Лектор відеокурсу
-
Ольга Хільчук
Бухгалтер-експерт, провідний консультант по роботі з 1С
Програма обліку
- 1С:Підприємство 8.3
конфігурація «Управління торговим підприємством для України»
Перевірте налаштування для комфортного перегляду відео
ІнструкціяСертифікат учасника
4.7(18)
Урок 1. Попередні кадрові налаштування
Ольга Хільчук
4.7(18)
4.6(13)
Урок 2. Штатний розпис
Ольга Хільчук
4.6(13)
4.9(10)
Урок 3. Довідник «Фізична особа»
Ольга Хільчук
4.9(10)
4.7(10)
Урок 4. Довідник «Співробітник організації». Призначення на основне місце роботи (у т.ч. інваліда, з використанням заповненого довідника «Фізична особа»)
Ольга Хільчук
4.7(10)
4.8(6)
Урок 5. Призначення на основне місце роботи (квотного співробітника та по направленню з Центру зайнятості)
Ольга Хільчук
4.8(6)
4.6(10)
Урок 6. Призначення внутрішнього та зовнішнього сумісників по договору цивільно-правового характер
Ольга Хільчук
4.6(10)
4.7(13)
Урок 7. Кадрові зміни: підвищення посадового окладу, переведення на іншу посаду та в інший підрозділ, звільнення працівника
Ольга Хільчук
4.7(13)
4.7(8)
Урок 8. Особова картка працівника №П-2
Ольга Хільчук
4.7(8)
4.7(7)
Урок 9. Табель обліку використання робочого часу
Ольга Хільчук
4.7(7)
4.7(8)
Урок 10. Внутрішні звіти по кадрах
Ольга Хільчук
4.7(8)
4.8(7)
Урок 11. Кадрові дані у зовнішніх звітах
Ольга Хільчук
4.8(7)
11323
Доброго дня! Хочу Вам подякувати за всі відео з рубрики Автоматизація обліку. Вони дуже допомагають новачкам у професії.
Доброго дня. Скажіть, будь ласка, як встановити окрему номерацію кадрових наказів для кожної організації в ЗУП, якщо в одній базі їх декілька? Дякую
За замовчуванням нумерація ведення по кожній організації та по виду документу окремо, якщо попередньо налаштувати префікси для документів в картках організацій (відкриваємо через відповідний довідник).
Ольга, добрый день! Подскажите, пожалуйста, какую окончательную дату ставить в сведениях о стаже, если работник продолжает работать
Дату звільнення з попереднього місяця роботи, якщо я правильно зрозуміла Ваше питання. Стаж по Вашому підприємству додатково прописувати не потрібно, він починає рахуватися автоматично за даними кадрових документів, які внесені в систему 1С.
Ольга, можно ли повышение окладов отображать в карточке(справочнике) работника пр-тия (менять зарплату), и не проводить через кадровое перемещение?
Не можна. Потрібно зберігати послідовність, це допоможе в майбутньому правильно читати кадрову документацію, проводити інші кадрові та зарплатні документи, нараховувати відпускні (в тому числі коригувати середньоденну ЗП, до 12.12.2020, поки цю норму не скасували), розрахункові/компенсацію при звільненні .
Крім того, періоди потрібно закривати для редагування.
Добрий вечір. У мене питання по ПСП . Працівник організації має 2 дітей до 18 років ,одна дитина інвалід ,як показати це в 1с. Дякую.
Послідовність дій, які необхідно виконати в 1С:
Заповнити дані про дітей в картку фізособи, поставити позначки «на утриманні». В картці дитини з інвалідністю, зазначити ці дані (рис.1, 2).
Додати новий елемент довідника «Види пільг працівника організації», де розмір пільги вказуємо 1,25, щоб програма, враховуючи двох дітей вивела необхідний до застосування коефіцієнт 2,5 (див. заповнення на рис.3).
В особисті дані фізособи на вкладці «Розрахунок ЗП» добавити використання пільги із новоствореним елементом довідника (див. рис.4).
