Лектор відеокурсу
-
Ольга Хільчук
Бухгалтер-експерт, провідний консультант по роботі з 1С
Програма обліку
- 1С:Підприємство 8.3
конфігурація «Управління торговим підприємством для України»
Сертифікат учасника
4.9(34)
Урок 1.1 Додавання, налаштування довідника «Організація» для фізичної особи – підприємця
Ольга Хільчук
4.9(34)
4.9(36)
Урок 1.2 Налаштування та заповнення супутніх довідників для типу організації ФОП
Ольга Хільчук
4.9(36)
4.9(28)
Урок 2.1 Елемент довідника «Номенклатура»
Ольга Хільчук
4.9(28)
4.8(25)
Урок 2.2 Елемент довідника «Контрагент»
Ольга Хільчук
4.8(25)
5(25)
Урок 3.1 Реалізація товару
Ольга Хільчук
5(25)
5(23)
Урок 3.2 Реалізація послуг
Ольга Хільчук
5(23)
4.9(21)
Урок 3.3 Складський облік запасів для ФОП
Ольга Хільчук
4.9(21)
5(19)
Урок 4.1 Придбання товарів/послуг у постачальника
Ольга Хільчук
5(19)
5(17)
Урок 4.2 Купівля МШП (до 1 року)
Ольга Хільчук
5(17)
5(15)
Урок 4.3 Купівля МНМА (від 1 року, до 8 тис. грн без ПДВ)
Ольга Хільчук
5(15)
5(14)
Урок 4.4 Купівля ОЗ (від 1 року, від 8 тис. грн без ПДВ)
Ольга Хільчук
5(14)
4.9(13)
Урок 4.5 Взаєморозрахунки з контрагентами
Ольга Хільчук
4.9(13)
4.8(16)
Урок 5.1 Прихід готівки
Ольга Хільчук
4.8(16)
5(12)
Урок 5.2 Видача/здача готівки
Ольга Хільчук
5(12)
5(17)
Урок 5.3 Платіжні доручення вхідні і вихідні
Ольга Хільчук
5(17)
4.9(17)
Урок 5.4 Внутрішні звіти при готівкових та безготівкових операціях
Ольга Хільчук
4.9(17)
4.9(15)
Урок 6.1 Податкова накладна
Ольга Хільчук
4.9(15)
5(13)
Урок 6.2 Вхідна податкова накладна
Ольга Хільчук
5(13)
4.8(17)
Урок 6.3 Звітність із ПДВ
Ольга Хільчук
4.8(17)
5(12)
Урок 7.1 Попередні зарплатні налаштування
Ольга Хільчук
5(12)
4.8(10)
Урок 7.2 Прийняття працівника на роботу
Ольга Хільчук
4.8(10)
4.9(14)
Урок 7.3 Нарахування авансу за відпрацьований період у першій половині місяця
Ольга Хільчук
4.9(14)
5(11)
Урок 7.4 Нарахування заробітної плати за відпрацьований місяць
Ольга Хільчук
5(11)
5(11)
Урок 7.5 Зарплатна звітність
Ольга Хільчук
5(11)
4.8(15)
Урок 8.1 Книга доходів для ФОП на спрощеній системі
Ольга Хільчук
4.8(15)
4.7(10)
Урок 8.2 Книга доходів і витрат для ФОП на загальній системі
Ольга Хільчук
4.7(10)
4.9(12)
Урок 8.3 Декларація платника єдиного податку (для ФОП на ІІ, ІІІ групах)
Ольга Хільчук
4.9(12)
5(10)
Урок 8.4 Декларація з акцизного податку для ФОП на загальній системі, який торгує підакцизними товарами
Ольга Хільчук
5(10)
10767
Добрий день. В уроках не знайшла інформації про друковані форми документів по нарахуванню і виплаті зарплати у підприємця: які документи крім табеля можна роздрукувати з 1с? Не впевнена, що форма П6 та відомість на видачу грошей підходить для підприємця. А касових документів підприємець взагалі не веде.
