4.6(3)
Нарахування зарплати, зарплатні податки і звітність, кадровий облік, трудове право, тимчасова непрацездатність (відповіді на запитання від 09.04.2020)
Тетяна Мойсеєнко
4.6(3)
5(3)
Юридичні аспекти форс-мажору, орендних операцій, перевірки і запити контролюючих органів (відповіді на запитання від 10.04.2020)
Олександр Смирнов
5(3)
5(3)
ПДВ, податок на прибуток, акциз, податок на землю, бухгалтерський облік, податкова звітність (відповіді на запитання від 15.04.2020)
Вікторія Величко
5(3)
8534
1Добрий день! Фоп 3 група Квед 68.20. Сдає житлові приміщення в оренду. Чи може 1 приміщення сдавати як ФОП, а 2 як фізична особа оскільки перевищується 100 кв м.. Чи це заборонено? Які наслідки можливі?
2. Якщо фізична особа сдала житлове приміщення ФОП (2 группа), а ФОП (2 группа) пересдає це приміщення в суборенду та окрім орендної плати отримує відшкодування вартості комунальних послуг чиїм доходом є суми вартості комунальних послуг якщо ліцьові рахунки оформлені на власника Фізичну особу ФОП чи Фізичної особи?
Доброго дня. Законом №540 від оподаткування ПДВ звільняються операції з постачання на митній території України товарів, необхідних для виконання заходів, спрямованих на запобігання виникненню і поширенню, локалізацію та ліквідацію спалахів, епідемій та пандемій коронавірусної хвороби (COVID-19), перелік яких визначено КМУ.
Але ПОСТАНОВА від 20 березня 2020 р. № 224 передбачає звільнення від сплати ввізного мита та операцій з ввезення таких товарів на митну територію України від оподаткування податком на додану вартість. Чи правомірне постачання на митній території України товарів без ПДВ за Переліком, встановленого постановою КМУ від 20.03.2020 року № 224.
Добрый день! в корректировке к налоговой накладной на завершение сделки с кодом 104 не правильно указан наименование товара в связи с чем ее заблокировали . сумма не меняется "0" Что делать ? Если ошибка в наименовании что лучше написать в пояснении.?При подачи документов на разблокировку они ее аннулируют? Если аннулируют, штраф на новую корректировку "0" не будет? СПАСИБО!
ТОВ в цьому році перейшло з єдиного податку на загальну систему з сплатою ПДВ. В цьому році ми оплатили послуги, які були виконані нам в минулому році, але акт виконаних робіт буде датований цим роком.(дохід по ним був одержаний в минулому році) Якими проводками нам треба провести цей акт та податкову накладну від цих постачальнитків послуг, адже цей акт на затрати , ні вхідний ПДВ ми враховувати не будемо.Які наші дії ще? Може треба скласти компенсуючу податкову накладну? Хотілось би, щоб залишок на електронному рахунку співпадав з моїми справжніми даними без цього акту.. Дякую.
Покупець повертає неоплачений товар продавцю. Накладна на повернення оформлена 24.02.20 р. Проте до продавця товар доїхав лише 19.03.20 р. Відповідно останній виписав «зменшуючий» розрахунок коригування (РК) тією ж датою (19.03.20 р.). Але ми відмовляємося реєструвати РК в ЄРПН, вимагаючи оформити його 24.02.20 р. Чи маємо ми рацію?
Під час приймання товарів від постачальника виявлено розбіжності . Складається Акт розбіжностей. Дата складання Акту відрізняється від дати видаткової накладної постачальника. Як правильно постачальник має скласти податкову накладну або РК ? Якою датою постачальник має зробити РК: датою видаткової накладної чи датою Акту розбіжностей ?
Доброго дня! Ми -ОСББ. Питання №1)Нараховуємо щомісяця проводки на Ремонтний і Резервний Фонди (Дт 377-Кт 48). В кінці місяця я закриваю 48 рахунки на 719. Чи вірно я роблю, адже чула думку , що потрібно накоплювати Ремонтний і Резервний фонди на Кт 48рах.????І тоді їх не закривати в кінці року? Питання№2) Чи вірно я роблю, що різницю невикористаних коштів від цільового фінансування перекидаю на 39 рахунок, а не на 69 , як радите Ви? Якими проводками їх виправити? Дякую за відповідь!
Доброго дня! Ми-ОСББ. Маємо кредит, відповідно погашаємо і тіло і відсотки. Тіло обліковуємо на 501 рах., а відсотки на 684рах. Чи правильно ми робимо? Чомусь в програмі("ОСББ онлайн") я не можу зробити нарахування на тіло кредиту , воно збільшується в мене на суму проводки (проводка Дт 84-Кт 501)???Відповідно і ця сума не падає нам в затрати...Де в мене помилка?