Нараховуємо ЗП і перевіряємо правильність застосування прикладу (рис. 5).
Доброго дня! Зміну окладів можна проводити лише через переведення? Чи можна іншим чином підняти оклади, не використовуючи кадрові накази? Якщо зміну окладів провести через зміну штатного розпису - чи буде правильно відображатися новий оклад при нарахуванні ЗП і т.д.?
Катерино,
підняти посадові оклади працівникам в системі 1С можливо лише за допомогою документу "Кадрове переміщення".
Зміна окладів через документ "Зміна штатного розкладу організації" впливатиме на друковану форму штатного розпису, планові показники фонду витрат на робочий персонал тощо та ніякого відношення до нарахування заробітної плати немає.
Дякую за запитання.
Доброго дня. В програмі ведеться три підприємства. З 01 січня на одне підприємство приймається співробітник на основне місце роботи. І з 01 січня приймається та ж особа на два інші підприємства як сумісник. Дата наказів про прийом на всіх підприємсвах 31 грудня 2019 року. Програма не проводить сумісника, видає помилку В строке номер "1" табл. части "Работники организации": работник уже принят на работу на предприятие! Проведення можливе тільки різними датами. Підскажіть як коректно зробити таке проведення?
Наталіє, прийом співробітника на роботу одночасно до різних підприємств однією й тією ж можна провести наступним чином: спочатку приймаєте на основне місце роботи з 01.01.2020 (дата документу 31.12.2019), потім на друге підприємство сумісником, але, наприклад, з 02.01.2020 року ставимо і дату документу і дату прийому, щоб провести документ, а вже потім в проведеному документів міняємо дати на правильні. Аналогічні дії проводимо з прийомом до третьої організації (наприклад, дати проставите 03.01, а потім поміняєте на правильні).
Виконуючи прийоми в такій послідовності, в мене помилок щодо дублювання записів в регістрі відомостей «Працівники» не вибиває.
Дякую за запитання.
Чи можу я отримати сертифікат?
Так, для цього натисніть «Отримати сертифікат» над відео. Іменний сертифікат буде відправлено на вашу електронну скриньку.
Змістовний огляд, дохідлива подача матеріалу. Дякую.
Дякую, що дивитеся уроки.
Очень благодарна. Не воспримите как критику. Но советую подкорректировать 1 урок. 1) Охоронець - лицо, осуществляющее физ. охрану, т.е. бодигард; охоронник - работник охранного агентства, на предприятии в отделе охраны - сторож, но не охоронець однозначно. 2) Менеджер по КП относится именно к менеджерам, а не к специалистам, это 1 и 3 разделы КП, разные! В этом вопросе кадровиков нельзя запутывать и вводить в заблуждение, это приведет к ошибкам в штатке потом. Поэтому такие позиции в уроке ошибочны. Потому рекомендую устранить недостатки для более высокого качества урока. В остальном курс и лектор отличные, спасибо огромное!
Тетяно, дуже дякую за Вашу професійну підказку.
Помилково не звернула, під час запису уроків, на це увагу.
У жодному разі не мала за мету заплутати кадровиків.
Намагалася в першу чергу показати послідовність дій в 1С з кадрового обліку.
Дуже дякую, що Ви як професіонал, не лишилися осторонь та звернули увагу на неточність. Рада, що дивитеся уроки.
Может ли голова благодійного фонду, який є також засновником Фонду, виконувити свои обов'язки у період карантину, знаходячись у відпустки без збереження зарплати? Зокрема підписувати звітність електрон. підписом?
Анно, у період тимчасової відсутності посадової особи його ЕЦП використовуватися не може. Передача ключа іншим особам є фактом компрометації особистого ключа. Закон про ЕЦП (Закон України «Про електронний цифровий підпис» від 22.05.2003 р. № 852-IV) не допускає передачі особистого ключа іншим особам.
Дякую за запитання.
здраствуйте! я слышала на лекциях, что нужно вести табель учета рабочего времени на аванс и зарплату. за месяц табель формируется и выводиться. а как сформировать табель рабочего часа на аванс, то есть на пол месяца?