Ніяких форм, спеціально затверджених для приватних підприємців немає. Є лише форми, якими користуються юридичні особи, саме вони добавлені у функціонал 1С. Вони затверджені Наказом Державного комітету статистики від 05.12.2008 №489. Це форми №П-5 «Табель обліку використання робочого часу» а також №П-6 «Розрахунково-платіжна відомість працівника» та №П-7 «Розрахунково-платіжна відомість (зведена)». Крім того, маємо можливість сформувати розрахункову відомість у довільній формі (Звіти - Розрахунок ЗП - Розрахункова відомість (довільна форма)).
Кожен ФОП самостійно обирає для себе чи керуватися типовими формами Наказу №489 чи розробляти власні.
Добрый день.Ольга, подскажите ФОП снимает деньги (свой доход на личные нужды) с карты ключа в кассе банка или через банкомат. Как правильно отобразить такое снятие в 1с? Спасибо
Платіжним дорученням вихідним, тип операції «Інше списання безготівкових грошових коштів». Також як отримувача підтягую попередньо створену картку контрагента із даними цієї фізособи.
Дякую. Все зробила так як показали. Книга доходів формується правильно (заповнена колонка (02, 04 та 07). А при заповненні декларації єдиного податку ці суми попадають у рядок 07 (там де 15%) . Допоможіть розібратись, де і що я ен правильно налаштувала чи це питання до програміста?
Ніно, мені потрібно бачити заповнення первинних документів, на які статті Декларації падають доходи. Але виглядає дуже дивно, що в Книзі дохід не потрапляє під 15%, а Декларації - так. Ви заповнюєте Декларацію перший раз в системі по цьому ФОП? Із скрінів, які Ви відправили визначити, де помилка важко.
Добрий вечір. При формуванні податкової декларації єдиного податку 3 група без ПДВ . суми попадають у рядок 07 а потрібно у 06. Що неправильно? Облікова політика налаштована правильно-единий податок група 3 група
Ніно, з Вашого запитання не докінця зрозуміла для якої категорії платника податків (ФОП чи ЮО) було Ваше запитання. Враховуючи зазначену нумерацію рядків у Декларації, яку Ви вказали, думаю, що питання стосується Декларації платника єдиного податку ФОП для ІІІ групи без ПДВ (5%). Ніяких проблем в автоматичному заповненні даними р.6 Декларації в 1С немає. Раджу перевірити та перезаповнити ще раз Регістр «Облікова політика (податковий облік)» та правильність обраної статті Декларації ЄП в платіжках та/або прихідних касових документах.
Дякую за запитання.
Добрий вечір. Підкажіть у мене два питання: 1) усі документи по ФОП проводяться тільки в управлінському обліку? Чому так? 2)якщо дві організації ТОВ та ФОП відповідальні менеджери -фізичні особи на ТОВ та ФОП. Як зробити так щоб у рахунках на оплату від ФОПа був сам ФОП а від ТОВ -директор . А то якщо відповідальний=елемент користувача -ставлю фопа- тоді і на ТОВ у рахунках виписаних цим відпоівідальним також фоп. Дякую за відповідь.
Ніно, ведення регламентованого обліку для ФОП спрощенця (І, ІІ групи) я практикую лише в частині нарахування заробітної плати, щоб зручніше було звіряти.
Для того, щоб у категорії відповідальна особа в рахунках на оплату для двох організацій тягнуло різні дані, потрібно використовувати різні елементи довідника «Користувачі». Тобто документи для ФОП має набирати користувач системи №1, а для ТОВ - №2. Тоді Ви зможете в довіднику користувача підтягнути відмінні дані по фізособах.
Добрый день! Я ваш новичек может не по теме простите. У нас розничная торговля:есть рро (наличка) и терминал (карточки), расчитываемся наличкой и с расчетного счета, приходные-расходные-перекидка-возвратнае накладные, начисление зарплаты-больничных-отпускных, кадровый учет и бухгалтерия в тонкостях. Подскажите какая программа больше всего нам подойдет. Хочу наладить в электронном виде. Заранее Вам благодарна.
Наталіє, раджу розглянути між варіантами: прикладним рішенням «Управління торгівлею 8 для України», 1С «Роздрібна торгівля для України» або "BAS Роздрібна торгівля".