Доброго дня! Ми -неприбутківці(ОСББ).Взяли кредит на заміну електрообладнання в будинку і отримали компенсацію від держави ще в минулому році..Ці кошти в мене зависли на Кт48.6, так як не знала як їх закрити.Після перегляду ваших вебінарів зрозуміла ,що їх треба на 69 рах. провести, а далі щомісяця списувати частинами пропорційними амортизації. Питання: як зараз мені виправити цю помилку (повертатись в минулий рік ,відкривати певні періоди і списувати помісячно , чи можна однією проводкою в якомусь певному періоді зробить, наприклад зараз,бо .річні звіти здані...)? Порадьте як краще.....Завчасно дякую за відповідь.
Доброго дня. Підприємству зупинили реєстрацію податкової накладної, відповідно до п.1Критеріїв ризиковості здійснення операцій. Нами було складено іншу податкову накладну, а товар з кодом через який була зупинена реєстрація замінений на інший. В пояснені вказали що зупинена податкова накладна була помилковою, а правильна зареєстрована. Також було додатно документи що підтверджують постачання товарів через які зупинено реєстрацю. Пізніше ми отримали рішення про відмову у реєстрації, через недостатність документів (але ці документи ми подавали, тільки не подали ТТН). Якими повинні бути наші подальші дії? Дякую.
Чи правильні такі проведення при переведенні будівлі до складу інвестиційної нерухомості, якщо більша частина здається в оренду: Дт 100 Кт 103 на суму первісної вартості, Дт 131 Кт 135 сума нарахованої амортизації? Чи можливо обрати варіант нарахування амортизації, а не обліковувати за справедливою вартістю? Які будуть наслідки при перевірці, якщо підпр-во не буде переводити будівлю до складу інвестиційної нерухомості?
3. Чи повинна застосовуватись пільга при оптових закупках у виробників товарів, що містяться у вказаному переліку, якщо нам також достеменно не відомо, кому і з якою метою будуть реалізовані вказані товари.
1. Чи застосовувати пільгу при продажу товарів, що містяться в переліку, затвердженому постановою № 225, іншим суб’єктам фармацевтичного ринку та закладам охорони здоров’я, якщо не відомо, чи є вони кінцевими споживачами, та чи буде вказаний товар використано саме для боротьби з пандемією.
2. Аналогічне питання виникає при проведенні поставок за договорами, які були укладені раніше за результатами проведених публічних торгів, відповідно до яких вказані товари закуповувались в межах звичайної необхідності.
Добрий день!
До вас звертається підприємство, яке провадить діяльність з оптової торгівлі лікарськими засобами та медичними виробами. У зв’язку із затвердженням Кабінетом Міністрів України постанови від 20 березня 2020 року № 225, просимо надати роз’яснення з питань застосування пільги, встановленої пунктом 71 розділу XX Податкового кодексу України, а саме:
1. Яка податкова практика: чи враховують податківці при перевірках об"єктів оподаткування критерії суттєвості, написані в обліковій політиці?
2. Якщо в період звільнення від штрафів подату уточнюючу декларацію, то чи застосовувати до себе самоштраф?
Якщо підп-во обліковує дохід від оренди інвестиц.нерухомості на рах.703, а компенсацію комунальних послуг на рах.719 та відповідно витрати на рах. 23 та 949, чи можливий такий варіант обліку, якщо ні, то які наслідки при перевірці? Чи виправляти звітність за минулі роки?
Громадянин 60+ відправлений на самоізоляцію.Чи можна на власному автомобілі з дотриманням всіх санітарних заходів(почуває себе добре,маска,рукавички,антисептик, відстань 2 м дотримується) поїхати, наприклад, на кладовище прибрати могилку рідних, або поїхати в магазин МЕТРО за продуктами, який знаходиться далі, ніж 2 км від місця самоізоляції?
Вікове обмеження 60+ та відправлення на самоізоляцію поставило низку питань на нашому підприємстві: основний вид діяльності здача в оренду власної нерухомості, чисельнісь 11 чоловік,з них 2 охоронця віком 60+, двірник 60+, директор60+, бухгалтер 60+, залишити підприємство без обслуговування не можемо ( працюють орендарі, опалення будівлі, вивіз сміття, вода, каналізація, електроенергія, дезінфекційні заходи та інше) Які будуть штрафні наслідки , якщо працівники у власних авто ( директор або бухгалтер) у власному авто хоч раз на тиждень приїде на підприємство для виконання своїх обов‘язків.? І взагалі, працюючих пенсіонерів багато, чи можна якось уникнути штрафних санкцій 17000-34000 , якщо особи 60+ будуть працювати із додержанням санітарних вимог?
Несет ли директор ООО ответственность личным имуществом за долги предприятия по ЗП? Какая ответственность может быть у директора и участников, если предприятие из-за долгов за кредит, ЗП дойдет до банкротства?
В 2013 г был создан опытный образец терминала и оприходован как готовая продукция. Договора о намерениях так и не были реализованы и производство таких терминалов не состоялось. Стоимость образца на учете - 30000. Сейчас хотим продать участнику за 10000. Нужно ли проводить уценку? Правильно ли что минимальная база это наша цена продажи и достаточно одной налоговой накладной? Нужны ли какие-то документы, чтобы подтвердить балансовую стоимость изделия (есть акты инвентаризации на 31.12, накладная на склад от 2013г)? Налоговых проверок с 2011 г не было.
