Лектор відеокурсу
-
Ольга Хільчук
Бухгалтер-експерт, провідний консультант по роботі з 1С
Про що дізнаєтесь?
- Початок роботи в 1С BAS: налаштування та головні функції
- Як працювати із кореспонденцією рахунків, калькулятором, як додати файли
- Перенесення номенклатури, зміна шаблонів, перепроведення, закриття періоду та інші функції в 1С BAS
Сертифікат учасника
4.9(107)
Урок 1. Налаштування панелі розділів
Ольга Хільчук
4.9(107)
4.8(86)
Урок 2. Панель «Вибране»
Ольга Хільчук
4.8(86)
4.9(80)
Урок 3. Вбудований довідник "Кореспонденції рахунків"
Ольга Хільчук
4.9(80)
4.9(77)
Урок 4. Посилання на документ
Ольга Хільчук
4.9(77)
4.9(77)
Урок 5. Приєднані файли
Ольга Хільчук
4.9(77)
4.9(58)
Урок 6. Групова обробка документів через журнал
Ольга Хільчук
4.9(58)
4.9(58)
Урок 7. Команда "Вивести список"
Ольга Хільчук
4.9(58)
4.9(64)
Урок 8. Вбудований калькулятор
Ольга Хільчук
4.9(64)
5(63)
Урок 9. Функція "Порівняння файлів"
Ольга Хільчук
5(63)
4.9(52)
Урок 10. Команда "Закрити всі вікна"
Ольга Хільчук
4.9(52)
4.9(60)
Урок 11. Перенесення номенклатури з одного документу в інший
Ольга Хільчук
4.9(60)
4.9(50)
Урок 12. Пункт меню «Функції для технічного спеціаліста»
Ольга Хільчук
4.9(50)
5(43)
Урок 13. Перепроведення обраного типу документів
Ольга Хільчук
5(43)
5(39)
Урок 14. Історія роботи користувача. Історія змін по документу/довіднику
Ольга Хільчук
5(39)
5(40)
Урок 15. Вибіркове закриття періоду до редагування по користувачах
Ольга Хільчук
5(40)
4.9(40)
Урок 16. Зміна шаблонів друкованих форм документів
Ольга Хільчук
4.9(40)
4.9(37)
Урок 17. Командна панель документу налаштування «під себе»
Ольга Хільчук
4.9(37)
5(38)
Урок 18. Реєстр документів за період
Ольга Хільчук
5(38)
5(33)
Урок 19. Настройка відображення регістрів
Ольга Хільчук
5(33)
5(30)
Урок 20. Настройка колонтитулів
Ольга Хільчук
5(30)
У блоці нижче ви можете переглянути відповіді на запитання
Всі відповіді на ваші звернення дивіться в рубриці «Мої консультації»
9165
ОЗ повністю з амортизовано. Яким документом продовжити термін корисного використання ОЗ без дооцінки та продовжувати його використовувати і при цьому вести лише кількісний облік ОЗ? Дякую.
Документ «Зміна параметрів амортизації ОЗ» не створює бухпроведень під час проведення, а лише змінює дані необхідного ресурсу регістрів відомостей.
Через документ «Зміна параметрів нарахування амортизації ОЗ» є можливість поміняти внесений заздалегідь для предмета ОС термін корисної експлуатації.
Коли список ОЗ створено, потрібно використовувати іконку «Заповнити» для внесення даних про предмети ОЗ до таблиці даних обліку, які існують на момент введення документа. Після цього в графах таблиці вносять оновлені дані щодо предметів: термін корисної експлуатації, фактичний термін корисної експлуатації.
Щоб вести лише кількісний облік ОЗ, то їх потрібно списувати та переносити на позабаланс.
Директор виконує обов"язки директора і менеджера. Як у програмі налаштувати розподіл нарахування заробітної плати на адміністративні витрати і витрати збуту?
У разі тимчасової відсутності співробітника, його обов’язки може виконувати інший співробітник разом зі своєю роботою, або звільнившись від основних обов’язків.
Коли співробітник виконує обов’язки іншого співробітника разом зі своїми основними обов’язками, то йому призначають доплату за суміщення посад документом Суміщення посад на підставі документа - відсутності іншого співробітника.
Доплата за сумісництво здійснюється пропорційно відпрацьованого часу. Розмір доплати можна призначити вручну, розрахувати різницю між ФОП працівниками чи призначити визначений відсоток від ФОП співробітника, котрого заміщають.
