Відеоблоги

Як згенерувати ЕЦП через «Приват24 для бізнесу»

Ви дізнаєтесь:

  1. Чи можна згенерувати ЕЦП online та через які сервіси це зробити.
  2. Де зберегти ЕЦП.
  3. Як згенерувати та перевірити ЕЦП.
Оберіть відео для перегляду

4.7(24)

Оцініть відео:

Як згенерувати ЕЦП через «Приват24 для бізнесу»

00:08:51

Ольга Хільчук

4.7(24)

Оцініть відео:

Чи реально випустити кваліфікований електронний підпис від ПриватБанку не відвідуючи його відділення? Цим питанням в сьогоднішній час задаються дуже багато бухгалтерів, кадровиків та інший користувачів «Приват24 для бізнесу», або в мобільному застосунку, або в вебверсії. Але це питання не нове і ПриватБанк має йому вирішення, тому що ми випустити цей підпис кваліфікований можемо без участі його співробітників. Все це можна зробити онлайн, буквально за хвилину випустити новий ключ або пере випустити той, в якого термін дії закінчується.

Однак перш ніж розпочинати саме обговорювати яким чином це зробити, повідомлю ту новину, яка теж багатьох бухгалтерів цікавить на сьогодні, особливо якщо ви є учасником наших бухгалтерських онлайн чатів у Вайбері, до яких ви можете долучатися. В описі будуть посилання. Це тематичні чати, які мають свої рубрики, де відповідають як наші бухгалтери, колеги ваші, так і лектори, експерти 7eminar.com. Доєднуйтесь до цих чатів і у цих чатах, особливо дуже часто останнім часом я помітила питання «А що ж робити з токенами? Чи відтерміновується їх застосування?». І дійсно, КМУ постановою продовжив дію карантину в Україні до 31 травня. Але ви скажете «До чого тут карантин?». Але все це взаємопов’язано, тому що ДПСУ у своєму повідомлені чітко зазначила, що до моменту закінчення карантину ми можемо використовувати старі, звичні нам, електронні цифрові підписи на файлових носіях. Тому не варто хвилюватися, що найближчий час, тобто квітень – березень, нам необхідно, в тому числі й травень, буде застосовувати такі підписи на захищених носіях. Продовжуємо працювати у звичному режимі.

Далі ми з вами поговоримо як саме через «Приват24 для бізнесу» згенерувати новий електронний цифровий підпис. Тому що ви знаєте, в сьогоднішній час багато ваших колег, можливо і ви, свої підписи залишили на тих носіях, на тих комп’ютерах, ноутбуках, які вам зараз можливо недоступні. Однак «Приват24 для бізнесу» у вебверсію ви можете зайти з будь-якого комп’ютера, головне мати доступ до Інтернету. Однак якщо вашого файлового підпису немає з собою, ви можете випустити новий, в цьому немає проблеми. Крім того, нагадую, що акредитований центр ключів Україна повідомив про те, що його підписи теж будуть продовжені безкоштовно на один рік. І ми в одному з відео, яке ви можете знайти на нашому ютуб каналі, розглядали яким чином перевипустити безкоштовно, теж онлайн, електронні цифрові підписи від податкової. Тому, як мінімум, три акредитаційних центри надають нам можливість самостійно, безкоштовно, у досить швидкому форматі згенерувати нові підписи.

Отже, підписи ПриватБанку. Заходимо у вебверсію «Приват24 для бізнесу», клієнт-банк, і я буду входити за допомогою діючого кваліфікованого електронного цифрового підпису. Досить зручний спосіб входження до системи. Його, щоб обрати, ви можете ось тут натиснути й буде використаний такий варіант. Є інші. Я за допомогою КЕПу. Вибираю файл в тому місці розташування де він знаходиться. Воджу пароль. Натискаю «Далі». І ось система мене пускає до «Приват24 для бізнесу». Можливо в Інтернеті знаходили відео як згенерувати цифровий підпис в електронному форматі, однак ті відео можуть бути застарілими, враховуючи те, що досить недавно, порівняно, Приват24 оновив клієнт-банк, його вебверсію. Є ніби старий інтерфейс і новий інтерфейс. Тому багато хто з бухгалтерів часто плутається і не може знайти де у новому інтерфейсі знаходиться розділ меню щодо перевипуску кваліфікованого електронного підпису. Ну звичайно, інколи нам було легше звернутися до спеціалістів ПриватБанку, але в сьогоднішніх реаліях ми повинні вміти зробити це самостійно. Отже, ми зайшли в ту організацію, для якої нам необхідно випустити кваліфікований електронний підпис. Заходимо в цю організацію, ви бачите на слайді, ось назва «ФОП Хільчук Ольга Іванівна». Натискаю «Налаштування» і в лівому полі меню (можливо у вас буде зверху це поле знаходитися) натискаємо «Ключі КЕП». Чекаємо поки завантажиться сторінка. Одразу ж нам пропонується випустити підпис SmartID, але зараз мова не про нього, ми попускаємо цей хід і натискаємо «Нецікаво, перейти до генерації КЕП». Одразу ж вводимо новий пароль до підпису (новий або може бути й старий, залежно від того як вам зручніше, немає значення). Обираємо місце збереження цього підпису (на комп’ютері або на токені) і натискаємо «Згенерувати ключ». Обираємо місце генерації (давайте нехай буде робочий стіл), тиснемо «ОК». Одразу ж система запропонує один із варіантів підтвердження випуску такого кваліфікованого електронного підпису або у мобільний застосунок прийде підтвердження де необхідно буде натиснути що ви саме здійснюєте таку операцію, або прийде СМС з повідомленням, чи дзвінок від банку. Відповідно отримавши таке підтвердження електронний цифровий підпис буде згенеровано. Якщо згорнути та глянути на робочий стіл, ось ми бачимо новий кваліфікований підпис від ПриватБанку. Для того, щоб перевірити чи дійсно він працює, що я зроблю? Скористаємося входом до електронного кабінету платника податків для того, щоб одразу перевірити термін дії цього ключа і ви побачили, що дійсно це новий ключ, який щойно випущений. Для цього я натискаю «Вхід», обираю АЦСК, а саме ПриватБанк, з цього списку. Підтягую даний файл на робочому столі. Воджу пароль, новий, який був присвоєний. Натискаю «Зчитати». І ось ви бачите, що електронний цифровий відпис від ПриватБанку, термін дії від 16 березня 2022 по 16 березня 2023 року. Тобто терміном на один рік щойно випустили новий кваліфікований електронний цифровий підпис, який ви можете використовувати для цієї фізичної особи – підприємця або для юридичної особи, залежно від того, від імені якої організації ви робили дану операцію.