Важливо:
1. Чому надходить повідомлення «Відсутні госп. одиниці».
2. Яка інформація щодо касира передається в ДПС.
3. Що робити, якщо ПРРО заблоковано.
На ПРРО працює касир якого можна чітко ідентифікувати. Він відкриває відповідну зміну і, як ви бачите на слайді, кожного разу при виконанні входу касиром на ПРРО відбувається перевірка всіх доступних господарських одиниць та ПРРО для такого касира за його ідентифікатором ключа суб’єкта.
На наступному слайді ми бачимо, що в РРО вводиться певна інформація про касира який буде з ним працювати і ця інформація подається до контролюючого органу, органу Державної податкової служби, в повідомленні про надання інформації щодо кваліфікованого сертифіката відкритого ключа за відповідним ідентифікатором форми, який ви бачите на слайді. При цьому необхідно вказувати ідентифікатор ключа суб’єкта з сертифікату, який використовується для підпису, а не шифрування. Отже, задля того аби працювати на ПРРО не достатньо повідомити лише про ті господарські об’єкти, до яких прив’язаний цей ПРРО, а обов’язково треба ще повідомити про всіх касирів, які працюватимуть із даним ПРРО. Отже надати певну інформацію про їх електронні підписи, шляхом подання відповідного повідомлення.
На наступному слайді ми бачимо, що під час відкриття робочої зміни ПРРО може видавати повідомлення «відсутні господарські одиниці». І таке повідомлення може надходити у разі: приміром, якщо ідентифікатор ключа суб’єкта взято з сертифікату який використовується для шифрування; так само таке повідомлення може надходити у тому разі коли в Повідомленні про використання електронного підпису касира вказано значення, що не відповідає ідентифікатору ключа суб’єкта з сертифікату.
Так само повідомлення «відсутні господарські одиниці», як ми бачимо на наступному слайді, також може формуватися коли суб’єктом господарювання подано Повідомлення за формою №2-ПРРО, яким блокується ПРРО до моменту подання Заяви за формую №1-ПРРО з позначкою «відновлення роботи». Отже може статися така ситуація, коли гаджет на якому встановлений ПРРО не працює, звісно в такому разі суб’єкт господарювання подає повідомлення за формою №2-ПРРО і це блокування не зніметься поки не буде подана Заява за формою №1-ПРРО з позначкою «відновлення роботи». При цьому нагадую: якщо ви протягом місяця не подасте таке повідомлення, то цей ПРРО у вас взагалі буде скасовано.
Ну і ще один випадок коли відбувається в ПРРО повідомлення «відсутні господарські одиниці», як ви бачите на слайді, це суб’єкт господарювання подав Повідомлення про касира з типом підпису «припинення роботи» для такого касира. Отже формуючи повідомлення на конкретного касира, ми прив’язуємося до конкретного касира, який буде на ньому працювати. Як тільки людина не буде працювати з відповідним ПРРО, то і треба подати Повідомлення про припинення роботи конкретного касира на даному ПРРО. І як ви бачите на слайді, якщо на ПРРО, під час відкриття робочої зміни, надходить повідомлення «Відсутні господарські одиниці», то для роботи з ПРРО суб’єкту господарювання необхідно перевірити правильність подання даних про касира та ПРРО.
***