Відеоблоги

Веб-портал ПФУ запрацював!

Ви дізнаєтесь:

  1. В якому режимі працює портал ПФУ
  2. Чи доступна інформація про лікарняні на порталі ПФУ.
  3. Чи обробляються запити на отримання довідок на порталі ПФУ.
Оберіть відео для перегляду

4.8(13)

Оцініть відео:

Веб-портал ПФУ запрацював!

00:04:14

Ольга Хільчук

4.8(13)

Оцініть відео:

Гарна новина! Портал Пенсійного фонду запрацював. Приватні кабінети роботодавця, фізичних осіб – працюють в штатному режимі.

Саме цією новиною хочемо з вами поділитись і перевірити чи дійсно міститься інформація на вебпорталі за період з початку воєнного стану. Саме з того моменту, коли тимчасово було призупинено відкритий доступ до вебпорталу Пенсійного фонду. Оскільки він саме продовжував працювати, ми знаємо що лікарі мали можливість через eHealth подати інформацію до Пенсійного фонду, вона там акумулювалась, але з певних причин, які на сьогодні не розголошуються, доступ до вебпорталу був закритий, до інформаційного цього ресурсу. На сьогодні його знову ж таки запустили і ми маємо можливість працювати в штатному режимі з лікарняними листами.

Отже, перейдімо до вебпорталу і дійсно перевіримо чи працює він в тому, довоєнному, стані. Нагадаю, що портал Пенсійного фонду знаходиться за адресою portal.pfu.gov.ua. Для того, щоб зайти натискаємо відповідну кнопку. Будемо заходити під ЄЦП юридичної особи, які згенеровані центром сертифікації ключів «Україна». Обираю їх в тому місцерозташуванні де вони знаходяться на моєму ноутбуці, чекаю успішного завантаження. Навіть те, що вже відкрилася стартова сторінка Пенсійного фонду говорить про те, що якийсь рух буде. Тому що до цього взагалі сайт цей не відповідав і було таке інформаційне повідомлення. Отже, ви бачите, ми зайшли в приватну частину відкритого сервісу вебпорталу Пенсійного фонду України. І нас цікавить категорія «Листки непрацездатності». Це те, найкритичніше, з чим стикнулися бухгалтери і працівники, що відчули на собі, оскільки ніякі заявки не можуть бути подані. Ну лише по певних лікарняних, які дочасно тоді побачили тоді інформацію. А там ми не бачимо первинний, продовжений, періоди, закритий, відкритий і т.д. Тобто робота з лікарняними на певний проміжок часу трішки зупинилася. Отже, давайте ми з вами відсортуємо по даті початку лікарняного листа. Візьмемо знову ж таки з 24 лютого. Натискаємо «Пошук». І ось ви бачите, дійсно інформація по усіх лікарняних листах з того періоду міститься у системі.

Паралельно хочу показати, крім того, вам, що усі типи запитів, електронні, які до того ми звикли з вами отримувати (ОК-5, ОК-7), вони дійсно теж коректно працює система і вони швидко формуються. Буквально вчора я для перевірки сформувала ОК-7. Перейдемо в «Звернення», натискаю «Пошук». І зараз ви побачите таку відповідь. Ось ви бачите, 20.03, довідка ОК-7, стан «Виконано», Хільчук Ольга Іванівна і знизу документ відповіді.