Оксано, на сьогодні, в програмі 1С: Підприємство 8.3 немає можливості сформувати по тих самих співробітниках за один і той самий розрахунковий період декілька табелів обліку робочого часу, наприклад за першу і другу половину місяця.
Як варіант, можу порадити наступний спосіб отримання друкованої форми табеля за першу половину місяця –із місячного заповненого табеля обліку робочого часу станом на 15 число відповідного місяця виводите на друк форму документу. Цей спосіб спрацює лише в тому випадку, якщо чітко станом на 15 число друкувати табель, оскільки пізніше або раніше програма не виведе всі дані на друк. 1С видає на друк в Табель дані лише по тих датах, які вже наступили. Для прикладу, щоб роздрукувати Табель за першу половину травня 2020 року, це потрібно було робити саме 15 травня, якщо це робити, наприклад, 24 травня – то буде включено до друку період з 01 по 24 травня.
Дякую за запитання.
Доброго дня! А якщо є обов'язкові надбавки, які мають бути відображені в штатному розписі, як відобразити?
Анно, надбавки чи доплати обов’язкового характеру в штатному розписі відображаємо за допомогою документу «Зміна штатного розкладу організації» у вкладці «Надбавки». Додаємо у список посади, для яких встановлені надбавки та їх відсотковий або фіксований розміри.
Звертаю увагу, що в друкованій формі допущена неточність: в назві колонки «Надбавки, грн». Адже коли ми встановлюємо доплати у відсотках, то в таблицю тягне розмір відсотків, однак з назви читаємо, що дані мають бути в гривнях.
Дякую за запитання.
Доброго дня! Переглядала курс Кадри в 1С, але не знайшла для себе інформації, як реалізувати не повний робочий час в 1 С УТП? Приклад: Треба прийняти працівника на половину ставки, оклад 4724 грн, скорочень на одну годину при не повному робочому дні не має. В квітні місяці норма тривалості робочого часу 167 год, якщо розрахувати з/пл пропорційно відпрацьованому часу, то виходить: 4724/167*84=2376,14 грн. При заповненні лише графіку на пів ставки, 4 години на день, програма буде нараховувати 2362 грн. Можливо треба зробити два графіки на повний і не повний робочий час та пов’язати їх між собою, чи за допомогою регламентованого виробничого календаря? Підкажіть будь ласка, як в 1 С УТП реалізувати нарахування заробітної плати пропорційно відпрацьованому часу?
Алісо, в даній ситуації, у Вас повинно бути заповнено два графіки роботи: «п'ятиденка» для повної місячної норми годин, який буде графіком норми та «п'ятиденка 0,5 ст.» (див.рис.).
В кадрових документах із призначення даного співробітника Ви підтягуєте саме другий табель, в якому, для прикладу, у квітні потрібно показувати 84 год. Також Ви повинні слідкувати за коректним заповнення Табелю обліку робочого часу, адже саме він має бути підставою для нарахування заробітної плати пропорційно відпрацьованому часу. Вид нарахування для цього працівника має використовуватися «Оклад по годинах».
Дякую за запитання.
Доброго дня. Прослухала вебінар по автоматизації обліку в в 1-С по кадрам.Тема"Табель обліку використаного часу".Хотіла запитати: якщо нарахувань з/п ще не проводила,а хочу заповнити табель-мені не заповнить? Пише службове повідомлення:Не виявлено працівників, за якими ще не вводилися дані про індивідуальний графік! Не заповнює
Оксано, табель заповнюють перед нарахуванням заробітної плати. Уточніть наступні моменти:
Службове повідомлення Вам пише при заповненні табелю? Ви взагалі перший раз заповнюєте табель по новоприйнятим працівникам і новоствореному підприємству?
В кадрових документах при прийнятті працівників підтягнули графіки роботи для кожного співробітника?
Ви зробили усі попередні кадрові та зарплатні налаштування, про які я говорила в уроках?
