцією Дт 201, кт 231? При закритті місяця ця сума буде сторнувати Дт 231
Добрий день! Дякуємо за запитання. Ваша ситуація потребує більш повноцінної консультації. Радимо звернутись до спеціалістів з сервісу "Особистий консультант" або замовити Індивідуальну консультацію у наших провідних спеціалістів. Гарного дня і приємного навчання! 📝
на 3-у уроці розповідали які повинні бути обов'язкові документи : Що таке регістри бух. обліку ? Що туди входить ?
Регістри бухгалтерського обліку (облікові регістри) – це носії інформації, складені у паперовій або в електронній формі, призначені для хронологічного, систематичного або комбінованого накопичення, групування та узагальнення інформації з первинних документів, що прийняті до обліку (п. 1.2 Положення № 88).
Наприклад, оборотно-сальдові відомості, меморіальні ордери, головна книга, журнали тощо.
Записи в регістрах бухгалтерського обліку робляться на підставі первинних документів. Інформація про господарські операції підприємства, установи за звітний період (місяць, квартал, рік) з регістрів бухгалтерського обліку переноситься у згрупованому вигляді до бухгалтерської звітності, порядок складання якої встановлюється відповідними нормативно-правовими актами (п. 3.6 Положення № 88).
Таким чином, регістри бухгалтерського обліку – це проміжна ланка між первинними документами і фінансовою та іншою звітністю.
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Підприємство виробник шлангу при пакуванні до власної продукції в коробку дадаємо розприскувач який ми не вироблюємо при купляємо з ПДВ . Вартість продукції включає вартість розприскувача . в бух обліку списую на 231 Д - 209 К . Проводимо окремим актом списання за місяць ( чи потрібно додавати до звіту виробництва за зміну ) Чи все вірно ?
На мою думку, проведення Д-т 26 К-т 209 (або 28). Не потрібно додати до Звіту виробництва за зміну, бо списання проводите актом за місяць.
Але Ви маєте право робити так, як описали у запитанні і додавати до Звіту виробництва за зміну. Тоді акт за місяць недоречний.
https://www.netsoft.com.ua/articles-soft/basbu/virobnictvozazminuU.html
Раді допомогти, звертайтесь ще!
Немає відео уроку 4 частина 1
Доброго дня, вибачаємось за незручності. Наразі урок вже доступний на платформі, дякуємо, що Ви помітили! Гарного перегляду!