Доплата за виконання обов’язків за вакантною посадою або за розширення зон обслуговування також призначається документом Суміщення посад, в цьому документі вказується витратний рахунок, для прикладу 93 «Витрати на збут».
У разі, якщо співробітник крім основної роботи виконує обов’язки іншого відсутнього співробітника або виконує обов’язки за вакантною посадою, але прийом на роботу за сумісництвом оформлювати не потрібно, потрібно вести облік часу, затраченого на виконання додаткових обов’язків та потрібно призначити всі доплати згідно додаткової штатної позиції, в такому випадку використовується документ Призначення підробітку. У співробітника з’являється додаткове робоче місце з відповідними плановими нарахуваннями.
У разі, якщо обов’язки виконуються частково, слід вказати необхідний графік роботи.
Всі нарахування заповнюються автоматично згідно нарахуванням співробітника, якого заміщують, або вакантної штатної посади. Також нарахування можливо назначити в ручному режимі.
Підробіток призначається на певний строк або безстроково. Припинення безстрокового підробітку реєструється документом Припинення підробітку.
Доброго дня. Підкажіть, будь ласка, чи є можливість у ,базовій програмі BAS строрювати табелі обліку робочого часу? Якщо ні, то що потрібно зробити, щоб цю функцію виконувала програма?
У програмі BAS Бухгалтерія немає функціоналу для створення табеля обліку робочого часу. Для цього або замовляти додаткові зовнішні обробки від програмістів, або переходити на іншу конфігурацію програми.
Як в програмі BAS бухгалтерія вести контроль строків позовної давності?
Для того щоб відстежити прострочену заборгованість контрагентів, можна скористатися стандартними звітами комп’ютерної програми 1С «Прострочена заборгованість покупців» та «Прострочена заборгованість постачальникам». Обидва звіти розміщені на Панелі функцій, розділ «Керівнику».
Заборгованість покупців у звіті «Прострочена заборгованість покупців» відображається як залишок за дебетом субрахунків, за якими обліковують розрахунки за договорами із видом «З покупцем» та «З комісіонером». А у звіті «Прострочена заборгованість постачальникам» така заборгованість відображатиметься як залишок за кредитом субрахунків, на яких обліковують розрахунки за договорами із видом «З постачальником» та «З комітентом».
Визначити термін оплати за такими договорами можна двома шляхами. Так, якщо передбачена єдина політика для взаєморозрахунків з усіма покупцями/постачальниками, достатньо у налаштуваннях параметрів обліку зазначити термін оплати для покупців/постачальників. Для цього у полях «Строк оплати покупців» і «Строк оплати постачальникам» на закладці «Розрахунки з контрагентами» (меню «Підприємство» → «Настройка параметрів обліку») потрібно встановити строк оплати
Якщо ж передбачені особливі умови розрахунків з окремими покупцями/постачальниками, то у довіднику «Договори» для конкретного договору потрібно встановити прапорець «Встановлено термін оплати за договором, днів» і вписати термін оплати.
Зазначеними звітами дуже зручно користуватися для контролю поточної заборгованості (заборгованості з невеликим строком). А от відстежувати прострочену заборгованість зручніше за добре знайомим звітом «Оборотно-сальдова відомість по рахунку» (меню «Звіти»).
для початку проведемо відповідні налаштування у звіті «Оборотно-сальдова відомість по рахунку».
Зокрема, у полі «рахунок» зазначаємо субрахунок 361 «Розрахунки з вітчизняними покупцями». Далі переходимо до налаштувань звіту (кнопка «Настройка»). У розділі «Відбір» проставляємо прапорець напроти «Документи розрахунків з контрагентами», після цього натискаємо на кнопку з трьома крапками й обираємо зі списку реквізитів «Документи розрахунків з контрагентами» значення «Дата». Після проведеного налаштування у колонці «Поле» має бути значення «Документи розрахунків з контрагентами. Дата». У колонці «Порівняння» обираємо значення «Менше». У колонці «Дата» залишаємо значення «Довільна дата», а в колонці «Дата» проставляємо дату, з якої документи відображатимуться у звіті. Можна формувати звіт.
У сформуваному звіті бачимо список наших боржників. Тож ми встановили прострочену заборгованість.