Доброго дня! Підскажіть як правильно перевести на неповний робочий день, щоб у відомості про нарахуванні було здійснено нарахування пропорційно відпрацьованому часу ( Наприклад має бути віображено загальна норма робочого часу 21 дн. 167год., відпрацьовано 21 дн. 21 год., оклад 6000--- нараховано 754,49 (6000/167*21). Дякую
Тетяно, для цього Вам потрібно додати та заповнити новий графік роботи з неповним робочим днем, який повинен відповідати умовам переведення даного працівника. На рисунку показую графік з переведенням працівника з восьмигодинного на одногодинний робочий день (рис.1). Потім додаємо документ кадрове переміщення, де підтягуємо для працівника новий графік роботи, кількість ставки визначаємо пропорційно міс. нормі і заокруглюємо до двох знаків після коми (21/167=0,13) та встановлюємо новий вид розрахунку «Оклад по годинах» (рис.2).
В подальшому такі кадрові зміни знайдуть своє відображення при автоматичному заповненні табеля обліку робочого часу та нарахуванні заробітної плати.
Дякую за запитання.
Доброго дня! Допоможіть розібратися, як налаштувати програму при прийнятті чи переведенні працівника на не повний робочий час (пів ставки пропорційно відпрацьовоному часу)?
Алю, додаткових налаштувань в програмі для цього немає потреби робити. Вам достатньо правильно добавити та заповнити графік роботи, який в подальшому використати в кадрових документах призначення або переведення співробітників.
На прикладі показано заповнений графік при неповному робочому дневі (1 година з 8 при п’ятиденному робочому тижні) (рис.1), яким можете скористатися і по аналогії заповнити для конкретних кадрових операцій на Вашому підприємстві.
Новозаповнений графік підтягуємо для конкретного працівника та використовуємо вид розрахунку «Оклад по годинах» (рис.2).
Дякую за запитання.
Як додати нове визначення -відпустка за свій рахунок в зв'язку з карантином, в тебелі робочого часу?
Юліє, добрий день!
На сьогодні, враховуючи законодавчі зміни у березні 2020 року, ми маємо новий вид відпустки «карантинна», проте зміни до умовних позначень у табелі обліку використання робочого часу не вносилися.
Раджу для «карантинної відпустки» ввести нове позначення в табелі обліку робочого часу, для того щоб потім було зручніше обліковувати. Додавати умовні позначення в табель не заборонено. Оскільки умовні позначення містять не більше двох букв, то пропоную ВК (відпустка карантинна).
Для автоматичного налаштування відображення такого позначення в табелі потрібно додати новий елемент в довіднику «Класифікатор відображення робочого часу» (див. рис.1) та новий вид нарахування (рис.2). В новому виді відпустки підтягуємо позначення робочого часу, яке добавили раніше.
Використання нових елементів в документах при нарахування відпустки та при табелюванні (рис.3,4,5).
Дякую за запитання.
Добрый день. 1С позволяет внесение в настройки Учетной политики Многоступенчатую структура подразделения? и как это правильно внести: 1-й уровень Департаменты, 2-й уровень Службы, 3-й уровень отделы. Спасибо!
Також можна заповнити регістр відомостей «Зв’язок підрозділів та підрозділів організацій» (№3 на рис.1). Це дозволить системі 1С автоматично в деяких документах при виборі підрозділу підтягувати підрозділ організації (наприклад, звіт виробництва за зміну).
Елементи в довідниках можна погрупувати як по коду, так і по найменуванню (по алфавіту). Для цього через кнопку «Дії» переходимо до функції «Сортування» та обираємо зручний варіант (1 на рис.2) або натискаємо на назві колонки (2 на рис.2).
Добрий вечір! Я передивилася всі відео з курсу Кадри в 1С. При відкритті кнопки сертифікат з'являється картинка з сертифікатом яка не редагується. Як мені отримати сертифікат з моїми даними? Я є передплатником.
Натисніть «Отримати сертифікат» над відео. Іменний сертифікат буде відправлено на вашу електронну скриньку :)
