Консультації лекторів

Online-відповіді на запитання з Тетяною Мойсеєнко

5.0(2)

4620

33
Оберіть відео для перегляду

5(2)

Оцініть відео:

Online-відповіді на запитання

01:58:06

Тетяна Мойсеєнко

5(2)

Оцініть відео:
5.0(2)

4620

33
Працівник звільнений за прогули дата звільнення -15.02.2019 , дата наказу, за яким його звільнено 28.03.2019 р., при звільненні нарахована компенсація за дні невикористаної відпустки, з неї сплачені прибутковий податок і військовий збір, ЄСВ не нараховували і не сплачували. Чи потрібно у звіті з ЄСВ за березень у рядку 1.1 таблиці 1 Додатку 4 відображати суму нарахованої компенсації за дні невикористаної відпустки звільненого працівника, як дохід на який не було нараховано ЄСВ?
1.Чи можна звільнити співробітника коли у нього лікарняний бульш ніж 4-ри місяці ?
 2.Чи можливо компенсувати співробітнику у відрядженні сплату усю суму за мешкання, коли він сплатив за 3-х осіб,в рахунку в казано з -х місцевий номер( розрахунок за готівку,або з картки робітника на яку перераховані кошти на відрядження) ?
1.На бухгалтера покладено обов‘язки кадровика та обов‘язки з ведення військового обліку .Від окладу за якою посадою - бухгалтера чи кадровика - потрібно встановити доплату за ведення військового обліку.
 2.Підприємство , при встановленні тарифних ставок , не дотримується міжкваліфікаційних співвідношень установлених Галузевою угодою. Чи вважається це недотримання мінімальних гарантій з оплати праці.
 Дякую за відповідь. 
Видали гроші на госпвитрати 40 грн. в п'ятницю. Авансовий звіт-пустишку зробили в понеділок, т.я. підзвітна особа загубила чек, який підтверджує витрати. Кошти в касу були повернуті через 10 днів після звіту. Нарахували на цю суму ПДФО та ВЗ в сумі 9.80 грн. Чи потрібно ще нарахувати штраф в розмірі 25%?
Добрый день, подскажите как отобразить в табеле учёта рабочего времени сотрудника, который является совместителем, но работает 8 часов ( полный рабочий день с 9 по 18) 8/р или 8/РС? Какой датой закрыть табель учёта рабочего времени, если последний день месяца выходной?
Добрый день, Татьяна ! Мы - религиозная организация. В штатном расписании у нас есть должности: 1.Начальник телевизионного отдела . Можно ли применить в новом штатном расписании для этой должности одно из следующих названий: 1231 -Керівники фінансових, бухгалтерських, економічних, юридичних та адміністративних підрозділів та інші керівники;
 1239 - Керівники інших функціональних підрозділів.Надо ли образование телевизионщика, т.к. у нашего сотрудника диплом института легкой промышленности (технология швейны.)
 2. ЗвукорежиссеЗвукорежиссер относится к разделу "Профессионалы",который предусматривает диплом о высшем образовании, а у нашего сотрудника диплом машиностроительного техникума (обработка металла резаньем) и код 2455.2 (звукорежиссер)- это " Професіонали в галузі кіно, театру та естради", т.е.это не профиль нашей деятельности хотя работник работает со звуковым пультом в зале и настраивает звук. Какую должность можно применить к этому работнику, учитывая наш вид деятельности ? 
2. Оплата отпуска, перенесенного/продленного в случае, если на его период пришлась временная нетрудоспособность работника.
 Если отпуск перенесен на другой период, то расчетный период для него будет уже другим. Если начало отпуска и дата, с которой работнику предоставляется не использованная часть отпуска, приходятся на один и тот же месяц, то отпускные не нужно пересчитывать. В этом случае расчетный период не меняется. А если на разные месяцы? Нужно отсторнировать сумму отпускных, начислить сумму больничных, начислить сумму отпускных. Но какой расчетный период (новый?) и какая средняя в этом случае ? Чем руководствоваться конкретно?