Ольга доброго дня) На даному етапі підбираю програму 1С для ФОП 3 група з ПДВ, надаємо послуги оренди автокранів та ремонтні послуги, буде перевищення робочого часу, роботу у вихідні дні, також приблизно 5 співробітників. УНФ вже відпало, так як прочитала Ваш коментар, що це більш для упр. обліку. Поки дивлюсь на 1СБухгалтерия 8.3, але дуже цікавить BAS, допоможіть будь-ласка вирішити, що треба більше для невеликого обліку, та ще не великих оборотів? Дякую)
Олено, у Вашій ситуації необхідно звернути увагу на ті програмні продукти, які дозволять автоматизувати нарахування ЗП і визначити собівартість послуг. Також не останню роль грає правильне та автоматичне заповнення Декларації платника єдиного податку. Всі ці операції повністю завтоматизовані в УТП, якщо дозволяє бюджет обирайте із лінійки BAS.
Ольга, а у видатковій накладній до уроку "Реалізація" як зазначити відповідальних осіб?
Світлано, для автоматичного відображення відповідального за створення документів потрібно зробити таке налаштування для користувача бази 1С. Через меню «Сервіс» переходимо до поля «Настойки користувача» та проводимо дії показані на рисунку (із списку обираєте необхідного Вам користувача).
Дякую за запитання.
Ви радили лінійку BAS, це такий варіант програми 1с?
Доброї ночі.
BAS (розшифровується як Business Automation Software - програмне забезпечення автоматизації бізнесу) - це новий продукт українських розробників, який вийшов на ринок у грудні 2017 року.
BAS та 1С: Підприємство - програмні рішення, що були створені для України мають тих самих розробників, тому всі переваги та можливості до яких звикли користувачі 1С: Підприємство має і BAS. BAS це логічний розвиток ідей та функціоналу, закладеного в програми 1С: Підприємство.
Анонсують, що подальший розвиток програмних рішень 1С: Підприємство для України не планується. Певний час будуть підтримуватися зміни, що відповідатимуть змінам у поточному законодавстві, далі користувачам буде запропонований перехід на програмні рішення BAS.
Тому вже сьогодні, для тих компаній, які стоять перед вибором, який продукт обрати я раджу програми з лінійки BAS.
Дякую за запитання.
Доброго дня, у нас маленьке фермерське господарство, тільки вирощуємо зерно, порадьте програму для ведення обліку, нам радять 1с "Управління невеликою фірмою", у нас і виробництво і списання палива на техніку і зарплата чи підійде така програма
Доброї ночі. Програма Управління невеликою фірмою для України 8.3 (УНФ) дозволяє вести тільки управлінський (оперативний) облік, якщо на підприємстві необхідний бухгалтерський облік то є можливість обміну даними з програмою Бухгалтерія 8.3.
Дякую за запитання.
Доброго дня. Дякую за відеокурс! Розумію, що можливо дещо не по темі, але, як фахівець, порадьте будь-ласка: ФОП, роздрібна торгівля, що обрати - 1с 8.3 Базова, чи чи якусь іншу конфігурацію?
Віталій, доброго дня! В мене по ФОПу була роздрібна торгівля на загальній системі, вели в УПТ. Я виходила з того, що поряд з обліком торгівлі, треба було вести ЗП (були нічні, святкові). Ця конфігурація з поставленими завданнями справлялася найкраще. Звичайно, якщо аналізувати по вартості, то Бухгалтерія дешевша. А ще краще, порадила б Вам зупинити свій вибір на одному з продуктів лінійки BAS, сучасний варіант, який сильно заходить на український ринок. Дякую за запитання)
доброго дня. Цікаво, як відобразити дохід сплачений самому підприємцю на окремий власний рахунок. дякую.
Добрий день, Руслане!
Якщо Ви маєте на увазі, яким чином провести в 1С переказ коштів (доходу) з підприємницького рахунку ФОП на особистий фізичної особи, то таку операцію я проводжу Платіжним дорученням вихідним, тип операції «Інше списання безготівкових грошових коштів». Також як отримувача підтягую попередньо створену картку контрагента із даними цієї фізособи (див.рисунок 1).
Дякую за запитання)
Доброго дня. Дякую за відеокурс
Надіє, дякую, що дивитеся уроки.
Сподіваюся вони стали Вам корисними)