Чомусь в базі при рознесенні банк.виписки, постійно, автоматично присвоюється номер1 до платіжного доручення вихідного. вручну правимо кожну платіжку. В чому може бути причина? дякую!
Швидше за все, що порушено автоматичну нумерацію документів. Було присвоєно інші по структурі номери (зайві нулі, відстутня необхідна кількість знаків), таким чином перервано в системі алгоритм присвоєння номерів. Потрібно шукати, де стався збій, якщо самостійно перенумеровувати. Якщо не вдасться налагодити, то потрібно звертатися до програміста.
Добрий вечір! Підкажіть, будь ласка, по постачальникам: облік вівся то по договорах то по рахунках і прошов пересорт(((, тепер, не дивлячись на те, що по факту заборгованість закрита, БАС тягне це у звітність як заборгованість, по оплата по одному договору, оприбуткування по іншому(((. Чи не має якоїсь опції, щоб перепровести ці документи і заборгованість правильно закрилась, щоб не робити це усе в ручну? дякую!
На жаль, стандартне перепроведення тут не допоможе. Потрібно самостійно, вручну підтягувати документи взаєморозрахунків де це необхідно. І таким чином вивести заборгованість на нуль.
Дякую за інформативне відео ,дуже сподобалось і реально підвищує ефективність нашої праці. Також приєднуюсь до побажання про окреме відео про можливості Універсального звіту в програмі BAS
Запитання:
Чи можливо в універсальному звіті (наприклад, формуємо звіт по реалізації конкретного виду продукції) зробити налаштування, щоб у звіті відображалась не лише позиція номенклатури і контрагент, але і назва і номер документа реалізації (накладної)- потрібна ще деталізація по документу реалізації
Тема Універсального звіту не була предметом даного курсу. В найближчих випусках розкажемо детально роботу із цим документом.
Доброго дня, мені потрібно в програмі "вас корп" нарахувати працівнику запрплату за суміщення професій, як це мені зробити?
У розділі «Розмір доплати»:
• можна встановити прапор «Розрахувати за ФОП посади (співробітника)», тоді автоматично заповниться таблична частина із зазначенням ФОП позиції штатного розпису або співробітника, обов'язки якого суміщаються. Прапор доступний для видів суміщення «Виконання обов'язків співробітника» і «Суміщення посад (професій)». При цьому можна врахувати не всі складові ФОП нарахування, а тільки вибрані, зазначивши їх прапором. Редагування вихідного ФОП у цьому документі не передбачається – в разі потреби його слід відредагувати в документах, якими співробітникам встановлена оплата праці. У таблицю не заповнюються нарахування, які не включаються до ФОП (це вказується в картці нарахування).
При встановленні прапора «Розрахувати за ФОП посади (співробітника)» стають активні реквізити:
• «Відсоток від ФОП» співробітника, який суміщає посаду, якщо розмір доплати встановлено відсотком від ФОП співробітника, якому призначається доплата за суміщення;
• «Різниця ФОП», якщо розмір доплати визначається різницею між ФОП сумісництвом посади і ФОП співробітника, якому призначається дана доплата;
o реквізит «Розмір доплати» заповнюється автоматично;
o реквізит «ФОП з доплатою» заповнюється автоматично. У ньому враховується плановий ФОП співробітника і призначена даним документом доплата. В разі потреби можна подивитися і відредагувати ФОП за відповідною кнопкою біля цього реквізиту.
1. Реквізити «Керівник» і «Посада» автоматично заповнюються ПІБ і посадою керівника організації на підставі відомостей про відповідальних осіб організації з довідника «Організації». Реквізити використовуються в друкованій формі наказу на суміщення.
Якщо спочатку доплата була встановлена безстроково (тобто не був встановлений термін закінчення доплати) або призначена на певний термін доплата скасовується достроково, цей факт реєструється окремим документом «Скасування суміщення» (розділ «Зарплата» – «Зміна оплати співробітників»). Його можна ввести на підставі документа «Суміщення посад».
Напевно одне з найкорисніших відео, дякую, дуже сподобалось. Очікуємо наступних
Вікторіє, дякую за зворотній відгук, мотивуєте)
У мене в журналах "Рахунки на оплату покупцям" і "Рахунки постачальників" немає кнопки "створити на підставі". Як додати таку функцію?