Продолжение.А как быть с теми работниками, которые работают по индивидуальным графикам? У нас на предприятии у работников охраны учетный период год. Норма рабочего времени определяется по графику 5-дневной рабочей недели. Индивидуальные графики разрабатываются с расчетом, чтобы норма сверхурочного времени не превышала 120 часов в год. Календарная норма на 2019г. для работников, работающих с начала учетного периода, 1993 часа. Для работника, принятого на работу 24.01.2019г. кадровой службой разработан индивидуальный график с нормой 1873 часа. Как для этого работника должна рассчитываться часовая ставка по окончании учетного периода? 
1. Определение часовой ставки для оплаты сверхурочных при суммированном учете рабочего времени.
 Для определения часовой ставки для оплаты сверхурочных часов необходимо месячный оклад работника разделить на среднемесячное число часов за учетный период (письмо Минсоцполитики №1139/0/101-18/28 от 02.07.2018г.). В своем письме №248/0/206-19 от 04.03.2019г. среднемесячное количество часов за учетный период Минсоцполитики предлагает рассчитывать так: календарную норму рабочего времени за учетный период разделить на количество месяцев в учетном периоде ( независимо от даты увольнения работника).
 А как должна рассчитываться часовая ставка для оплаты сверхурочных в том случае, если работник принят не с начала учетного периода? Для работников, работающих по сменному графику, наверное, можно для расчета взять календарную норму, рассчитанную для смены, в которой работал работник, принятый не с начала учетного периода.

Вітаю!
 Підприємство - платник податку на прибуток на загальних підставах не має права співпрацювати із платниками єдиного податку - фізичними особами ІІ групи (більш вірно, платники єдиного податку не мають права надавати послуги і реалізовувати товари платникам податку на прибуток на загальних підставах).
 Питання: якщо Підприємство фактично користується послугами таких ФОПів сплачуючи їм готівкою через підзвітних осіб (стандартні операції: придбання канцелярських товарів, сплата за проживання у відрядженні, інші аналогічні витрати) які можуть бути податкові наслідки.
 Дякую!
Працівник працює неповний робочий день: 4 години на день з понеділка по п'ятницю за власним бажанням.Питання: Як розрахувати заробітну плату , якщо для працівників , які працюють повний робочий день перед святковий день скорочується на 1 годину , а для працівника з неповним робочим днем не скорочується, наприклад березень 2019р. Оклад 4500,00 грн., відпрацьовано 80годин , 159 годин- норма робочих годин на березень 2019р. при повній занятості. Розрахунок : 4500/159*80=2264,15грн., або 4500,00/160*80=2250,00грн.? Сума заробітної плати буде різна .Дякую. 
Працівниця знаходилась у відпустку без збереження заробітної плати по догляду за дитиною від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку з 18 вересня 2018 року по 17 березня 2019 року. 18 березня 2019року працівниця вийшла з відпустки і написала заяву на відпустку без збереження заробітної плати з 18.03.2019р. по 29.03.2019р. Нарахованої заробітної плати немає. Як правильно це відобразити у звіті по ЄСВ за березень 2019р. (у табл. 5 - 17 березня закінчення відпустки по догляду за дитиною від трирічного віку до досягнення нею шестирічного віку. У таблиці 6 у графі 14 кількість днів у відпустці без збереження заробітної плати - 29, а у графі 15 — кількість днів перебування у трудових відносинах-31. Донараховувати ЄСВ до мінімального розміру проводити не потрібно, так як відсутня база нарахування ЄСВ.)? Чи правильно я все розумію, чи потрібно відобразити щось по іншому?

