Відеоблоги

Чому податкова не приймає нову зарплатну звітність

Ви дізнаєтесь:

  • Про зміни, що внесені до зарплатної звітності.
  • Чому не приймається зарплатна звітність через електронні сервіси.
  • Яким способом можна подати оновлену зарплатну звітність.
Оберіть відео для перегляду

4.8(37)

Оцініть відео:

Чому податкова не приймає нову зарплатну звістність

00:04:45

Тетяна Мойсеєнко

4.8(37)

Оцініть відео:


Форма зарплатної звітності затверджена наказом Мінфіну №4. Влітку 2022 року до зарплатної звітності, до її форми, було внесено відповідні зміни, які набрали чинності в серпні 2022 року і вже наступним кварталом податківці роз’яснили, що оновлену форму зарплатної звітності треба буде вперше подавати за IV квартал 2022 року не пізніше 9 лютого 2023 року. Отже, розпочався звітний період за IV квартал і вже в перший тиждень нового року бухгалтери стикнулися з проблемою неможливості подання оновленої зарплатної звітності. В чому ж проблема? Як би й бланк є, як би й порядок, і вебінари є, і інформація є, і статті аналітичні є, а бухгалтер не може подати оновлену зарплатну звітність. Податківці її просто не приймають. В такому випадку ми розібралися з цією проблемою і наразі ділимося нею з вами.


Отже, зверніть, будь ласка, увагу, на сьогодні, поки що, оновлений формат звітності, який представила податкова, який ви зараз бачите не слайді, який ми маємо подавати за IV квартал, поки що, на жаль, не автоматизовані в ресурсах податкової. Тобто наявність цього бланку звітності у платних електронних ресурсах, які дозволяють заповнити бухгалтерам оновлену зарплатну звітність, не дозволяють, подаючи її до податкової, прийняти цю звітність, безпосередньо, від платника податку, від податкового агента. Адже в базі податкової поки що ця форма бланка не занесена. Тому наразі маємо проблему, при якій у податковій звітності досі існує стара форма бланка. До речі, буквально з аналогічною проблемою стикнулася я звітуючись на днях, буквально вчора і сьогодні, маючи проблему подання зарплатної звітності на старому бланку, стикнулися з тим, власне, що її не мали можливості прийняти, це і так зрозуміло, а коли почала аналізувати проблему, зрозуміла, що безкоштовні сервіси по заповненню зарплатної звітності оновленого бланка ще не мають і платні електронні сервіси, які дають можливість заповнювати звітність, цей бланк вже мають, але і в першому і в другому випадку подання звітності, навіть якщо вам вдасться заповнити зарплатну звітність в оновленому форматі, подання звітності в електронному вигляді неможливе, податківці її скасовують, тобто вони її не приймають. Мені все ж таки вдалось сьогодні, з другої спроби, подати податкову зарплатну звітність в оновленій формі. Як мені це вдалось? Дуже просто, я подала її у паперовій формі разом з електронним файлом на флешці. Тобто в такий спосіб мені вдалось подати зарплатну звітність. Єдине, що податківці мене повідомили, що наразі зараз опрацювати файл на флешці вони не зможуть. Вони його зберегли для подальшого опрацювання, ну а саму зарплатну звітність на папері прийняли. Ось такий лайфхак поки що я розказала вам аби ви розуміли ситуацію, яка виникла у нас зараз із поданням зарплатної звітності. Ну а ми з вами чекаємо наступну інформацію від податківців, щоб розуміти коли ми можемо стартувати із поданням оновленої зарплатної звітності в електронному вигляді.