У відкритому документі натискаємо кнопку "Ще" (верхню) - функція "Змінити форму" - елемент форми "Командна панель" - переходимо на папку "Створити на підставі" (має бути виділена) - у правій частині вікна "Властивості елемента форми" має бути вид "підменю", відображення "Картинка і текст". Про роботу з командною панеллю йдеться в уроці 17 цього курсу.
1.Чи можливо в BAS КОРП зробити налаштування, яке дає можливість в документі «Комплектація номенклатури» вручну підтягувати необхідну партію матеріалів (партіонний облік)?
2.Якими діями в BAS КОРП можна швидко відновити порушений партіонний облік,щоб не перепроводити вручну всі документи? (маються на увазі документи реалізації і комплектації номенклатури)
1. У відкритому документі «Комплектація номенклатури»- Ще (верхнє) – Настройка форми – Елемент форми «Сторінки» - Комплектуючі – Комплектуючі – Командна панель -Документ оприбуткування (ставимо галочку)
2. Урок 13 (див. на 02:13 хв), розділ «Відновлення послідовностей»
Добрий вечір, можно зробити відео по настройці та використанню Універсального звіту? І взагалі які його можливості. Дякую
Щодо відео дякую за пропозицію, врахуємо.
Універсальний звіт – це один зі стандартних звітів програми BAS Бухгалтерія, що використовується для аналізу окремих документів, довідників, регістрів, отримання відомостей, які не показують інші звіти. У деяких випадках, універсальний звіт використовується для перевірок помилок при оформленні документів, перевірки правильності заповнення довідників, а також для аналізу специфічних господарських операцій. Щоб відкрити звіт заходимо до меню «Звіти» – «Стандартні звіти» – натискаємо «Універсальний звіт».
В залежності від обраного об'єкта формування: документ, довідник чи регістр – верхня шапка звіту буде дещо змінюватись. Але налаштування звіту будуть аналогічними. Отож, розглянемо на прикладах, як формувати такий звіт. Щоб сформувати звіт по Документу, у шапці звіту з випадаючого списку об’єктів обираємо відповідне значення, в наступній комірці обираємо вид такого документу, та (в залежності від виду документу), графу Таблиця можемо залишити пустою, або обрати критерій по якому сформується звіт, далі натискаємо «Сформувати».
Наприклад, потрібно сформувати звіт, в якому будуть зображені всі товари, що реалізувались з конкретного складу, для конкретного контрагента за певний період. У шапці звіту обираємо вид об'єкта - «Документ» - вид документу «Реалізація товарів і послуг», вказуємо період. Переходимо у розділ «Показати настройки». У вкладці «Показники» обираємо потрібні поля: вид операції, склад, контрагент, сума. Натискаємо «Додати нове поле», шукаємо поле Товари, натискаємо плюс – обираємо значення Номенклатура та натискаємо «ОК».
Далі, переходимо до вкладки «Відбори», додаємо поле для відбору «Контрагент», вид порівняння «Дорівнює», у графі «Значення» вводимо або обираємо з довідника потрібного контрагента та натискаємо «Сформувати».
Настройки звіту можна зберегти в шаблоні, за допомогою кнопки «Зберегти настройки». Щоб в таблиці звіту налаштувати послідовність показників, рухаємо синіми стрілочками у верхній частині вкладки «Показники», відсортувати об’єкти можна у вкладці «Сортування», а налаштувати більш зручний вигляд звіту у вкладці «Оформлення».
Добрий день ! Як можна в 1с 8.3 роздрукувати відомість на видачу зарплати на одному аркуші ,тобто тільки з однієї сторони(тому що програма влаштована так,що відомість друкується з двох сторін).Дякую
Ви не уточнили, якої саме відомості стосується запитання. Припущу, що відомості на виплату готівки, адже відомість про виплату через банк друкуємо з відповідного веб-банкінгу. Щодо відомості на виплату готівки, то такий документ відповідає формі згідно додатку 1 до Положення №148 (див. https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/v0148500-17, де зазначено, що другий-четвертий аркуші друкуються як вставні аркуші (з текстом і на зворотному боці). Над таблицею друкувати текст "Вставний аркуш до додатка № ___", підписи друкувати на 4 сторінці відомості. Тобто не може бути лише одна сторінка Відомості, завжди не менше двох: титульна та вставний аркуш з таблицею. Саме під такі нормативні вимоги сформовано розробниками цей документ в 1С. Будь-які зміни до друкованої форми цього документу можливо внести лише за допомогою 1С Конфігуратора.
