Відеокурси

Облікова політика підприємства: що передбачити та як внести зміни (практика складання)

4.9(256)

7359

19
Сертифікат

Сертифікат учасника

Оберіть відео для перегляду

4.8(52)

Оцініть відео:

Урок 2. Основні засоби та нематеріальні активи: які питання включити в облікову політику

00:31:19

Ірина Літвінчук

4.8(52)

Оцініть відео:

4.9(32)

Оцініть відео:

Урок 5. Доходи і витрати в обліковій політиці

00:33:38

Ірина Літвінчук

4.9(32)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(29)

Оцініть відео:

Урок 6. Податкові питання в обліковій політиці

00:29:59

Ірина Літвінчук

4.9(29)

Оцініть відео:

Додаткові матеріали Презентація

4.9(10)

Оцініть відео:

Урок 7. Відповіді на запитання

00:44:49

Ірина Літвінчук

4.9(10)

Оцініть відео:
4.9(256)

7359

19
Коментарі20

Під-во надає послуги з водопостачання (водоканал).Нарахування за послуги здійснюється по касовому методу (по оплаті). В окремій абон.програмі по всім споживачам виводиться загальне нарахування та оплата за послугу. Фактичне нарахування,як праило,перевищує оплачені послуги.Для бух.обліку для проводки Дт 36 Кт 703 беремо нарахування в сумі оплати, а різницю проводимо Дт 36 Кт 69,як доходи майбутніх періодів.Як це відобразити в обліковій політиці?

Сам механізм створення резерву відпусток потрібно прописувати в обліковій політиці чи можна в ній вказати, що алгоритм нарахування резерву зазначається в наказі?

Доброго дня! Підприємство здійснює ремонт офіс.техніки. Закуємо витратні матеріали позамовний методом. Формування цін послуг здійснюємо на підставі цін на аналог.послуги на ринку, але не нижче прямих матер.затрат- вартості запчастин та зп ремонтувальника. 234 рах. кореспондує на 90, залишки на рах.234 відсутні. Всі інши витрати накопичуємо на рах 92,93,94 та закриваємо на 79рах, Є порушення? Як краще нам описати в обліковій політиці підприємства з ремонту розділи собівартості, доходів та витрат.

Доброго дня! Що краще і як саме прописати в обліковій політиці мікропідприємству для спрощення обліку з урахуванням дозволів відповідно розміру підприємства (наприклад не створювати забезпечення на виплату відпусток). Що ще зазначити? Дякую за відповідь!

Чи потрібно створення резервів і сам механізм (алгоритм) прописувати взагалі алгоритм їх нарахування в обліковій політиці? Чи є підприємства, які можуть не створювати резерви чи потрібно таке прописувати в обліковій політиці?

Підприємство (платник податку на прибуток, застосовує податкові різниці) основний вид діяльності: виробництво. З моменту створення підприємства (з 2018р.) і станом на зараз не поділяє 91 рахунок на постійні і змінні( хоча є оренда) витрати , підкажіть будь ласка як можна обгрунтувати в обліковій політиці?

У підприємства основний вид діяльності-оренда. В договорі оренди зазаначено, що на орендну плату складаються рахунки і акти, і окремо рахунки та акти на відшкодування витрат на утримання об'єкту. В бухобліку обраховуємо витрати і з оренди, і з відшкодуванню на рах.23 з перенесенням на 903, доходи на 703. Читала рекомендації, що відшкодування в таких випадках слід обліковувати: витрати на 949, доходи на 719. Чи будуть якісь наслідки, якщо у нас не так? Чи краще зафіксувати в ОП наш варіант?

Купуємо один і той же товар у різних постачальників із різним найменуванням номенклатури і обліковуємо відповідно до документів. Як внести зміни до облік.політики про узагальнення номенклатури з установленої дати?

Оптова торгівля. Ціну на продаж товару можна встановити наказом по підприємству про ціноутворення на підставі аналізу ринку та конкурентно спроможності товару без встановлення і обліку торгової націнки?

Як часто треба розраховувати показник нормальної потужності? Прописати, що "Нормальна потужність визначена підприємством на наступний рік як середньорічний рівень виробничої потужності на підставі даних трьох попередніх років". І кожного року робимо відповідний розрахунок і видаємо наказ? А можна цей розрахунок встановити не на один а, наприклад, на два наступні роки?

Чи допустимо одночасно застосовувати два методи обліку ТЗВ? Наприклад, включення до первісної вартості придбаних імпортних запасів, а для всіх інших запасів ТЗВ обліковувати на окремому субрахунку із застосуванням середнього відсотка при вибутті запасів. Можливо, є інформація про коректність чи некоректність роботи бух.програми при такому обліку.

Зменшення корисності НА та знецінення активів ніколи не робили. Зараз підприємство на ТОТ, всі активи (нерухомість, інші ОЗ, запаси) там. Але ці процедури теж вирішили не проводити. Як грамотно зафіксувати в обліковій політиці норму, яка давала б можливість не проводити зменшення корисності та знецінення?

Підприємство придбаває запчастини для ремонту авто. Ремонтує авто сто з запчастин отриманих від підприємства. Чи достатньо для оформлення передачі запчастин для ремонту на сто, акта приймання - передачі запчастин? Та якими проводками оформити передачу запчастин на сто?

Якщо є договір оренди нерухомості. Акти виставляються раз в місяць. Оплата здійснюється покупцем частково кожного місяця згідно договору. І станом на грудень висить заборгованість сумарно за 7 місяців. Чи можна на таку суму грошової дебіторської заборгованості створювати резерв?

Доброго дня. Підприємство придбало нерухомість. У вересні 2023 отримало акт приймання - передачі від постачальника. Але право власності зареєстрували в реєстрі в листопаді. Чи можна вводити в експлуатацію нерухомість у вересні, чи тільки після реєстрації права власності?

ТОВ невеликий період часу здійснювало додатковий вид діяльності, оптову торгівлю. Метод оцінки вибуття запасів, згідно облікової політики ФІФО, 285 рахунок для обліку торгової націнки не вели. Наказом по підприємству встановили, що розмір торгової націнки становить 3%. Чи не порушили таким чином правила бух обліку?

Чи можемо ми прямо відносити експлуатаційні витрати на виробничу собівартість,на 23 рах, не використовувати 91 рах. як змінні ЗВВ та не розподіляти їх?Кожна послуга надається в окремому корпусі, який має лічильники на світло, воду, тепло. Інженер щомісяця складає довідку про експлуатаційні витрати по кожному корпусу і бухгалтер товариства робить проводку Дт 23 Кт 63. Тобто ми прописали в обліковій політиці, що експлуатаційні витрати - це « інші прямі витрати».

Санаторій,надає послуги санаторно курортного лікування. Об’єктом обліку витрат є послуги проживання,лікування,харчування.Чи буде порушенням бухобліку, якщо ми включення до собівартості послуг власними підрозділами провели не лише через 231 рахунок, а одночасно виготовили на 261 рахунок,а далі використали її на виробництво послуги харчування. Приклад: Дт 231 «картопляне пюре» Кт201 «картопля,масло» Дт261 «шведський стіл» Кт231 «картопляне пюре» Дт 903 «послуга харчування» Кт 261«шведський стіл»

ТОВ"Компанія Техінвест" зробила підписку по рах 10/79387 від 04.12.32023, повині бути зразки облікої політики, де я можу їх скачати?

Відповісти

Добрий день!
Зразки облікової політики розміщені у додатках до уроку 1.

Відповісти