Як у формі № 1ДФ відобразити заробітну плату внутрішнього сумісника ? Окремо за основним місцем роботи і окремо за внутрішнім сумісництвом і показати 2-ма рядками ? або одним рядком загальну суму заробітної плати за місяць за двома договорами: основним і внутрішнім сумісництвом разом( нараховується тільки заробітна плата)?Дякую. 
Добрий день! На нашому підприємстві потрібно видавати безоплатно за встановленими нормами працівникам, зайнятим на роботах із шкідливими умовами праці 0,5 л молока . Але ми видаємо безоплатно по 2 яйця курячих за зміну, через неможливість безперебійно отримувати молоко, кефір, кисле молоко від постачальника. В нас на підприємстві є їдальня. В кол. дог. прописали посилання на висновок НДІ гігієни харчування АМН України від 13 травня 1992 року № 183, в якому допускається заміна молока лише за умови повної відсутності його в торгівельній мережі іншими продуктами тваринного походження. А саме 0,5 л молока можна замінити:
 - кисломолочні продукти (кефір, кисле молоко, мацоні) -500,0 г;
 - сир -100,0 г;
 - сир твердий -24% жироності -60,0 г;
 - молоко сухе — 55,0 г;
 - молоко згущене стерилізоване без цукру — 200,0 г;
 - яловичина ІІ катеІІ категорії (сира) — 90,0 г;
 - риба нежирна (сира) — 90,0 г;
 - яйце куряче — 2 шт. Постає питання, наскільки правомірні є наші дії? Допоможіть , будь-ласк 
ФОП, 3 група з найманими працівниками подав звіт по ЄСВ із запізненням (якщо чесно подав вчасно, його спочатку прийняли, потім відхилии, а про відхилення звіту дізнались вже наступного місяця). Повідомлення про сплату штрафу не отримав. Як саме штрафують в таких ситуаціях: З дати подачі звіту чи під час перевірки? ЄСВ було сплачено вчасно. 
ФО-П, 3 ГРУПА надає послуги з улаштування та обслуговування жироприймачів (установка для очищення стічних вод). Для здійснення такої діяльності ФО-П обрав КВЕД 37.00. Проте в даному кведі не має даних що установки каналізаційних систем. А тепер питання: як під час перевірки довести фіскалам, що за цим кведом я маю право займатись? Або в яких органах мені можуть дати роз'яснення щодо такого виду діяльності і чи не порушуються правила перебування на спрощенній системі оподаткування, щоб убезпечити себе під час перевірки. Дякую
Як правильно утримати аліменти,коли на 2 дітей 2009 р народження, суд виніс рішення стягнути з боржника на кожну дитину в місяць по 1000 грн. Далі пишуть у виконавчому провадженні -здійснювати відрахування з доходу в розмірі 50% до виплати боргу в сумі 30200 грн., а після погашення заборгованості здійснювати відрахування відповідно до рішення суму .Запрлата в 2018 р 4500грн.- податки 877,50=3622,50 утримала і перерахувала 1811,25 грн. Не знаю, чи вірно. Дякую
Добрий день! Допоможіть , будь-ласка з визначенням та правильним складанням наказу для нарахування та виплати матеріального заохочення працівникам підприємства понад основну звробітну плату. Такі виплати проводяться несистематично, але у великому розмірі ( понад 100 000 грн одноразово). Хочеться убезпечити себе з визнанням витрат для обчислення податку на прибуток. Заздалегідь дякую)
Роботодавець - ФОП на 2 групі єд.податку.
 Співробітник - основне місце роботи, не полна занятість - 3 дні в неділю, оклад 4500,00 грн.
 Співробітник відповідно до Заяви про соц. податкову пільгу хоче скористатися своїм правом зг. п.169.1.2 (3-є дітей віком до 18-ти років). Роботодавець, нараховуючи дохід и утримуючи податки, не утримує ПДФО, оскільки база, із розрахунку кількості дітей, значно вища, ніж оклад співробітника.
 Податкова вважає, що ФОП потрібно уважніше почитати ПКУ, оскільки він зобов'язаний утримувати ПДФО.
 Підскажіть, будь-ласка, може ми дійсно щось не дочитали? Дякую.
Чи можливо при проведенні весняно-польових робіт оформити договори ЦПХ, а не трудові? Звичайно, щоб договір не походив на трудовий.